Dokonalé. Keď sme už pri tej Kvačalovej. Hádam každý vie že je to priemyselná oblasť kde je dosť fabrík a pracuje sa tam na zmeny. Predstavme si že dotyčný poobednú končí 22:00.
Zastávku Priemyslená a linku 29 nestíha (22:11) vzhľadom na polohu.
Na Kvačalovej si môže vybrať s nepremávajúcej linky 1, 31 ktorá posledná išla pred hodinou alebo 27 ktorá ide 22:16.
Pokiaľ však nebýva po trase linky 27 môže ísť pešo. Všetky ostatné prípoje z Hurbanovej (príchod 22:30) napr. 14, 24, 31 posledný odchod už vykonali.
Pokým tento trápny dopravný podnik nezačne robiť naozaj dopravnú obslužnosť na úrovni, môže sa fotiť pri autobusoch koľko chce, nikto ním jazdiť nebude.
Komentáre typu, každý má auto, nech ho zvezú kolegovia niekam si nechajte.
Tak, spaľovacie Solarisy pre mňa nie sú zlé. Ale tie hybridné autobusy sa mi nepáčia. Majú aj tak blbo napojený kompresor. Hoci samotný pohon je na elektrinu, kompresor je napojený na otáčky motora, a tak pre jeho pohon musí byť zapnutý motor navyše a okrem toho minie o niečo viac nafty len kvôli kompresoru, aj keď ide zo Zástrania. Proste motor sa vypína len pri oddychovej fáze kompresora.
S posledným autobusom Karosa B732 sa Dopravný podnik mesta Žiliny rozlúčil okružnými jazdami mestom v sobotu 8. septembra 2018. Viac fotografií z tejto akcie si môžete pozrieť na nasledovnom odkaze: http://zilina-gallery.sk/index.php?/category/4782
Veru nie ako zálohy majú byť dve 15Tr a dve 14Tr po GO. Sorky majú normálne ostať naďalej v bežnej výprave, dostali ich vodiči zo starých Škodoviek a väčšina z 30/31Tr dostali naopak nové Solarisy
Pýtal som sa na to priamo pána Šimka z DP a dostal som odpoveď, že DP plánuje zachovať ako historické vozidlá Škoda 14Tr #213), Škoda 15Tr #228), Karosa B 732 #89), Karosa B 961E (pravdepodobne #115) a medzi vodičmi sa hovorí, že by historická mala byť aj Karosa B 952E #12), tak sa necháme prekvapiť, aká bude realita. Tá 15Tr by sa podľa slov Šimka mala zachovať po vyraďovaní na jeseň, keď prídu opčné trolejbusy. Plus #219 by mala byť technologický voz a vraj počítajú, že po dva kusy zo starých Škodoviek z oboch typov by sa ponechali ako záložné.
Miro
Čítajte viac: https://myzilina.sme.sk/c/20920293/kvacalovu-ulicu-zablokovalo-50-aut-dopravny-podnik-robil-experiment.html#ixzz5RvsMIzm0