Reply on: Valec #1612:
Súhlasím, ale ani reklama na autobuse neovplyvní cestujúceho. Kto chcel, tak si to už prečítal v diskusii. Nedávno sme tu diskutovali o diaľničnom privádzači v Budatíne a o L27 a L29 ako prechádzajú popod štvorprúdovku. Spomínali sme aj ten rodinný dom, ktorý tam vo výstavbe prekáža. Pretože nie všetci sú zo Žiliny a nevedia si to predstaviť túto zmenu, tak som to tam bol na požiadanie vyfotografovať. Chcel som, aby tieto fotografie boli uverejnené. Vladimír má síce tieto fotografie, ale býva mimo aj dva týždne, a preto by som Ťa chcel požiadať, ak je to možné, či by si ich nemohol uverejniť.
Valec
Rajeckú železnicu by som vyřažil poriadne v Rajeckej doline. Nie všetky vlaky by som ťahal až z Rajca, ale LL je predsa len trošku málo. Taktiež by som sa snažil čo najviac obmedziť súbežnú autobusovú dopravu, ktorá by viac-menej plnila úlohu napájača železnice.
V Žiline by som nechal zastavovať prímestské autobusy na všetkých zastávkach MHD. To by čiastočne odbremenilo mestské linky. A až potom by som rozhodoval, či trolejbusy do Bytčice, Pov. Chlmca a pod. budú vôbec využité. I keď musím uznať, že na novej estakáde v Budatíne by sa trolejbusy dobre vynímali.
Čo sa týka obratiska na Športovej. Také menšie by sa pred ZK Sloveny zmestilo. Ale podľa mňa ťahať trolejbus na miesto odkiaľ 2-3 krát za týždeň pôjdu 2 spoje je úplná blbosť. Najmä ak by jazdili TB do Chlmca. Však zastávka pri Slovene (Kysucká?) nie je až tak ďaleko. Skôr by som skúsil zaviesť niečo ako nitrianske hokejové spoje, aspoň by sme videli, či budú mať úspech.
K rozširovaniu TB všeobecne: Nemyslím si, že v Žiline je ešte veľmi kam rozširovať trolejbusovú dopravu. Aj tak budú vždy nejaké autobusy treba k dispozícii ako záloha. Si zoberte príklad ako nám zbytočne stojí 7 kĺbákov na dvore a nevieme čo s nimi. Si predstavte, že by sme tých busov v zálohe za TB mali 15 alebo 20.