ale koli tej zatvorke, co je v tom odkaze to nejde, tak musis oznacit cely odkaz, skopirovat ho , a potom vlozit do vyhladavaca stranok v int. exploreri, cize aj s tou castou "(2).htm"
hlásenie zastávok na báze GPS funguje na SAD BBDS - MHD v Banskej Bystrici. Vozidlo je vybavené systémom EMtest [elektronická pokladňa, hlásič, transparenty a GPS]. Rovnako hlásenie zastávok na báze GPS bolo repdvedené na predvádzajúcich vozidlách pre systém EMtest v Prešove [DPMP] a Bratislave [DPMB].
Aj keď na druhej strane súhlasím s názormi, že uvedené predvádzacie systémy v súčasnosti nefungujú tak, ako by mali... [Blava - hlavne transparenty]... to je maslo na hlave EMtest-u.
v čechách a poľsku viaceré podniky vybavené EMtest-om bežia na hlásičoch s GPS dosť dlhú dobu bez viditeľnejších zádrheľov...
pepo
Asi tak. Dobre si to vystihol. V Bystrici robia PEKNÉ generálky. To však v žiadnom prípade neznamená, že sú to dobré generálky. Bystrická generálka je pohladenie pre oko, no utrpenie pre ucho. Skrátka bystrický trolej je super, kým je vypnutý.
pepo
hlásenie zastávok na báze GPS funguje na SAD BBDS - MHD v Banskej Bystrici. Vozidlo je vybavené systémom EMtest [elektronická pokladňa, hlásič, transparenty a GPS]. Rovnako hlásenie zastávok na báze GPS bolo repdvedené na predvádzajúcich vozidlách pre systém EMtest v Prešove [DPMP] a Bratislave [DPMB].
Aj keď na druhej strane súhlasím s názormi, že uvedené predvádzacie systémy v súčasnosti nefungujú tak, ako by mali... [Blava - hlavne transparenty]... to je maslo na hlave EMtest-u.
v čechách a poľsku viaceré podniky vybavené EMtest-om bežia na hlásičoch s GPS dosť dlhú dobu bez viditeľnejších zádrheľov...
pepo