Historický kalendár:
30.8.2003 - Pred dvoma rokmi bol daný do užívania nadjazd zabezpečujúci bezpečné mimoúrovňové križovanie zo sídliska Vlčince do centra mesta ponad Košickú ulicu. Trolejbusové linky a jedna autobusová linka smerujúca do centra bezpečne a plynulo sa zaradia na Košickú cestu. Nadjazd bol súčasťou stavby "Ľavobrežná II. Etapa – Košická" s nákladmi 181 miliónov Sk.
30.8.2003 - Pred dvoma rokmi bol daný do užívania nadjazd zabezpečujúci bezpečné mimoúrovňové križovanie zo sídliska Vlčince do centra mesta ponad Košickú ulicu. Trolejbusové linky a jedna autobusová linka smerujúca do centra bezpečne a plynulo sa zaradia na Košickú cestu. Nadjazd bol súčasťou stavby "Ľavobrežná II. Etapa – Košická" s nákladmi 181 miliónov Sk.
Mike
(Osobne som taktiež zástancom minimálneho počtu liniek a čo najhustejšieho intervalu; postupom času sa bude už iba ťažko brániť zavedeniu prestupnej tarify. )
Softvér, ktorý nám predstavili "páni audítori" na príklade Žiliny, a moje milé spomienky z návštevy vlani (to bolo to slávnostné otvorenie prepojenia okolo ŽU, po ktorom zaviedli linky 15 a 17;+ jazda citybusom pre iMHďákov) ma natoľko podnietili, že som sa ohlásil pôvodným príspevkom #5273.
Všetkým diskutujúcim prajem pekný deň. ☺