Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ak si dobre pamatam, jeden cas som nastupoval na nejaku linku vedla budovy terajsej Krajskej kniznice a ta potom isla na stanicu. Co to bola za linka si ale nepamatam..., ale zda sa mi, ze to bol nejaky odklon pre opravu cesty.

Na linke 3 chodili Ikarusy v spicke az velmi casto, obcas som zazil, ze isiel aj 3 minuty skor a skoro prazdny.
Ja si na L1 pamatam klbove karosy, jazdili tam aj dve modre klbove trojdverove karosy....
Reply on: Jozef #1754:
Ale kade presne zabočila doľava k nemocnici? Ja si myslím, že nie po Veľkej okružnej, ale až po Gagarinovej, teraz Fándlyho. A zastávku pri nemocnici mala tesne pred križovatkou so Spanyolovou, ešte je tam vidieť to rozšírené miesto. Alebo sa mýlim?
Reply on: zoZa #1756:
Na asfalte na parkovisku je tam možné tú zastávku vidieť namaľovanú ešte dnes, len sú cez ňu vyznačené parkovacie miesta.
Reply on: zoZa #1762:

Tam bola kedysi katastrofálna doprava, lebo sídlisko sa rozrastalo a autobusy nestačili zabezpečovať MHD. Postupne pribúdali aj nové linky napr. premávala tam ešte aj L5 smerom do Tepličky, L19 z autobusového nástupišťa okolo nemocnice na Vlčince, aj do Žilinskej Lehoty tam premával autobus na L9, niečo išlo na tržnicu asi L28 aj k ZVL do Bytčice a ešte ďalšie linky. Už si tak na ne nespomínam, ale v mapách sú zakreslené. Mnohé už vtedy boli zokruhované ako napr. L19, L23, L28.
Reply on: Jozef #1763:
Ty mas zrejme na mysli L11 este pred zavedenim AVTD ? . Mna by vsak zaujimala L11, ktora premavala kratky cas snad do Bytcice alebo LL pre tym ako sa LL odtrhla. Niekedy v r. 1993.
Reply on: Jakub #1758:

Na to si tak veľmi nespomínam, ale podľa mapy premávala L11 na trase Bánová - Brodno nasledovne:
Bánová,VÚMAT - Závodie - Rondel - Nám. Ľ.Štúra - žst - Budatín - Brodno.
Reply on: Jozef #1759:
to muselo byt teda dost zaujimave, ta linka, a ake linkz chodili este v minulosti na Vlcince?
Reply on: Jozef #1760:
zvlastne, lebo ta otocka fakt pripomina konecnu, ktovie preco to tam postavili...
Reply on: zoZa #1757:

V tom priestore, ktorý spomínaš nebolo inič. Ono to tak trochu pripomína otočku, ale tam nič nepremávalo. V tom opustenom domu, ak ma pamäť neklame, bolo istý čas zdravotnícke zariadenie asi pre študentov.
Reply on: zoZa #1755:

L23 tam mala pri autobusovom nástupišti (pri súde) aj nástupnú a výstupnú zastávku. Odtiaľto aj vychádzala a po otočení na Vlčincoch sa vrátila späť.
Nevie niekto nieco o tej byvalej linke 11?
este by ma zaujimalo, ze na Boriku pri sportovom oddeleni Zilinskej univerzity ako sa ide spoza carrefoura po tej ceste, tusim sa vola Internatna a napaja sa na Cestu k Palovej bude, tak na tom mieste kde sa napaja, tak je taka kratucka zakruta okolo takeho stareho domu, a vyzera to, akoby tam bola kedysi nejaka konecna autobusov. nevie o tom niekto nieco?
Reply on: Jozef #1754:
veru som si aj myslel, ze preh hotelom slovakia premavali autobusy, lebo nie som si isty, ale myslim, ze som tam za tou zakl. skolou pri hoteli slovakia videl aj zastavku.
Reply on: Jozef #1753:
no to by ma v zivote nenapadlo. Este aj tak moc tomu nerozumiem, najme tej L23. Ona sa isla tam len otocit? Cize premavala z Vlciniec k autobusovemu nastupistu a potom sa vratila na Vlcince? zvlastne,
Reply on: Miro #1745:

Dobre si spomínaš, popred hotelom Slovakia skutočne premávala L3, a potom zatočila k nemocnici.
Reply on: zoZa #1744:

Medzi Okresným súdom a autobusovým nástupišťom na terajšej ulici V. Tvrdého (je tam novinový stánok) bola autobusová zastávka odkiaľ odchádzali autobusy na sídlisko Vlčince. Napr. L23, autobus prichádzal zhora po Dlabačovej a zastavil pred zastávkou na vysúpenie. Potom vozidlo pristavil vodič na zastávke a po nastúpení zatočil na Hviezdoslavovu ul vpravo a pokračoval na Vlčince a prechádzal aj cez Moyzesovu ul.
Reply on: Jakub #1740:

L1 premávala od VÚD cez centrum do LL, interval v špičke 5 minút a v sedle 15 min.
L2 premávala od VÚD cez centrum do Bytčice (kultúrny dom), interval v špičke 5 min. a v sedle 15 min.
L3 premávala ako dnes, interval v špičke 5 minút a v sedle 15 min.
Špička bola zadefinovaná od 5 - 8 hod. a od 14 - 17 hod.
sedlo od 8 - 14 hod. a od 17 - 23 hod. vrátane sobôt a nedieľ.
Reply on: Valec #1738:

Medzi autobusovým nástupišťom a budovou súdu viedla v minulosti cesta na Hviezdoslavovu ul. Podľa územných plánov bola táto cesta uzatvorené z dôvodu vytvárania peších koridorov. V tomto čase chodci bezpačne prejdú z Národnej až na autobusové nástupište bez prechádzania cez komunikáciu. V našom prípade teda nijaká stopa nepovedie na Dlabačovu a Milcovu ul. V priestoroch, kde sú bufety je plánovaná budova autobusovej stanice.
Reply on: Jakub #1749:
ja 8 -9, ak to teda bolo pred 10 rokmi ☺
Reply on: zoZa #1748:
No , mne sa to tiez tazko rozpomina, ja sam som mal vtedy cca 10-11 rokov ☺ .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.