Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kubush #12212:
neurazaj sa, ja nie som proti tomu, aby sa tie kilometre /=peniaze/ niekde dali, ale tam, kde to vyuzije viac ludi ako HA-VL, tam, kde sa viac ludi VOZI a nie BYVA
Reply on: Juraj #12211:
Áno, pridávať ďalšie spoje na Vlčince je zbytočné.
Ak však správne uvažujem, môžem zaviesť priamu linku 6 so šesťdesiatimi šiestimi spojmi za deň, tým pádom môžem kľudne zrušiť linky 14 a 16. Pokiaľ zlikvidujem 14-ku, chýba mi spojenie Vlky - Štúrovo, čím zavediem linku 5. Keď zavediem linku 5, nepotrebujem, aby mi 4-ka chodila späť na Vlky, pretrasujem ju teda na Solinky. Tým pádom nepotrebujem ani 13-ku a cez ŽU pošlem linku 4 ďalej na Matice slov a v opačnom smere naopak. Výsledkom bude >>za tých istých vozokilometrických podmienok
Reply on: Juraj #12209:
no dooobre no...........ja som neni odbornik.........hlavne ze MHD je pre ludi.....chvala panu bohu ze tu v ziline je vsade blizko aj peso.......a spravim nieco pre svoje zdravie.......ked mame taku super MHD......... ?
Reply on: Juraj #12209:
No skusim. Na tom kusku sa odvezie spocitanych cca 60 cestujucich, z toho asi 40 ziakov a 20 dospelych.

Tych 40 ziakov zaplati po 5+5 Sk, a 20 dospelych ak sa nemylim po 9,60 + 9,60. Spolu je to za den 400 + 384 = 784 Sk. Za 270 dni je to 211 680 Sk.

/Ostatnych nemozem ratat, lebo co sa mi odvezie naviac z mesta na Vlky zas musim odpocitat z L14, takze sa to vynuluje./

Vysledok kseftu "dobre by to vyzeralo" je 7,5 miliona minus 211 tisic = zbytocna STRATA 7,3 miliona Sk za rok. Za toto by mali niekoho zavriet.
Reply on: marek #12199:
po zvyšku siete sa jazdiť dá ?
Reply on: Kubush #12200:
ty nechces 6-kou zachadzat na Cyrila a Maticu? to potom nie je 2 km ale skoro 4 km. Pri intervale 10/20 je to 6x za hodinu v spicke a 3x v sedle /krat 2, lebo tam aj spat/.

Je to 18x2 v rannej spicke, 15x2 v rannom sedle, 24x2 v poobednajsej spicke a 15x2 vo vecernom sedle. Spolu 144 spojov cez pracovny den krat 4 km = 576 km. Krat 270 prac dni je to 155 520 kilometrov za rok.

Nejdem ani pripocitavat este vikendy, aby sa to lahsie pocitalo. Naklady /opat pre lahsie pocitanie/ su cca 50 Sk na kilometer, takze"dobre by to vyzeralo" rocne stoji asi 7,5 miliona korun!!!

Staci, ci mam pocitat dalej?
Reply on: S499.1023 #12202:
hmmm....to nieje podstatne.......napriklad ked uz o tie kilometre ide...preco podaktori 6tkari vylozia ludi pri carrefoure a idu sa odstavit na fatransku...takze keby popritom zobrali ludi nic by sa urcite nestalo
Reply on: Juraj #12198:
Nie, neboj sa, bola to len výluka. Robili opravu a údžbu trakčného vedenia na Spanyolovej a pri Polícii. Medzitým sa už aj začala modernizácia meniarne Veľká Okružná.
Reply on: Kvacalova23 #12194:
Trochu som si to premyslel a máš pravdu. Lepšie by to bolo asi takto 6 by mohla chodiť : Hájik- Polícia- Štúr. nám.- Spanyolova- Vlčince- Solinky- Hliny- Polícia -Hájik.
7 - Hájik- Polícia- Hliny- Solinky- Vlčince- Tesco- Stanica- Polícia- Hájik.
Reply on: Juraj #12198:
nie...v sobotu a nedelu behali len autobusi bo sarobilo cosi s trolejovymi vymenami...aspon sme si zaspomibnali na stare casy ked sa chodilo na hajik so starymi dobrymi karosami B744
Reply on: Valec #12201:
ak by typek chcel naozaj crealizovat "chybajuce" prepojenie HA-VL, hnal by to skratkou cez prietah. Tu ide naopak o to, aby ukradol cestujucich v usekoch VL-centrum a HA-centrum
Reply on: Kvacalova23 #12194:
celkom rozumne riesenie...hlavne sturovo namestie....myslim ze tych par metrov od nemocnice by ludia presli aj peso.........a vzdy je tu l.c.7...ktora ma smerom z hajika zastavku kusok od sturovho namestia na komenskeho..........a l.c.5by zase hliny ziskali spojenie s nemocnicou a carrefourom......no...a problem by bol vyrieseny
Reply on: Kubush #12200:
Koľkokrát 2 km? Raz ročne?
Reply on: Miro #12185:
to som písal ironicky, chcel by som takého vidieť.

Re #12188 VLK: Presne tak som to myslel.

Re #12190 Kubush: A koľko ľudí sa viezlo z jedného sídliska na druhé?
Reply on: VLK #12192:
moze byt...ale myslim si ze keby tu 6tku potiahli na fatransku ako kedysi...tie dva kilometre by DPMZ z biedy nevytrhli......a ver mi zena tej trase by bola 6tka vytazena......aj keby ti ludia nesli priamo na hajik,,,,,chapes? ?
A ako planuju jazdit T busy v BB, ked hlavna krizovatke pri Krajskom urade sa preraba na kruhovu a je bez trolejoveho vedenia?
Reply on: Juraj #12196:
A este jedna radostna sprava: akurat som sa vratil z Banskej Bystrice a po 1 a 1/2 roku zajtra konecne vybehnu do ulic trolejbusy! /Sice zatial v skusobnej prevadzke bez cestujucich, ale predsa!/ Ozaj, v sobotu a nedelu som videl jazdit namiesto trolejbusov autobusy a trasu pri Vahostave este neprekladajau. Co sa deje? Hadam sa uz nezacali postupne po krocikoch rusit trolejbusy v Ziline?
Reply on: Valec #12184:
Maršrutkošotouši 😃 ?
Reply on: VLK #12195:
Niekolko nazorov:

- Ak treba posilnit cestovanie medzi Vlcincami a nemocnicou, staci posilnit kratku L4 a nie tahat trolejbus 3x dlhsou trasou cez Hajik

- Ak by bolo dost penazi, aj ja by som bol za to, aby sme sa nedivali na to, odkial kam kolko cestuje ludi, ale bez vynimky prepojili vsetky sidliska, teda aj "sidlisko" Bytcicu s Trnovym, Banovu so Zastranim atd, co su oni horsi?

- Kedze tych penazi niet na rozhadzovanie, malo by sa pozerat KOLKO ludi odkial kam CESTUJE a nie na to, kde kolio BYVA, co by nebolo na zahodenie.

- Ak by tu naozaj niekto uz nesnival, ale zistil si, kolko ludi odkial kam cestuje, by skonstatoval, ze urcite omnoho viac ludi CESTUJE z Trnoveho a Rosiniek do priemyslu na Rajecku a do Bytcice ako z Hajika na Vlcince. A preto by sa v prvom rade mala zaviest priama nova linka z Trnoveho dom Bytcice a nie z Hajika na Vlcince.

- Ale kedze ani v Trnovom ani v Bytcici nebyva nikto so zdruzenia za krajsiu Zilinu, ziadna takato linka nebude a pri septembrovych zmenach DPMZ nadiriguju zrealizovat Ha-VL a tento to poslusne bez akychkolvek frflani a analyz urobi.

- Potom uz bude precedens na neodborne riesenia a aj ostatne casti mesta si mozu zalozit nejake zdruzenie a tiez si mozu "vybojovat" nejaku priamu linku.

- Jedine stastie je, ze takychto liniek v Ziline moze byt maximalne 153, co MHD urcite zvladne, takze sa nemusime nicoho hrozneho bat.

- Potom uz len bude traba pri slavnostnom zaciatku skolskeho roka napisat otvoreny list Zilinskej univerzite, fakulte prevadzky a ekonomiky dopravy, nech uz neucia studentov kadejake hluposti o prepravnych vztahoch a ich odbornych analyzach, lebo to urcite aspon v Ziline uz nevyuziju.
Reply on: Kvacalova23 #12194:
v prípade fúzie liniek 6, 16 a 14 si to viem reálne predstaviť aj ja.... bez nej je to non-sens....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.