Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #3984:
Ak pocitame metre stvorcove, menej miesta nie je. Len je tam ten nestastny vyskovy schod a velky sklon. Uz raz autobus zosmyklo v zime do strechy tej chalupy ponizej.
Reply on: Juraj #4066:
Zdravim Juraj, co si myslel tymto: "A to este ludia nevedia, ze sa ploty dorobia tak, ze si ludia nebudu moct vybrat, ci pojdu na l.c. 22 alebo 26."

Nejako si to neviem predstavit, kde budu tie ploty?
Reply on: tux #3991:
Dobry napad! Ale aby bol skutocne k comu, vysledky treba potom zaslat reklamnym agenturam, nech sa snazia...
Reply on: Jakub #4000:
Vysvetlene v predoslom prispevku. Docasne utocisko vdaka dobrym osobnym vztahom je pri otacani autobusov vo dvore Cestnych stavieb. Ale aj to ked bude musiet skoncit a zamestnavatelom skutocne nebude okrem penazi zalezat na nicom inom, bude l.c.26 nutena sa otacat az 1km dalej pri byvalom Kovosrote...
Reply on: Jozef #4005:
Linku 26 som zdedil uz ja a to si uz nieco pamatam. Po nastupe do mojho noveho zamestnania 1.9.1996 hned rano to bol moj prvy pracovny problem, s ktorym som sa stretol. Fungovalo to tak -odjakziva- a az najnovsi privatizeri a majitelia tej velkej loziskovej fabriky rozparcelovali fleky, popostavovali ploty a brany zo dna na den bez toho, aby sa racili informovat o svojich zavazkoch a zaroven aj o buducich problemoch aj niekoho ineho. A to este ludia nevedia, ze sa ploty dorobia tak, ze si ludia nebudu moct vybrat, ci pojdu na l.c. 22 alebo 26.

V aprili 2005 v ZA prebehla jedna mala konferencia a zaroven aj anketa s vyse 120-timi firmami, ci ich zaujima, ako sa ich zamestnanci dopravuju do ich zamestnania. 84 firiem to ma -v pazi-. No comment.
Reply on: Valec #3977:
Nieco sa skutocne vyradi. Vo stvrtok vecer 19.5. prisli prve 2 zltozelene kusy z tohtorocnych B952-jok a keby sme sa nevybijali na pohlaviach a 32miestnych kodoch ale vymysleli pridavanie fotiek ako u konkurencii, uz by boli k videniu.
Reply on: Juraj #4061:
Len kto vie v akom stave budú za tých 5 rokov. Tie martinské sa mi zdali celkom OK. A navyše v súčasnosti by sa ľahšie zháňali náhradné diely (však vyraďovať sa ešte bude hodne). Ale však je to tvoje (vaše) rozhodnutie a ja ho akceptujem.
Reply on: Juraj #4062:
No ale na toto si reagovať nemusel, lebo: 1) už je to pasé (aspoň do roku 2006) a 2) netýka sa to dopravy. Inak podľa navrhovaného stavu by som na sociálnom štipku trhol aj tak len 0 (slovom nula) Sk. ?
Reply on: Valec #3941:
Nejde vobec o reformu, ale o obycajne zdrazovanie. Reforma by zacala studijnym obsahom, zapajanim do vedy a projektami prvych zamestnani absolventov, ale tu nejde o studentov, ale o prachy. Studujnu reformu urobili pred rokmi vo Finsku a dnes je to najlepsie skolstvo na svete a ZADARMO!
Reply on: Valec #3924:
Bola sanca dostat jeden martinsky Ikarus do dvora, ale robit si srotovisko s este inde bezne v sluzbe aktivnymi vozmi je este zavcasu. Pri dnesnom stave MHD na Slovensku bude mozne madara kupit aj za 5 rokov.
Reply on: Miro #3931:
"Prehadzovanie" citybusu /som zvedavy, ci mi obycajne uvodzovky zas zobrazi s troma opacnymi lomitkami/ nie je skusanim, co ta kara vydrzi, ale nutnym zlom pre dodrzanie turnusu cez vikend, kedy niektore vozy na preskacku robia aj spoje na inych linkach, napr 27, kde by sme za normalnych podmienok tento voz trvale nepustili.
Prihlasil som sa. Tak toto je teda sila!!!

Tusil som, ze v tom bude nejaka habaduura a preto som prve informacie poslal radsej SMS cez Vladimira, ale toto je tuha kava!

Ak nechceme, pardon, nechcete pustit medzi seba poriadnych prispievatelov, len tak dalej!

Aby som aspon trochu vysvetlil moje pociatocne rozhorcenie nad \"prihlasovacim postupom\", tak aspon niekolko zasadnych pripomienok:

1/ Snazime sa navzajom a ostatnych nahodnych navstevnikov informovat o nasej laske - mestskej hromadnej doprave. Ale na co je komu informacia, ci som muz, hermafrodit, zena, bezpohlavny alebo 4%ny??? S mestskou hromadnou dopravou to nema predsa NIC spolocneho!!!

2/ Emailova adresa je urcite potrebna, ak si chceme posielat v attachmentoch fotky, subory ci news, ale prco cez tuto adresu aktivovat aj ten nestastny kood! Kvoli tomu som si musel inokedy inde zapnut druhy pocitac, kam mi chodia emaily, aby som si ho opisal. A az na druhy krat ho ledva natukaj do svojej kmenovej masiny.

3/ Ten kod by som sam nevymyslel \"lepsie\"! Ten kluc s 32 /!!!/ poziciami, pricom pismena maju bez diakritiky 25 moznosti a cislice 10. Je tam 12 pismen a 22 cislic. Z teorie kombinatorikiky vychadza kluc, ktory superpocitacom za mesiac neodhali ani SIS, CIA, Mossad, KGB a ostatne tajne sluzby dokopy a teda v skutocnosti nemoze sluzit na zabranenie prihlasenia obycajneho tipka, ktory by nam tu chcel kazit diskusiu, ale k comu???

4/ V podmienkach sa prevadzkovatel vyvinuje akejkolvek i teoretickej zodpovednosti, ale nikde nepise, ake udaje /vraj poskytnute uzivatelom!/ na svojom servere pre organy cinne v trestnom konani eviduje, ci je to IP adresa, cas pripojenia a odpojenia, pocet stiahnutych stranok atd.

5/ Nie je nikde button na odkliknutie suhlasu, ci uzivatel suhlasi, aby mu bez jeho vedomia zaprataval masinu cookies, v akej strukture, v akom objeme dat, s akym suborom informacii, na aky disk a do akeho foldera, ci su to subory, ktore sa po odlogovani stranky alebo po vypnuti pocitaca zmazu, ci tieto nechcene \"smeti\" budu uzivatelovi pocitac zapratavat a nakoniec spomalovat pocitac trvale atd atd atd....... Alebo prehlasenie, ze zo strany prevadzkovatela ziadne take snahy nie su.

No proste, je to sila.

Odhlasovat sa uz nema asi zmysel, som tu ako ostatni chalani doslova z lasky k nasej fantastickej milovanej a zaroven hanobenej doprave, ale vsetko je to uz iste zasichrovane a pomohlo by mi uz asi len sustavne blokovanie v Opere a denna kontrola Ad-Avare. Mozno ani to...

Pritom netrpim stihomanom, moja adresa je verejne znama a pristupna od Aljasky az po juzny pol. Ale preco toto?

Skoda, takyto zaciatok...
Reply on: Miro #4048:
Bolo. Bolo to v článku o trolejbusoch v Kábule na stránkach SpVD (www.spvd.cz) ale v Kábule už trolejbusy nejazdia, bola to pre ľstivých Afgáncov príliš sofistikovaná technika:-P.
Reply on: Vladimír #4056:

- je hovadina, aby pri 211 bola uvedená dom.linka(aj ex), ked je to uz neaktualne- 211 nema domovsku linku
- pri 215 chyba informacia o GO
- pri 217 chyba info o prevedenej GO, netreba datum, len ze bola
- pri 218 info o GO
- 220 - je zalozne vozidlo, bez dom.linky
- preco pri 223 uvadzas ex linku 5,15- zbytocne
- 224-mometalne na GO
---- tolko 14tr ----
- 201 sa uz vratila z GO a ma reklamu \"kam do mesta\"
- 202 - prekonana GO
- 205 - prekonana GO
- 207 - hodilo by sa dopisat, ze je dlhodobo \"PN\" - odpalena vyzbroj
- 208 - chyba info o GO
- 209 - chyba info o GO
- 210 - chyba info o GO
- 227 - detto
- 228 - info o GO
... a to je asi vsetko

a este jedna malickost, pls dopis medzi teba, TebeCe(ho) aj Tux a jsi, nakolko sme ti poskytli dalsie info


Dik Moc

Tux
tux.: Hneď v ten deň ako som to napísal, som v katalógu poopravoval vypravenie trolejbusov na linky + reklamy. Niečo mi ušlo? Čo ešte nie je zaktualizované?
Reply on: Valec #4054:
Vsak ja viem, ale ziaden iny dovod ma nenapada...
Reply on: TeBeCe #4046:
To sú mi novinky, to aby som si šiel aj dáke fotky spraviť.

Re #4053 Jakub: A však tam býva zelená dosť dlho, tam sa ten bus moc zdržiavať nemohol.
Reply on: Valec #4052:
Ide skor asi o ten jeden semafor na krizovatke Halkova/V. Okruzna.
Reply on: Miro #4049:
No neviem, či sa tým niečo ušetrí vzhľadom na to, že po Okružnej by mohol ísť konštantnou rýchlosťou ale cez Kuzmányho má cestou 4 križovatky na ktorých odbáča a musí spomaliť. Navyše L99 si platí TESCO, takže DP to môže byť jedno.
Reply on: tr3mp #4050:
Áno, je to ono ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement