Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Citelis c.24,obdrzal novu cvr-ku na Sunar.
Reply on: CX34 #22275:
Predstavujem si to tak, že by tú záverečnú prácu ponúkal nejaký dekan a nejaký na to šikovný študent by si to vybral a spravil to napr. pomocou sond, ktoré by tie papučky spoľahlivo napasovali a aj vyberali zvolený pár drôtov napr. pri vybočení palíc na nesprávny pár.
Reply on: MatusZA #22274:
Dobre, ale ako si to konkrétne predstavuješ ty?
Reply on: MrVain #22272:
Podľa mňa by sa to zišlo dať ako záverečnú prácu na nejakú dopravnú či technickú školu a aj prehadzovanie z jedného páru drôtov na iný zvolený.
Ahojte, chcel by som sa opýtať, či sa po zaradení nových trolejbusov bude ešte počítať aj so starými trolejbusmi 14/15Tr?
A ako to vyzerá s Karosami radu 700? Všetky pôjdu do šrotu alebo sa nejaká zachová?
Reply on: MatusZA #22271:
je to už vymyslené? maju to už niekde nainštalované pošli odkaz to zariadenie by som chcel vidieť
Reply on: Troll #22269:
Ja by som chcel, aby bol mechanizmus, ktorý by nepotreboval tie korýtka a napasoval sa na drôt presne papučkou.
Reply on: Miro #22267:
Obávam sa, že on by rád videl tými korýtkami vybavenú celú sieť trolejového vedenia, čo je nereálne...
T-bus 221 obdrzal novu CVR propagujucu zavod INA na Kysuciach.
Reply on: MatusZA #22265:
Alebo lepšie udržiavať trolejové vedenie.

Samonasadzovací mechanizmus by mu bol asi nanič, pretože ten funguje len keď je vozidlo presne na určenom mieste, kde sú navádzacie korýtka
https://m.imhd.sk/transport/galeria-media/346/opava/26288/Natrolejovanie-duobusu-Solaris-Trollino-12-94?&ref=transport%2Fgaleria%2F346%2Fopava%3F
Číta toto fórum aj niekto z vodičov MHD v Martine, prípadne prímestkej dopravy v okolí Martina? Ak áno, bol by som vám povďačný, ak by sa mi niekto z Vás ozval na môj email romo54321@zoznam.sk. Mám len zopár otázok. Uvažujem nad prácou vodiča. Ďakujem veľmi pekne.
Dnes som zase išiel 5:32 trolejbusom 209 na L14 a na Matici slovenskej bolo asi poškodené trolejové spojenie, lebo mu vyskočil zberač. Neskôr išiel môj kolega tým miestom a všimol si na tom istom mieste ďalší trolejbus s vyskočeným zberačom. Trolejbusom by sa naozaj zišiel samonasadzovací mechanizmus.
Reply on: MercedesZA #22260:
Linka je už zverejnená, ďakujem za pripomenutie.

Je to sezónna linka. To, či by mala byť zverejnená aj mimo sezóny, je vecou pohľadu. Ja si myslím, že je lepšie ju mimo sezóny nezobrazovať, aby sme nemiatli ľudí.
Reply on: MercedesZA #22260:
To už aká náhoda, že v priebehu okamihu dvaja upozorníme na rovnakú vec - tú L67 ☺
Prosím doplniť L67 do cestovných poriadkov. Vďaka!
Linka číslo 67 premáva od 01.04.2016, no v CP nie je. Napriek tomu, že ide o sezónnu linku, by mala byť zverejnená v CP celoročne. Som rád, že DPMŽ pristúpil k obnove vozového parku trolejbusov, ktoré sa rozpadávajú za jazdy. Pevne verím, že obnova nastane aj v autobusovej vozovni. ?
Reply on: Maykl #22258:
K poslednej otázke: Nie. (Teda, ja som zatiaľ pri všetkých súťažiach v SR, ktoré som sledoval nič také nezaregistroval. Škodovka sa obvykle ponúkla vždy s karosériou z Libcháv.)
Reply on: Mongolec #22254:
Aj s opciou je teda možné, že získame 18 klbákov a 9 sólo trolejbusov. Tým by sa dali vyradiť všetky klbáky 15 Tr/TrM aj štandardné vozidlá 14 Tr.
Očakáva sa teda dlhodobo podobné nasadzovanie trolejbusov ako v súčasnosti? Kĺbové vozidlá na L3 počas špičky (sólo celodenné poradia) a nepravidelnosť na L6/L7/L16?

V súťaži nevidím preferenciu 4 a 5 dverových trolejbusov, to je plus. Snáď sa okrem Škody/SOR zúčastní súťaže aj Solaris. Len tak pre zaujímavosť, stalo sa už niekedy, že Škoda v jednej súťaži ponúkla karosériu SOR aj Irisbus?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.