Podľa informácií, na ktoré som natrafil na internete, by už mali byť Urbanwaye v Žiline. Čo ma prekvapilo je ten biely pás v nátere pri kolesách (omyl alebo zámer?), pri zadných dverách je zvonku iba jedno dopytové tlačítko a vnútorné tlačítka sú podobné s tými v 30/31 Tr.
Takže po obnove parku MHD tu budeme mať vozidlá s rôznym prevedením a umiestnením dopytových tlačidiel (drobné rozdiely sú dokonca aj medzi Solarisom a Škodou Solaris), odlišnou reakciou po stlačení dopytu/STOP-ky (rozsvietenie svetiel nad dverami alebo iba tlačidiel), rôzne veľkou plochou pre kočíky, počtom NP sedadiel atď. Našťastie, ide väčšinou len o detaily.
P.S. V #61 som si všimol nejaké popruhy. To je na bicykle? Lebo podľa súťažných podkladov bolo také niečo požadované pri trolejbusoch a nie autobusoch...
"Verím, že aj cestujúci autobusových liniek, na ktorých začal tento nový autobus premávať, si podobne ako tomu bolo u trolejbusov, na nový moderný vzhľad a komfort rýchlo zvyknú a budú spokojní s cestovaním nielen v tomto prvom autobuse, ale aj v ďalších trinástich rovnakej značky, ktorých dodanie očakávame na jeseň tohto roku".
Predpokladám že spomínaný komfort bude zabezpečený v spojení s nevyvýšenými nástupnými hranami v mestských častiach, vodičmi ktorý kneeling nebudú používať, vypnutej klimatizácií, prípadne aj zapnutej ale s nepoužitým dopytom otvárania dverí ale vetraním v celom vozidle (aj keď iba krátkym keďže jazdné doby sú neuveriteľne poriešené)
Dúfam že daný komfort bude dodržaný aj pri Urbanoch v spojení s nadpriemerným počtom sedadiel dostupných z nízkej podlahy