Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tux #11024:

Co sa tyka toho obnoveneho hlasenia o kontrole tak to je nam nie na cierno cestujucim jedno nie 😃.

Ja by sm sa chcel spytat ci sa nenavrhovalo, ze by sa terajsie uz dlho pouzivane hlasenie zastavok a kontrol obmenilo.Isto aj zmenou hlasu, ktory si myslim ze uz nie je v tejto dobe aktualny, a taktiez aj hlasenie v anglickom ci nemeckom jazyku. Myslim ze ak sme boli v tomto prvy na Slovensku tak by sme si to mali aj aktualizovat tak aby to malo stale tu najvyssiu uroven. To terajsie mi pride zastarale.
Samozrejme ze velkym spestrenim by bolo aj v case ked sa v trolejbuse nic nehlasi aby hralo Zilinske radio...to by bolo cestovanie...
Reply on: Juraj #11051:
MDŽ neslávime, nič nedostanú ? .
Dnes mame MDZ. Nezabudnite kockam kupit kvietok.
Reply on: LUK #11049:
mmm.... ale podvozok odflákli... zaujímavosťou je napr. že predná brzdová hadica sa pri plne vytočených kolesách šúchala o bok plášťa pneumatiky, čiže to bol jeden z dielcov, ktorý sa často menil... a o niektorých prístupoch do častí podvozku radšej hovoriť ani nebudem... ?
Reply on: kubik #11045:
kúrenia? No neviem... Ale motoricky - počul som už zopár pochvalných reakcií... Bodaj by nie, keď tam dávali motory Steyr, Cummins a pod.
Reply on: Michal2 #11041:
Karosy C 734 majú nič moc jazdné vlastnosti. Lepšie sú nové Karosy.
Reply on: kubik #11045:
Okolo mojeje roboty jazdí pár presne takých istých originál STEYR-ov v réžii ČSAD Střední Čechy.
Dnes je aj info o vyradení Granusov na http://www.mestskadoprava.net/
Reply on: S499.1023 #11044:
Ono to neboli az take hrozne busy...mam znameho na linke Martin-Blatnica a ten si ho nevedel vynachvalit...co sa tyka kurenia aj jazdnych vlastnosti...

A co sa tyka karoserie...podobne su polske Autosany,neviem,ci im aj karoseriu nerobili...
Reply on: URBINO #11042:
Granusy boli licenčné autobusy STEYR. A pri pohľade na akýkoľvek produkt z Vysokého Mýta, novší než Š11, ako aj trolejbusy 14/15Tr, by som sa zdržal poznámky o kvádri.
ad GRANUSy: mali mnoho prevádzkových nedostatkov... ?
Reply on: Michal2 #11041:
ale prosim ta,od pohodlnosti mali daleko a ten vzhlad,ako kvader na kolesach,preto aj ta ich vyroba stroskotala
Reply on: marcello.b #11040:
Síce toto nie je fórum o SAD Žilina, ale reakciu tu napíšem. Granusy boli pred časom odstavené z premávky a neskôr vyradené. Vyzerá, že ich niekde odpredali, možno na východ. Škoda, podľa mňa to boli celkom pohodlné busy. Teraz jazdia namiesto nich Karosy C 734.
Kde sa podeli Granusy SAD Žilina? V sobotu som jeden videl pri ceste na východ - odpočíval na parkovisku Dechtáre pri Lipt. Mare v biednom stave (na pohľad) bez špz, strhnutá nálepka SAD Žilina.
stal som na zastavke Stur.nam a na modrom plote,ktory obkolesuje stavenisko auparku,som si vsimol oznam o velkosti cca 25krat35cm:stavba-aupark,prekladka trak.stlpov,povolenie vydal-zil.samos.kraj,uzivatel stavby-DP atd.Bud je ten oznam este z roku 2005,alebo predsa sa vystavba zacne?
Reply on: Michal2 #11037:
To je možné, chcel som len upozorniť, že zvonku sa dá ťažko rozoznať, čo je info, a čo dezinfo.
Reply on: petter #11032:
Mám informáciu z prostredia DPMŽ, že štrajková pohotovosť stále trvá.
po dlhsej dobe som videl solo trolejbus 213 oznaceny ako autoskola
Miliardová prestavba autobusovej stanice sa odkladá

Miliardová prestavba autobusovej stanice v Žiline sa odkladá. SAD Žilina, a. s., podľa jej predstaviteľa Georga Trabelssieho projekt dočasne pozastavila, pretože čakala na zriadenie Útvaru hlavného architekta v Žiline. Stavať sa pritom malo začať už na jar. "Tento projekt nestojí z dôvodu nečinnosti mesta. Nebránime sa tejto investícii, ale musí byť v súlade s územným plánom a musí rešpektovať podmienky, ktoré na danom mieste sú," konštatoval žilinský primátor Ivan Harman. K projektu sa musí vyjadriť Útvar hlavného architekta, ktorý vznikol na Mestskom úrade v Žiline k 1. marcu. "Predložený zámer je takého rozsahu, že to bude dlhodobejšia záležitosť," uviedol hlavný architekt Martin Pavelek. Mesto podľa neho potrebuje modernizovanú autobusovú stanicu, ale tá musí predovšetkým spĺňať svoj účel. "Všetko navyše sa bude musieť preveriť, či tam môže byť. Záleží to od toho, ako nám vyjde doprava, zeleň, hluk, všetky ukazovatele, ktoré s takou veľkou stavbou súvisia," doplnil Pavelek. V komplexe by mali byť kiná, športoviská, kaviareň, obchodná zóna, ubytovňa pre vodičov, priestory pre administratívu a parkovací dom pre 500 osobných áut. Nová autobusová stanica mala byť najmodernejšou na Slovensku, kde by sa nachádzal terminál ako na letisku, digitálne tabule či eskalátory. Autobusové centrum by tvorilo na prízemí 40 odjazdových a 21 parkovacích plôch pre autobusy, nástupištia a priestory pre občerstvenie.


http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=4121

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.