Terazky som sa vrátil z dovolenky, takže idem čítať a reagovať postupne od najstarších príspevkov, takže sa vopred ospravedlňujem, ak budem reagovať redundantne, prípadne na veci medzičasom už vyriešené:
Re #5564 Jakub: Fuj, hanba.
Re #5566 Papyr: To je dôsledok nezdravej posadnutosti čtatistikou a hyperspravodlivosťou v dotovanej MHD. V podtexte možno čítať len a len jediné: ŤZP cestujúci ZNEUŽÍVALI MHD ? .
Re #5575 SZKV: Teraz som sa vrátil z Ukrajiny. Navštívil som tam kopu miest a môj základný pocit po návrate, pod vplyvom ešte čerstvých zážitkov v kombinácii s touto diskusiou je jeden jediný - nech Žilinu postihnú maršrutky čo najskôr. Takáto úroveň a kvalita dopravy je presne to, čo Žilina potrebuje a tarifné zásady uplatňované v maršrutkách prísne zodpovedajú zásadám žilinskej tarifnej politiky - cestovné na maršrutke je neprestupné, platí sa za jednotlivú jazdu bez ohľadu na prejdenú vzdialenosť, neexistuje časové ani iné predplatné a maršrutka je samoregulujúca - ak nie je pravidelne narvaná úplne do mrte, prestáva jazdiť, čím dochádza k "úspore".
Re #5586 Jozef: Železnica (dopravca - ZSSK SLovensko, a. s.) už nejaký, pomerne dlhý čas, nie je štátna organizácia ale akciová spoločnosť. To, či je v nej 100% účasť štátu alebo nie, nie je pre posúdenie tohto prípadu relevantné. A k téme: Spriehľadňujte si finančné toky v DPMŽ koľko chcete, len sa potom nečudujte, že budete mať finančné toky síce krištáľovo priehľadné ale nulové.
Re #5593 Juraj: Áno, keby som sa volal Popluhár a nemal by som na nadhodenú tému v diskusii odpoveď, tak proste nazvem diskutujúceho primátorským provokatérom a na jeho otázku proste neodpoviem, je to tak jednoduchšie, však? Veď nie som povinný odpovedať na veci, ktoré sa mi nehodia.
Re #5664 Miro: Áno, volalo sa to "občianska kontrola" a bolo to pekne vyšinuté.
Re #5674 TeBeCe: Obzvlášť tie hranaté lišty sú úchvatné:-D.
Re #5564 Jakub: Fuj, hanba.
Re #5566 Papyr: To je dôsledok nezdravej posadnutosti čtatistikou a hyperspravodlivosťou v dotovanej MHD. V podtexte možno čítať len a len jediné: ŤZP cestujúci ZNEUŽÍVALI MHD ? .
Re #5575 SZKV: Teraz som sa vrátil z Ukrajiny. Navštívil som tam kopu miest a môj základný pocit po návrate, pod vplyvom ešte čerstvých zážitkov v kombinácii s touto diskusiou je jeden jediný - nech Žilinu postihnú maršrutky čo najskôr. Takáto úroveň a kvalita dopravy je presne to, čo Žilina potrebuje a tarifné zásady uplatňované v maršrutkách prísne zodpovedajú zásadám žilinskej tarifnej politiky - cestovné na maršrutke je neprestupné, platí sa za jednotlivú jazdu bez ohľadu na prejdenú vzdialenosť, neexistuje časové ani iné predplatné a maršrutka je samoregulujúca - ak nie je pravidelne narvaná úplne do mrte, prestáva jazdiť, čím dochádza k "úspore".
Re #5586 Jozef: Železnica (dopravca - ZSSK SLovensko, a. s.) už nejaký, pomerne dlhý čas, nie je štátna organizácia ale akciová spoločnosť. To, či je v nej 100% účasť štátu alebo nie, nie je pre posúdenie tohto prípadu relevantné. A k téme: Spriehľadňujte si finančné toky v DPMŽ koľko chcete, len sa potom nečudujte, že budete mať finančné toky síce krištáľovo priehľadné ale nulové.
Re #5593 Juraj: Áno, keby som sa volal Popluhár a nemal by som na nadhodenú tému v diskusii odpoveď, tak proste nazvem diskutujúceho primátorským provokatérom a na jeho otázku proste neodpoviem, je to tak jednoduchšie, však? Veď nie som povinný odpovedať na veci, ktoré sa mi nehodia.
Re #5664 Miro: Áno, volalo sa to "občianska kontrola" a bolo to pekne vyšinuté.
Re #5674 TeBeCe: Obzvlášť tie hranaté lišty sú úchvatné:-D.
Jakub