Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
dnes som cestoval s tr239a240 a bol som zarazeny ake bolo vnutro vozidla najme zadna cast popisana fixkami.Nedalo by sa voci tym primitivom raznejsie zakrocit?
Reply on: Juraj #5060:
tak to o tom oslovovani som fakt nevedel,takze prepacte vlastne prepac
Reply on: S499.1023 #5073:
...a do niektorých len v párnom týždni po splne mesiaca... ?
Reply on: Juraj #5051:
V tom prípade do niektorých obcí stačí jeden spoj týždenne?
Reply on: Juraj #5047:
Takže nejde o žiadnu integráciu.
Reply on: LUK #5070:
môžme sa dohodnuť na stretnutí... zladíme termíny (keďže mám na starosti zákazníkov) a môžme ísť na to...

bohužiaľ kvalita výrobkov sa posudzuje podľa toho, ako ich používa zákazník... a pokiaľ on o to nemá záujem, je to smola výrobcu...

teraz DP Hradec Králové prechádza na mestskú kartu, tam sa snažím ešte bojovať a ovplyvňovať, čo sa dá (napr. používajú hlásiče, ale hlásia iba ďalšiu zastávku, nie príjazd, vnútorný displej zobrazuje to isté, čo vonkajší - prečo? a pod.)
Reply on: VLK #5063:
no naozaj by som to rád vidieť ideálne fungovať aspoň u výrobcu...
Reply on: Jozef #5034:
bohužiaľ, pravda... na nejaký pekný integráč si ešte počkáme, hoci susedia ho zavádzajú, kde môžu (VYDIS, KODIS, IREDO, ROPID....)
Reply on: Jakub #5064:

Pýtaš sa na veci známe.
Reply on: Pizzo 15 Tr. #5057:

Pri 10. výročí trolejbusovej doprave sme diskutovali aj o nových trolejbusových tratiach, ktoré by sme chceli, keby bolo dostatok peňazí a aj dostatok cestujúcich na vedľajších tratiach. Vybudovaním trolejbusovej dopravy na sídlisko Hájik 15.11.2002 bol po 8 rokoch vybudovaný základný trolejbusový systém v Žiline, z vlastných prostriedkov. Ďalšie trate sú už len doplnkové a vylepšujú základný systém. Aj tú trať ktorú spomínaš, aj tá je tam spomínaná. Pre zaujímavosť si môžeš prečítať ten diskusný príspevok #1621 zo 17.11.2004.
Reply on: marek #5000:
MT používa EMtest-y, rovnako na diaľkáčoch ZV sa objavili... EMtest nemá dobrú stránku, kde by prezentoval svoje výrobky, ale môžem ti polať nejaké materiály...
Reply on: Jozef #5036:
Ja si myslim, ze ten kusocek trate po Rosinsku, VUVT by mal dost velky vyznam z hladiska teorie grafov. Konecne by, okrem konecnej Hajik a konecnej DPMZ bola v Ziline niekde dalsia konecna, na ktorej sa da otacat len z jednej strany (konecne by pribudol v grafe dalsi uzol neparneho stupna).
Reply on: Jozef #5034:
A nie je medzi SAD ZA a SISR nejaky blizsi pribuzensky vztah?
Reply on: LUK #4993:
holt... treba vidieť...

V každom prípade Vás pozývam do EMtest-u, ako jeden z realizátorov, na ukážku. Dá sa urobiť veľmi veľa vecí, ale najlepšie je ukázať...

čo sa týka slovenkých miest, kde je EMtest nasadený - ZV, PO, MT, BB a pod., všade sú lacnejšie varianty... kúp si starší lacnejší BUSE a taktiež sním neurobíš toľko, čo s novým modelom...

kompaktibilita? hmmm... prídi sa pozrieť od 1.12. do Hradca Králové, kde sa nasadzuje EMtest a kde ostanú tabule BUSE... rovnako tabule EMtest môžu ostať na palubáku BUSE, komunikácia rozhraním IBIS je všade rovnaká...

rovnako súhlasím, BUSE je top v tejto oblasti, možno preto, že savenuje iba jej, EMtest sa snaží robiť všetko, a to nemusí byť práve najlepšia cesta... avšak za svoju cenu tiež ponúka dostatočné možnosti...
Reply on: Juraj #5044:
Pretoze v Ziline sa neda prestupovat... keby sa dalo (bez pokutovania cestujucich), tak by tato potreba samozrejme nebola...
Reply on: Jozef #5056:
Ta porucha je vaznejsia. Radiove vlny vyhybky rusia bud zabezpecovacka a alarmy na cerpacej stanici alebo sa hra niekto s antenkami v naprotivnom panelaku. Akurat sa to skuma.
Reply on: Pizzo 15 Tr. #5057:
Ty si ale exot. Z extremu do extremu. Samozrejme, ze nie. Ale nejde o tych 660 metrov, ktore vybehne l.c.1 navyse, ale o tych 6,6 km, ktore usetri 31-ke, aby sa od stanice trepala az hore. Noa a ludia budu stale zomierat, stary cintorin je uz preplneny, takze vacsina pojde uz hore a pozostali za nimi. Nebude to zo dna na den, ale vyplni sa tym lusockom aspon trochu to hluche miesto, kym sa zad nerozbehnu vacsie stavby ako do Bytcice apod. I ked mi je jasne, ze rovnakych 660 metrov od Remeselnickeho domu ku stadionom by bolo omnoho uzitocnejsich. Vsak ale este NIC nie je rozhodnute, prekvapenia mozu prist. (A bud taky dobry, tu na fore sa netitulujeme, tu sme okrem ambicioznych kandidatov na primatorov vsetci na jednej lodi.)
Reply on: Pizzo 15 Tr. #5057:

Tebe tá Pietna nedá spávať. Myslím si, že som to vysverlil zrozumiteľne, že cintorín a krematórium v meste má osobitné postavenie a musí byť vhodne pripojené na MHD. V tomto prípade to Tvoje porovnávanie neobstojí.
opravdu nikto z vas nevie preco Tr201 po GO s CVR Kam do mesta uz 4-ty mesiac nepremava?dakujem
Reply on: Juraj #5052:
takze podla vasej teorie pan riaditel,po vybudovani trate na Pietnu bude tam trolejbusov ako maku.Ved aj tak drviva spojov bude koncit na Kvacalovej.ale ako hovorite,palubny pocitac nepusti.tak kolko ludi sa odvezie na Pietnu a kolko sa ich vezie linkami 2 a 28 na Rosinsku Urcite je to nepomer

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.