Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jozef #1502:
diki, a ty si zase prvy, keo odpovedal niekomu v novej 500-vke. ?
Reply on: zoZa #1501:

Pekné okrúhle číslo, nedávno sme tu mali 1000. Tak ako si praješ, aj ja Ti prajem, aby Ti len šťastie prineslo.
...snad mi to stastie prinesie ?
super, mam okruhle cislo prispevku >>>1500
Reply on: Jozef #1498:
ved hej, je to linka s pomerne kratkou drahou
Reply on: zoZa #1496:

Na päť zastávok, čiže len na jeden jednopásmový lístok a prídeš na konečnú do Vrania.
Reply on: Vševedko #1476:
... alebo ho ešte nevideli ?
inac je zaujimave, ze este nechali premavat L30, potom co prestala premavat na Hajik a skratili jej drahu na 6 zastavok.
Reply on: Jozef #1494:
Tam vo Vrani som uz bol, tiez je to tam dost zaujimave a takisto aj ta uzka cesticka co tam ide. Bol som tam raz v zime. A keby islo nejake auto oproti busu, tak by sa tusim ani neobisli.
Reply on: zoZa #1493:

Keď budeš mať čas môžeš sa ísť pozrieť aj do Vrania na konečnú L30. Aj tam sú veľmi stiesnené podmienky pre autobus. Spojov je tam málo a keď sa nebudeš hneď vracať domov a nechceš tam hodinu stáť, tak sa radšej vyber peši dole ku Kysuci a na zastávke Brodňanská v Brodne nastúpiš na L22. Na tejto linke je podstatne viac spojov.
Reply on: Jozef #1492:
tak samozrejme ze taky ludia a taktiez matky s kocarikmi nastupuju po celom meste ale ja som to bral aj tak aby ten autobus spajal casti s najvecsim poctom obyvatelov.
Mas pravdu, ta krizovatka je fakt dost nebezpecna, sofer vzdy musi vychytit ten spravny okamih na otocenie.
To otacanie, respektive cuvanie L27 musi byt skutocne zaujimave, niekedy sa pojdem nato, na vlastne oci pozriet
Reply on: zoZa #1490:

V Zástraní sa nemôže otočiť ani malý autobus, sú tam nevhodné podmienky, lebo každý musí cúvať aby sa otočil.
Na Rosinskej je dostatočne široká križovatka a neviem o tom že by na autobusoch haluze škriabali okná. Je to tam ako malé letisko. Problém otáčania autobusov na Rosinskej je však úplne nevyhovujúci a nebezpečný, lebo sa otáčajú v križovatke alebo v blízkosti nej a nie je tam vybudované samostatné obratisko autobusov.

Samozrejme bolo by dobré keby nízkopodlažný bus chodil okolo nemocnice, ale na druhej strane veľké množstvo starých ľudí, invalidov, s kočíkmi a podobne, nastupuje v celej aglomerácii mesta. Vychádzaš z predpokladu, že na zastávke pri nemocnici vystupujú prípadne nastupujú len invalidi a starší ľudia čo však nie je pravda.
Reply on: Vladimír #1486:
to by bolo asi najlepsie, ale ja som to myslel hlavne z toho dovodu, aby Np bus siel okolo nemocnice
Reply on: Jozef #1489:
vsak zamozrejme, ze tam nebude jazdit velky autobus. To som myslel len tak teoreticky, kedze mi Miro pisal ze na konecnej L27 v Zastrani by sa neotocili velke karosy, tak ja som napisal, ze kde podla mna by to tiez nebolo mozne. Kedysi som ani nechcel verit, ze ako sa moze na krizovatke otocit velka dvojka a predtym velka sestka na konecnej pri VUVT na rosinske, a ked som sa tam isiel pozriet, tak som hned pochopil, ze s otacanim tam nemaju nijaky problem. Je tam velmi siroka krizovatka, takze uz to zavisi len od zrucnosti vodica, lebo sem tam to vyberie tak ze ked sa toci, tak mu haluze zo stromuv skrabu skla. L26 sice sa otaca v tom uzsom hrdne krizovatky, ale zase chodi vzdy len ako maly bus
Reply on: zoZa #1488:

Poslal som Vladimírovi fotografiu (na posúdenie) na ktorej vidieť ako sa otáča Karosa, kde je dostatok miesta. Okrem toho to je môj názor a kto pozná konečnú v Brodne sa môže tiež vyjadriť. Okrem toho nemám vedomosti, že by sa tam plánovalo väčšie vozidlo.
Reply on: Jozef #1487:
neviem neviem, ked som tam bol, tak to vodic ledva vybral, hoci nechapem ako sa mu to podarilo, ale vybral to, a moc nechybalo a vrazil by do auta, kt tam bolo zaparkovane. Ale to uz sa fakt tocil tak, ze sa mi zdalo, akoby sa tocil na nieste a vobec nesiel dopredu.
Reply on: zoZa #1485:

V Brodne na konečnej je dostatok priestoru na otáčanie, môže sa tam pohodlne otáčať aj kĺbový autobus.
Reply on: zoZa #1484:
Myslím, že Tvoje prepočte sú silne orientačné a nepresné. Ale hádať sa nebudem. Najlepšie by si bolo zohnať služobáky najvýkonnejších poradí na oboch linkách a kilometricky ich porovnať.
Reply on: Miro #1473:
a uz vobec by sa neotocili na konecnej L22 v Brodne, ledva sa tam otoci maly bus a takisto aj na L30 vo Vrani, ale tam nema dovod ist, nakolko tam chodieva malo ludi.
Reply on: Vladimír #1483:
ale napriklad L28 vodec nejde v sobotu a nedelu. Ano je pravda, ze cez prac. den by na L2 isiel tak maximalne 11 krat, ale na L28 by mohol ist maximalne 13 krat a z toho 7 az 9 krat ide len po Halkovu, takze iba polovicu drahy. takze konecny pocet najazdenych kilometrov bude nizsi. A od 1.11 chcu zrusit ten posledny spoj, co ide z Vlciniec o 18:55 a z Halkovej o 19:10. Takze maximalne moze potom ist bus na L28 len 12 krat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.