CP pre L67 je už aktualizovaný pre celoročnú prevádzku, už len v poznámke chýba vysvetlenie čo znamená ''X''.
http://www.zilina.sk/dokumenty/DokumentyProgramyMZ_20171128170206.pdf
A už len počkať kedy prídu tie dva parciály (odstavec 1.2, nevie niekto cca?), to by boli Solinky znovu bez autobusov, Hliny a Hájik trochu menej, aj keď tých pár víkendových naftových spojov nie až taký problém.
A prečíslovať 67 na 17 aby to bolo logickejšie, alebo nechať radšej ako je to teraz?
Myslíte že by sa dali parciály využiť v ďalekej budúcnosti na takmer všetkých linkách?
Ak s L21+22 sa reálne počíta, čisto teoreticky nevidím veľký problém ani pri ostatných linkách, okrem 27 a 29, dokonca troleje po Budatín by v takom prípade neboli úplne zbytočné (L21+22+30).
Vzhľadom na to že všetky linky prechádzajú čiastočne centrom kde sú natiahnuté troleje,
sa mi parciály zdajú výhodnejšie ako elektrobusy, cenovo aj z hľadiska priebežného nabíjania.
Západne od nás mnohé mestá idú touto cestou, vyzerá to že sa pokračuje tým čo bolo pred 100 rokmi zastavené.
https://imhd.sk/za/mapa-schema-fullscreen/1928/Dalsie-mapy-trolejbusovych-drah-Planovany-rozvoj-trolejbusovych-trati-2018
http://www.zilina.sk/dokumenty/DokumentyProgramyMZ_20171128170206.pdf
A už len počkať kedy prídu tie dva parciály (odstavec 1.2, nevie niekto cca?), to by boli Solinky znovu bez autobusov, Hliny a Hájik trochu menej, aj keď tých pár víkendových naftových spojov nie až taký problém.
A prečíslovať 67 na 17 aby to bolo logickejšie, alebo nechať radšej ako je to teraz?
Myslíte že by sa dali parciály využiť v ďalekej budúcnosti na takmer všetkých linkách?
Ak s L21+22 sa reálne počíta, čisto teoreticky nevidím veľký problém ani pri ostatných linkách, okrem 27 a 29, dokonca troleje po Budatín by v takom prípade neboli úplne zbytočné (L21+22+30).
Vzhľadom na to že všetky linky prechádzajú čiastočne centrom kde sú natiahnuté troleje,
sa mi parciály zdajú výhodnejšie ako elektrobusy, cenovo aj z hľadiska priebežného nabíjania.
Západne od nás mnohé mestá idú touto cestou, vyzerá to že sa pokračuje tým čo bolo pred 100 rokmi zastavené.
https://imhd.sk/za/mapa-schema-fullscreen/1928/Dalsie-mapy-trolejbusovych-drah-Planovany-rozvoj-trolejbusovych-trati-2018
Sawuel
L26 - je pre parciál ako stvorená (po dobudovaní trate v centre). Pod trolejom Závodská - Košická.
L21 - druhá najvhodnejšia (po dobudovaní trate v centre). Pod trolejom úsek Žitná - Hurbanova.
To by mohlo fungovať.
L30 - nasledujúci kandidát. Trolej Žel. stanica - Vysokoškolákov.
Tieto linky mi prídu ako najvhodnejšie podľa pomeru dĺžky trasy mimo trolejového vedenia.
Pri L22 som skeptik. Jedine ak by bol zatrolejovaný úsek do Bytčice (ako sa dávnejšie plánovalo pre L2 - TBUS). Prípadne zatrolejovaný úsek aspoň čiastočne. Potom by to bolo super zároveň aj s L20.
L27 - iba po dobudovaní trate na Hájik. Poradia Hájik - Hurbanova. Trolej Stodolova - Kvačalova a Hálkova - Hurbanova (iba v smere z Háika). Do Zástrania do toho kopca je to pre mňa nezmysel.
L29 - je pre mňa najrozumnejšie riešiť eBUSom keďže sa bude môcť nabíjať pri Polícií.
Rovnako eBUS na špikové poradia ostávajúcich liniek.
L31 - nemá v princípe trasu pod trolejom ak zanedbáme (Hurbanova - Žel. st.)
L24 - bez šance. Trolej Hurbanova - Košická. V Trnovskom teréne to však pre parciál nevidím.
L67 - bez komentáru. Tam to budú testovať. Snáď to bude úspešné. Pri najhoršom sa vrátia k nafte.
Zhrnutie (ak budú vybudované všetky plánované trolejové trasy):
Áno: L20*, L21, L22*, L26, L30, L67
Nie: L24, L27, L29, L31
(*) - trolej aj do Bytčice
Toľko môj subjektívny pohľad. Budem rád ak dá niekto konštruktívnu kritiku.