Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #5255:
Velka firma kupuje mensie firmy zvacsa prostrednictvom tretej "krycej" firmy, aby nevyslo najavo, kto je skutocny zaujemca a cena nevyletela prilis hore. Fa Bauliga tak kludne mohla byt zalozena na jediny ucel - kupu SORu 🙂
Reply on: marek #5254:
Je sranda pozriet na nete informacie o tej Baulige. Zalozena pred necelym rokom, predmet cinnosti iba prenajom vlastnych nehnutelnosti a asi zadarmo, lebo financne aktivity Bez zisku. Firma Bez zamestnancov. Bohvie, kto to teda prenajima... A kto to teda povymienal ludi v SORke...
Výrobca autobusov SOR Libchavy zmenil majiteľa

BRATISLAVA 23. augusta (SITA) - Konzorcium investorov zastupovaných skupinou J&T, kúpilo prostredníctvom akciovej spoločnosti Bauliga, firmu SOR Libchavy s.r.o, ktorá je druhým najväčším výrobcom autobusov v Českej republike. Ako ďalej uviedol riaditeľ marketingu skupiny J&T Petr Malek, predajnú zmluvu uzatvorili v auguste tohto roka, pričom kúpnu cenu na základe dohody s predávajúcimi nezverejnia.

...ako pokračoval, za prioritu považuje zvýšenie predaja na najdôležitejších trhoch, medzi ktoré patrí Česká a Slovenská republika, Poľsko a Maďarsko. Zaujímavý predajný potenciál je podľa neho aj v ďalších štátoch bývalého východného bloku.

Zmenou majiteľa sa v spoločnosti SOR Libchavy uskutočnili aj niektoré personálne zmeny. "Z funkcie konateľov spoločnosti nový majiteľ odvolal ...

Výrobca autobusov SOR Libchavy má vo svojom výrobnom programe tri základné typy autobusov v prevedení mestskom, medzimestskom a turistickom. Podnik v minulom roku zvýšil produkciu o 3,1 % na 236 autobusov. Spoločnosť SOR zároveň vlani vyviezla 47 vozidiel, čo je oproti roku 2003 nárast o 23,7 %. Trhový podiel výrobcu autobusov tak na trhu v ČR dosiahol 20 %.

Copyright © SITA 2005
ad Pista:
takych dier a potom vsetky spoje naraz je v ZA dost...

..ale nie je to problem len ZA, i ked v minulosti to tak v ZA nebolo...
Ani som nemusel ísť do Košíc a oni prišli ku nám... 1018 zavítal dnes do Žiliny... toš, stretnúť sa dá aj u nás...
Skúste premyslieť, či by nebolo vhodné upraviť nejaké odchody na linkách 1, 7 a 21. Dám názorný príklad zo včera: Linka 7 kopíruje z Vlčiniec trasu linky 1 až po zastávku pod Rondlom a trasu linky 21 od Hurbanovej po Žitnú. Vybral som spoločný bod - zastávka Hurbanova. Linka 7 má odchod napr.18.39hod, linka 21 má odchod 18.41hod a linka 1 18.44 hod. Vyťažená bola len linka 7 /nadmerne/, zvyšok viezol vzduch. Keby sa spoje rovnomerne rozložili, každý by bol vyťažený. Zvláštne mi je hlavne rozvrstvenie spojov linky 7 a 21, kedy by podľa mňa 21 mala ísť pred 7 , aby pobrala ľudí do Závodia a Bánovej..... Niekde v histórii bola diskusia o zmene trasy L21, myslím si , že by bola na mieste. Žilina sa posunula vývojom vpred. Podľa mňa sa situácia po zavedení L7 a 17 spoločne s linkami 6 a 16 tak radikálne zmenila zvlášť pre Závodie, že L21 sa stala už len pomocným spojom pre závodčanov,ale hlavným spojom pre Bánovú zostala naďalej. Voľakedy to bola tepna Žiliny / ako písal Jozef /. Toto je fakt. Teraz? Ľudí radikálne odbudlo a tak by sa mala vymyslieť taká trasa, ktorá najmenej kopíruje trasu iných spojov a bude atraktívna pre širšiu verejnosť. Lebo - ako písal 444 - je výhodné cestovať spojmi z Hájika, lebo nimi sa dostanú ľudia všade. A tak budú naďalej spoje na Hájik preťažené a iné /L21/ prázdne. Ak sa z neviem akých dôvodov nedá zmeniť trasa, tak, prosím, aspoň upravte odchody.... Ď.
Reply on: Miro #5246:
ekonomická výhodnosť prepravy samozrejme so stúpajúcim počtom prepravených osôb rastie, to je bez debaty. Len musíš mať čím cestujúcich zaujať...a staré plesnivé pomalé Bh-čko nikoho nezaujme...
Reply on: Papyr #5247:
máš snáď niečo proti prirodzenému cestovnému dokladu??? ?
IDS-ka s prestupným tarifom a železnicou ako chrbtovou dopravou v rajeckej doline by vôbec nemusela byť zlá....
Reply on: LUK #5245:
Zeleznicna lobby ked aj je, tak nebojuje za moznost lahko a lacno vozit cestujucich, ale bojuje za rezijky, FIPky, prezamestnanost a svoje vlastne vysady 🙂 cest vynimkam 🙂
Reply on: LUK #5245:
Problém je podľa mňa aj v tom, že nie je regionálna doprava dotovaná z jedného miesta. Prímestské autobusy dotuje kraj, železnicu štát. Keby to bolo z jedného miesta (kraja), tak by sa snáď našli rozumní ľudia, ktorí by povedali, že namiesto desiatok až stoviek autobusových spojov denne v Rajeckej doline budú dotovať nepomerne menej vlakových spojov a autobusové spoje len ako prípoje k železnici. Ale možno sa mýlim a tie autobusy sú ekonomicky výhodnejšie?
Reply on: Miro #5244:
lebo železničná lobby nie je taká dravá, ako gumokolná (ak vôbec nejaká v os. doprave je...)
Reply on: Papyr #5243:
Toto sme tu prebrali už veľakrát, teraz ide o to, aby nezvíťazila autobusová loby. Zatiaľ mám pocit, že má nad železnicou stále navrch a robí všetko preto, aby ľuďom nebolo výhodné cestovať železnicou.
Reply on: Miro #5241:
Presne tak, rajecka zeleznica moze zo ZST Zilina pokracovat dalej do Teplicky nad Vahom, ba ani smer pri tom nemusi menit. Prud zamestnancov sa tak elegantne a rychlo prepravi mestom Zilinou, bez toho, aby tam museli vystupit a zatazit MHD 🙂
Reply on: Jakub #5240:
Ak sa mi Juraj ozve, tak to sem hodím. Ale napadlo ma, že by sme sa mohli dohodnúť na nejakom pravidelnom termíne (len tak z brucha ma napadá povedzme každá sobota o 16.00, prvýkrát dnes ? ) a kto by práve mohol a chcel, tak by proste išiel na ten termín do tej krčmy a možno by sme sa zišli... samozrejme, že si tu môžeme nechávať vždy odkaz, kto sa tam práve chystá, ale ten pevný termín by bol dobrý kvôli plánovaniu iných činností ?
Reply on: Jozef #5239:
Tak to ja som zase proti tomu, aby sa do Rajeckej doliny umiestňoval akýkoľvek priemysel. Som veľmi rád, že neprešli snahy niektorých šialencov viesť diaľnicu z BA od PB práve cez Rajeckú dolinu. Rajecká dolina nech zostane na bývanie a rekreáciu. Veď to odtiaľ nie je ďaleko dochádzať do Žiliny. Práve dochádzka zamestnancov do KIA a spol. by mohla byť tým správnym impulzom pre rozvoj dopravy na rajeckej železnici, ak sa tejto príležitosti chopí.
Reply on: Juraj #5238:
Hehe, to si robis dalsiu vysoku skolu alebo ste sa odchod biektorych vodicov rozhodli vyriesit tak, ze budes zaskakovat na trolejbusoch? ? ?

Ale vazne, ak pojdete, tak to hodte sem, ja by som tiez dosiel ak mozem ? .
Reply on: Miro #5237:

Strečne pripravujú výstavbu závodu Donghee, subdodávateľa pre automobilku Kia. V závode sa budú vyrábať nádrže, pedále a časti náprav do áut. Ide o jedného z najväčších kórejských dodávateľov pre automobilový priemysel a spoločností Kia a Hyundai.
Škoda, že sa niektorý subdodávateľský závod neusídli aj v Rajeckej doline. Pomohlo by to aj Rajeckej železnici. Bližšie si prečítajte o tomto závode na nasledovnej stránke:
http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=1611&nadpis=Spravodajstvo
Reply on: Miro #5237:
Na skusky. Poslem ti SMS aj moje cislo.
Reply on: Juraj #5236:
A čo sa učíš? Keby si sa rozhodol, napíš sem, prípadne daj vedieť na 0908 905123 (stačí SMS). Išiel by som tiež ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.