Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #22553:
Asi myslel,či prišlo už všetkých 15 kusov.
Ináč,266 na l.6/7 a 279 na skúšobnej jazde.
Reply on: Majou #22552:
Čo či majú?
Už ich majú všetky z prvej dodávky?
Reply on: Mongolec #22549:
Dá sa už niekde nájsť aj návrh vyhotovenia laku hybridov a elektrobusov? Podľa termínov dodania prvých kusov z každého typu súdim, že by prvé kusy mohli doraziť do ZA asi do júna/júla 2018.
Dostupná je už aj zmluva na elektrobusy:
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1509719244_67.pdf

Zverejnené boli predložené ponuky k hybridom vrátane nákresov:
http://www.dpmz.sk/verejne-sutaze-nadlimitne-zakazky-od-18042016/
Reply on: Bodrik #22547:
Diesle sú zverejnené tu:
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1509629167_172.pdf
Reply on: Mongolec #22539:
A niečo o zmluvách so Solarisom a Škodou Electric sa nevie. Lebo si ich tu nedal a nie sú ani na stránke dopravného podniku. Boli už vôbec podpísané.
Reply on: URBINO #22543:
Dik za info. V BA by sa šotouši za ne aj pobili hadam a soferi oslepli z tolkych bleskov z fotakov. ?
Reply on: Mongolec #22544:
Tiez som na to pozeral ze len 24ks ale z interieru 12M z BA (ten ma 31 sedadiel) sa to dalo pekne urcit ,ze ako to bude vyzerat. Teda ziadna slava, rovnako nezmyselne nastavene ako nove NB12 pre BA.
Mňa zaskočilo, že tie hybridy majú mať iba 24 sedadiel a z toho len 4 na nízkej podlahe. V ich predchodcoch (Citybus, Citelis), ako aj vo všetkých ostatných autobusoch a trolejbusoch v Žiline, je počet miest na sedenie vyšší. Ak si pozrieme fotografie už premávajúcich Urbanwayov vo svete, vidíme, že v prednej časti je priestor, aby boli aspoň v jednom rade osadené dvojsedadlá.
Reply on: Petto #22542:
Budú také isté.
Reply on: Mongolec #22539:
Opcne tbusy budu take iste ? Ci uz budu mat aj nejaky pomocny pohon / dieselagregat ci baterky.
Reply on: URBINO #22540:
To už nech trápi novú garnitúru...alebo populizmus po slovensky. Bezhlavo, bez plánu, hlavne rýchlo a aby voliči videli.
Reply on: Mongolec #22539:
Pekné,ale,ak Boh dá a dožijeme,som zvedavý,ako budúca garnitura mesta ,dokáže naraz vymeniť ,za cca.15 rokov (t bus+a bus) 59 vozidiel,keď fondy EU asi už nebudú.
Obnova vozidlového parku trolejbusov sa zavŕši dodaním opčných trolejbusov:
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1509367036_197.pdf

Zverejnená bola aj kúpna zmluva na hybridy:
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1509364186_150.pdf

Zdá sa, že vozidlový park bude úplne (alebo z veľkej časti) obnovený tesne pred komunálnymi voľbami. ?
Reply on: Sawuel #22535:
Ťažko sa narába s fotoaparátom za jazdy. ( počas jazdy).? Asi do tretiny zálivu je vysunutý pás zámkovej dlažby z akej vyrábajú ostrovčeky na vozovku (neviem ako to nazvať) a priestor odtiaľ až po pôvodný okraj chodníka je zabetónovaný.
Dnes to už pri Auparku bolo dokončené, zároveň už je dosť veľký priestor na zastávke a zároveň sa trolejbus dal obísť.
Reply on: Sawuel #22534:
Áno, vyzerá to tak, je tam oplotený priestor, zrejme ten súkromný pozemok a z pôvodného chodníka zostalo už málo, tak ho rozširujú na úkor zálivu.

Tiež si myslím, že už ten záliv mohli rovno zrušiť, lebo aj tak sa už v zastávke stojaci bus nebude dať obísť.
Reply on: Sawuel #22534:
Prípadne by bola zatavka bez prístrešku alebo bez z. zálivu. Kedže na iné možnosti isto nie sú peniaze.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.