Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #3549:
Ešte keby ho tak fotografovali policajti pri prekročení povolenej rýchlosti alebo jazde na červenú, to by som chápal ?
Reply on: 7111 #3548:
Nekecáš? Ty si videl vodiča, ktorý sa nervovo zrútil z toho, že si ho fotografoval?
Ináč mohol by som hovoriť o ujme na duševnom zdraví, keď by na mňa vykrikoval veľmi neslušné slová ? a čo keby som bola útlocitná slečinka a omdlela by som a natĺkla by som sa?
Reply on: Miro #3545:
Hehe Miro to si fakt pekne vystihol. Počas jazdy sa z vodičom nesmieš rozprávať, je to proti pravidlám. Ale ak to vodič povolí a poznáš ho, ale aj máš istotu, že poznáš riaditeľa a jedneého z odboru zamestnancov, tak keď máš pokutu, tak si to vybavíš lacnejšie alebo to máš zadarmo.

Ako som napísal, ak ti vodič ublíži na zdraví, tak naňho podaj regress alebo ako sa to píše. Ale bežným kvákaním, ehm, asi nič.

Ale, ak sa ti to stane raz, tak to už viac krát nerob, lebo vodič sa môže nervovo zrútiť a poviem ti, to nie je to najpríjemnejšie.

Radšej sa takýmto "problémovým vodičom" vyhýbaj...

Mam takú príhodu, stalo sa to v meste, jeden dotyčný pán zhadzoval škrídle zo strechy, bola tam páska že odstup. Ale ten hlúpy človek, asi tak 150 m pred páskou, začal kvákať : Čo ti je*e veď tam mám auto, choď do pi*i. Ale ten robotník sa nedal, že veď tam páska je. Tak začal nadávať, že je koko*t a nech si to sku*vené auto odprace. Nahnevaný človek naňho hodil škrídlu a zdrhol na aute.

Zaujímavosťou bolo, že sa to stalo pred omšou, pred kostolom a davy veriacých ľudí naňho zaryto pozerali...
Reply on: tr3mp #3546:
Takže mi zostávajú prvé dve možnosti, teleobjektív nemám, môj tikitál je z tých lacnejších ?
Reply on: Miro #3545:
Preto treba fotiť buď vozidlo bez vodiča alebo vozidlo zozadu alebo z kilometrovej vzdialenosti teleobjektívom 😉
Reply on: 7111 #3537:
Možno by sa hodila rubrika - zoznam vozidiel, ktoré neradno fotiť ? ináč to je aj môj etický problém, už mám tikitál, ale hovorím si, čo keď sa fotografovanie nebude vodičovi páčiť, a ja som dosť plachý človek ?
Reply on: 7111 #3537:
Vodič sa počas jazdy nesmie rozprávať s cestujúcimi. Ktovie, či môže vykrikovať na ľudí na ulici ? na to asi tvorcovia predpisov nemysleli
Reply on: LUK #3541:

Áno, niekto napísal, že na niektorej linke už bol asi pred 3 týždňami cez víkend nasadený sólo trolejbus, ale to som nepostrehol. Teraz poča sviatkov som sa na to sústredil. Bližšie by nám o tom mohol povedať Juraj. Okrem iného, tento jav s nízkym počtom cestujúcich je asi všade, nielen v BB, ale ako tu písal "pete" aj v Prešove. Uvidíme čo sa s tým bude robiť, lebo peňazí je málo.
Reply on: pete #3538:

Tú sobotu by som veľmi nemenil, lebo ľudia sa pohybujú po meste napr. na nákupy, záhradky a pod. Ten počet cestujúcich je však menší ako počas pracovných dní. V nedeľu bývajú však kĺbové trolejbusy veľmi prázdne, ale to všetko sa dá cez palubné počítače vysledovať. Ak bude výraznejšia úspora, možno budú DP nasadzovať sólo vozidlá.
Jozef: ale niekto tu písal, že takýto jav pozoruje už niekoľko víkendov, tak neviem.
Reply on: LUK #3536:

Krátky trolejbusy boli nasadené len počas Veľkonočných sviatkov na niektoré linky, kde sa predpokladalo málo cestujúcich. Ja som sa pohyboval v meste, písal som si ev. čísla trolejbusov a v diskusii som o tom písal. Zodpovedne tu môžem povedať, že trolejbusy ktoré som videl, premávali poloprázdne. Mohlo sa stať, že v niektorom časovom okamihu mohol byť trolejbus plný (napr. pri príchode vlaku). Tam však bola kombinácia L3 sólo a L4 klbák. Časť tvojho príspevku "čo sa deje v BB a teraz aj v ZA" je neporovnateľné, lebo v Žiline sa nič nedeje. Počas pracovných dní a víkedov je nasadzovanie trolejbusov bez zmien. Krátke premávajú ako vždy len na L1, L5/15 a L8. Palubné počítače nepustia a predpokladám, že ak bude aj počas nediel na niektorých trolejbusových linkách málo cestujúcic, DP namiesto kĺbových trolejbusv nasadí sóla..
pete: asi chcú voziť všetko okrem vzduchu, lebo ten za vozenie neplatí... ?
Reply on: LUK #3536:
No ano, to by aj mna zaujimalo. U nas sa teda tiez cez vikendy vozi v klbakoch vzduch a nikoho by nenapadlo to zmenit. Aspon cez vikendy nech sa ludia netlacia ?
Reply on: Jozef #3533:
Niektorý vodiči nemjú radi, ak ich niekto fotí. Na Slovensku ich poznám niekoľko. Ani ja nemám rád, ak na mňa kváka vodič, ukazuje nevhodné gestá a navyše, na mňa a aj na celú ulicu vykrikuje vulgárne slová.

Najlepšiou cestou by bolo, ak ti vodič neublížil na zdraví, ísť na Dopravný podnik a prekonzultovať to s riaditeľom. Ak táto cesta nikam nevedie, tak na to zabudni a už radšej toto vozidlo vrátane vodiča nefoť.
pete: to je pravda, ale som na iné narážal - na to, čo sa deje v BB a teraz aj v ZA a to, že sa zrazu na kĺbové linky bez akejkoľvek inej zmeny (CP) začnú nasadzovať sóla pre zrejme nejakú imaginárnu vidinu úspory prevádzkových nákladov. Ak je pravda, čo píše Vševedko, tak načo? Podotýkam, že ide o situáciu, kedy je kĺbák potrebný z hľadiska kapacity.
Reply on: LUK #3532:
Vies, klbak stoji trocha viac ako solo. A navyse s viacerymi solami vies spravit lepsi interval ako s mensim poctom klbakov.
Vševedko obúvavý

Vševedko obúvavý

Reply on: LUK #3532:
Ako Ti to môžem zdôvodniť, keď ja som fetišista kĺbových trolejbusov:-P?
Dnes pri fotografovaní trolejbusov na Vlčincoch, vodič trolejbusa #217 o 15.30 hod., pri odchode z obratiska na L5 z idúceho vozidla nevhodným spôsobom na mňa vykrikoval.
Vševedko: tak mi potom zdôvodni fetiš sólo trolov...
Vševedko obúvavý

Vševedko obúvavý

Reply on: LUK #3527:
Tak a máš ma tu. Je to samozrejme blud, spotreba predsa vôbec nesúvisí s počtom a výkonom motorov ale s potrebnou energiou na uvedenie vozidla do pohybu. Alebo si myslíš, že Fóbia 1,9TDi bude mať dvojnásobnú spotrebu oproti virtuálnej Fóbii 0,95 TDi:-P?
Takže v skutočnosti: Rozdiel medzi sólo a kĺbovým budom bude zhruba 50%, medzi sólo a kĺbovým trombelusom tak isto. Ale keďže náklady na trakčnú energiu predstavujú u trombelusu omnoho nižšiu časť z celkových nákladov, než u autobusu, je prevádzka kĺbových trombelusov omnoho výhodnejšia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement