Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatusZA #12289:
Prosím Ťa, prestaň už dokola omieľať to isté. Máš dve základné témy - prevodovky a Citelis Line. O pomocnom pohone evidentne netušíš ani ako funguje.
Reply on: Michal2 #12292:
S vrakosou 102 sa to čím ďalej tým viac zhoršuje. Pomaly by už mala problémy aj výjsť na Štúrovo námestie. Stále pýta nové a nové diely.
Náš vrak č. 102 je zase pokazený. Dnes ho zastupovala 101. Je vôbec ešte ekonomické tento bus prevádzkovať? Však viac je pokazený ako jazdí... Očakávam, že ho pomaly vyradia a reklamu dajú inému.
Reply on: Michal2 #12290:

216
GO prevedená v Rošere
predný a zadný display R&G (ako TrM)
náter štandardný žlto-zelený
nové sedačky (Vogel)
IGBT výzbroj Czetro (bez statického meniča) s pôvodným MG motorom

220
GO vo vlastnej réžii
tech.detaily zistím
Mohol by mi niekto upresnit údaje ohľadom GO trolejbusov #216 a #220? Napríklad: vybavenie displejmi, náter, úpravy interiéru, vonkajší lak a hlavne kto tie GO robil.
Reply on: 14tr #12164:
Pozeral som si videonahrávky z trolejbusov s pomocným pohonom (Solaris Trollino 18, 24Tr). Bola tam jazda aj na trolejový, aj na pomocný pohon. Pomocný pohon sa mi zdá jednoduchý, asi to ani prevodovku nemá. Radšej by som išiel linkovým Citelisom (Line) s horším rozmiestnením, ako by som sa mal trápiť, že sa rýchlo na kopci pokazil dieselagregát.
To je neuveriteľné, ešte som len chvíľu preč a už tam máte potopu. ? Dúfam, že Jozef to dostatočne zdokumentoval.
z klbaku 242 bola odstranena CVR-ka Beno a nasledne vozidlo obdrzalo novu verziu tejto reklamy,takmer totoznej s vozidlom 201
Reply on: Miro #12282:
Prepáč nemyslel som blízkosť fyzickú, mal som na mysli blízkosť politickú...
Tu je fotka z podjazdu pod železnicou na Kysuckú:

http://www.bleskovky.sk/cl/10/161151/Silna-burka-paralyzovala-dopravu-v-Ziline

Tak toľko vody som tam ešte nevidel ?
Reply on: Mongolec #12283:
no problem bol v tom ze ked v momente ked dosiel na "zastavku" dispecer dal pokyn na vypnutie napajania takze nebola moznost ako sa zo zastavky dostat

podobne skoncila aj 231 a 209
Práve som videl na Patriote odťah 224-ky. Trolejbus sa chcel vyhnúť vode, a tak stál až na chodníku, no aj tak ho zaplavilo. Možno keby bol včas odklonený na Košickú, nemuselo sa to stať. Ak však voda rýchlo stúpla, nič sa nedalo robiť. ?
Reply on: petter #12280:
Ja bývam pri futbalovom štadióne a nevyzerá to, že by naša ulica bola nejaká upravená, kanlizácia je tiež z veľkej časti nefunkčná a o kvalite vozovky ťažko hovoriť.
Okrem toho bol dnes neprejazdný aj podjazd pod železnicou z Kysuckej do mesta a to je tiež hneď pri zimnom štadióne.
Takže vzdialenosťou od štadiónov by som to nemeral.

Ale teraz už je situácia pokojná.
kompletne zatopené su vozy 231, 224, 209
voda v nich sa dostala až do elektrovýzbroje
Križovatka pred nemocnicou bola zaplavená a absolútne neprejazdná. Pri každej väčšej búrke je to tam rovnaké už dlhé roky, ale je to ďaleko od futbalového aj hokejového štadióna a tak to žiadneho mestského úradníka nezaujíma!!!!!
Následky popoludňajšej búrky z dopravného spravodajstva na www.expres.sk:
- v Žiline sú niektoré cesty pod vodou, trolejbusom nefunguje elektrina, v celom meste je tým pádom dopravný kolaps, mnohé úseky sú neprejazdné.

Na mnohých trolejbusových i autobusových linkách sa vynechávajú spoje, MHD jazdí s meškaním. Nestretol som sa ani s jediným záložným vozidlom za trolejbus. V týchto chvíľach sa už situácia postupne upokojuje. Navyše Citelisu č. 118 odpadol v zadnej časti pod nárazníkom nejaký čierny kryt a pri jazde sa škrel o cestu.
Reply on: S499.1023 #12276:
s ML-kom
nadava aj pri dobrom iz. stave a nik nevie preco
a to vraj ML-2 (modernizovana verzia)
Reply on: tux #12275:
Majú problém s ML-kom alebo s izolačným stavom 😛 ? To vieš, na izolovanú napájaciu sústavu sa dá dlho hrešiť...
216ka dnes na prvom poradí linky 6 (6/1)
ako vsetky nase trolejbusy s IGBT vyzbrojou ma aj tento problem s prilis pomalou akceleraciu a pomaly reagujucim pedalom jazdy
a ako vo vacsine nasic 14tr-iek ma aj tento problemy s ML-kom /meracom izolacneho stavu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement