Ťažko sa odpovedá keď tadiaľ nechodím. Mohol si odfotiť.
Čo viem však pozemok pod danou zastávkou nepatrí mestu ale istému developerovi. Tak ak idú premiestňovať prístrešok nachádzajúci sa na súkromnom pozemku, na plnohodnotný z. záliv tam už miesto nie je.
Čo sa robí na zastávke Veľká okružná, Aupark oproti Auparku? Mne to pripadá, akoby zužovali priestor zastávky pre autobusy, To vozidlo MHD zastaví na zastávke a bude polovicou trčať do cesty?
Matice slovenskej:
- pri pivárni Kasava, stánok na predaj lístkov na zastávke:
1 > Kvačalova, DPMŽ
4 > ŽST > Matice slovenskej
5 > Jaseňová
6 > Stodolova
14 > ŽU > Fatranská
20 > Bytčica
50 > Železničná stanica
67 > Stodolova
- pri Star pube:
4 > Matice slovenskej (konečná)
5 > Fatranská
6 > Matice slovenskej (konečná)
14 > Fatranská
20 > Zvolenská
50 > Stodolova
67 > Vodné dielo
Sv. Cyrila a Metoda:
- na strane veterinárnej kliniky,stánok na predaj lístkov na zastávke:
4 > Matice slovenskej
5 > Jaseňová
6 > Stodolova
7 > Sv. Cyrila a Metoda (konečná)
20 > Bytčica
50 > Železničná stanica
Matica slovenskej:
- pri pivárni Kasava, či ako sa to volá:
1 > Kvačalova, DPMŽ
4 > ŽST > Matice slovenskej
5 > Jaseňová
6 > Stodolova
14 > ŽU > Fatranská
20 > Bytčica
50 > Železničná stanica
67 > Stodolova
- pri Star pube:
4 > Matice slovenskej
5 > Sv. Cyrila a Metoda
6 > Matice slovenskej
14 > Fatranská
20 > Zvolenská
50 > Stodolova
67 > Vodné dielo
Sv. Cyrila a Metoda:
- bližšie k veterinárnej klinike:
4 > Matice slovenskej
5 > Sv. Cyrila a Metoda
6 > Matice slovenskej
7 > Sv. Cyrila a Metoda
20 > Bytčica
50 > Železničná stanica
Vedel by mi nejaký dobrák napísať, na ako (na ktorej zastávke) zastavujú zachádzajúce linky na Matice slovenskej a Cyrila a Metoda? Už si to po tých 8 rokoch nepamätám.
Ď.
Ešte minulý týždeň jazdila. ? Bez nej zostalo v prevádzke vrátane 266 iba 21 kĺbových trolejbusov (aj keď ani 229 som zatiaľ tento týždeň nestretol). Z týchto 21 vozidiel je v poobednej špičke potrebných 18 a v rannej 19. Práve tá ranná šestnástka je už druhý deň obsluhovaná krátkym trolejbusom. Vykonáva tiež spoj L7 s odchodom 8:15, ktorý na tejto linke patrí medzi tie vyťaženejšie. Pritom okolo 8. hodiny má zjazd z Hájika do depa kĺbový trolejbus z L7. Možno by stálo za úvahu, keby sa dočasne zaviedol režim, v ktorom by si vodiči okolo 8:00 tieto dva trolejbusy navzájom vymieňali - dlhý by pokračoval na L7 a na krátkom by odišiel do depa vodič z dlhého, ktorému sa skončila ranná služba.
Jeden kĺbový trolejbus by mohli ušetriť aj tak, keby autobusovým vodičom, ktorí jazdia na L5 vytvorili namiesto toho službu na L6 alebo L4 s dlhým autobusom. Takto by sa ušetril aj jeden krátky autobus. ?
Má vôbec šancu prežiť nejaká 15TrM vyraďovanie? Jedine ak by 231 možno. A ako som písal s námestníkom DPMŽ, zhruba o rok až rok a pol by sa mali vyraďovať vozy 227 a 228. Z nich jedna bude podľa jeho slov zachovaná ako historická, osobne to vidím na 228 keďže je v lepšom stave. Dúfajme, že dovtedy vydrží.
Mongolec
Jeden kĺbový trolejbus by mohli ušetriť aj tak, keby autobusovým vodičom, ktorí jazdia na L5 vytvorili namiesto toho službu na L6 alebo L4 s dlhým autobusom. Takto by sa ušetril aj jeden krátky autobus. ?