Ospravedlnujem sa, ze reagujem takto s casovym odstupom, no dostal som sa sem na stranku po dlhsom case. Uvazujem nad pracou vodica trolejbusu v ZA. Pisal si o sablonach (rozpisoch sluzieb). Ak by si mal tu moznost, mohol by som Ta poprosit o zaslanie sablon trolejbusov na moj email romo54321@zoznam.sk ? Rad by som si pozrel ake sluzby su pridelovane vodicom. Dakujem velmi pekne. ?
Povedal by som, že štvrtá možnosť je správna. ? Kade-tade po Žiline sa dajú nájsť rôzne nelegálne reklamy na podobné (ale aj iné) portály v rôznych podobách (od nálepiek až po spreje)...
Nedá mi neopýtať sa, už dlhšie vidím v niektorých trolejbusoch a autobusov reklamy na Slobodný vysielač. Bývajú povkladané do reklamných držiakov pre stojacich cestujúcich. Ide o platenú reklamu, iniciatívu niektorých vodičov, personálu DPMŽ (čo nepredpokladám) alebo to tam umiestňujú tretie osoby počas jazdy bez dovolenia?
PS: Týmto príspevkom nechcem rozpútať diskusiu o pravdivosti informácií v mediách, ani nič podobné. Taktiež si uvedomujem, že uvedené "médium" nie je zakázané.
Na stránkách DPMŽ sa objavili novinky - nedelné zrýchlené spoje spoje pre študentov od 19. 2. a návrhy zmien CP od 1. 4.
Od 1. 7. sa uvažuje o 15 min. intervale na L5 (cez prázdniny int. 20 minút).
Inak chcelo by to aktualizovat CP L25 a L35, alebo ich tu radšej vôbec neuvádzať.
Brať do úvahy úroveň financovania podniku a miery údržby, tak by tie autobusy nevydržali ani 2 roky. Čo sa týka baterií, je to nesporná výhoda a podľa mňa aj ukazovateľ úrovne vyspelosti dopravného podniku.
Ale vidím tu jeden malý problém. A síce, kto povedal, že Žilina ide rozvíjať trolejbusovú dopravu? A kde na to naše chudobné mesto zoženie peniaze? (sarkazmus).
Vo výsledku sú podmienky verejného obstarávania len ukazovateľom, ako mesto rieši dopravu, respektíve nerieši.
Keby sa chcelo, tak máme aj dostatok vodičov, aj nové vozidlá, aj cestujúcich.
Presne tak, trakčné batérie už mali byť pri obstarávaní štandardnou požiadavkou. Aspoň pri aktuálnej súťaži na 27 kusov. Chápem, že voziť batérie na 15 km dojazd je neefektívne, no aspoň na 1-2 km mohli byť. Vďaka nim by bolo možné zvládnuť obchádzanie dopravných nehôd, s ktorými majú štandardné trolejbusy problém, či prejazd opravovaného úseku medzi dvoma deličmi. Viď. aj situácia z rannej špičky spred pár týždňov na Vlčincoch. Trolejbusová doprava by sa v očiach verejnosti stala spoľahlivejšou. Samozrejme, NETVRDÍM, že teraz je veľmi nespoľahlivá.
Ako čítam na stránke dopravcu,o 17:13 došlo k poruche na trakcnom vedení pri Carrefoure.Linka 5 premáva po Košickej.Potom prečo vodič s nami s odchodom od Auparku o17:35 nešiel na Predmestskú,ale zatočil na Spanyolovu a vyhodil nás na kruhači pri Lidli? Nuž,keby bolo keby a sorka mala baterky,mohli sme pokračovať ďalej.
romo54321