MsZ od 7:05, konkretnejsie od 1:34:00, iny pohlad na ekonomicke fungovanie spolocnosti, majetkove vysporiadanie s mestom, rozdielny pohlad na osvetlenie, dalsie neuvedene dovody https://www.youtube.com/watch?v=xbZKslyVnGc
Z akého dôvodu sa pristúpilo k zdraženiu lístku po zmene z do 5 zastávok na 12 minút z pôvodných 0,55 eur na 0,90 eur? Veď za 0,90 eur sa cestuje 30 minút v Bratislave. To nevedia ako ošklbať ľudí, alebo nemajú v sebe kúska hanby mestskí poslanci? Je koronakríza, hej. A má ju snáď len DPMŽ? Ľudia so zosekanými príjmami alebo bez príjmov, lebo vláda len nasľubovala kompenzácie, tak z čoho majú platiť toto výpalné v MHD? Ľudia krízu nemajú? Nech poprepúšťajú nadbytočný kancelársky aparát ak chcú mať viac peňazí.
Pár postrehov k novým CP, ktoré aspoň čiastočne prinesú tak dlho žiadané zrýchlenie dopravy
úpravami chrona sa rozbil preklad medzi L6 a L16 zo zastávok v centre v smere na Hájik cez školské dni (zo 7+8 na 4+11 min)
zaskočilo ma pridanie minúty medzi Poštovou (Dubňom) a Plavárňou. Skôr by som to očakával o zastávku neskôr, keďže zast. Nemocnica je frekventovanejšia. Detto Pažite > Rajecká, Solinky - až 3 minúty, dokonca aj cez víkend.
skrátenie na 1 min pred Smrekovou bude mať cez víkendy pravdepodobne za následok vyšší počet meškajúcich spojov z Hlín (Mostnej) smerom do centra; možno keby toto skrátenie prišlo o zastávku skôr, pred Limbovou...
uvidíme či sa súbežne so zmenou CP mierne upraví aj nastavenie križovatiek v centre, keďže cykly sa zrejme i kvôli zelenej vlne riadia podľa viacmenej presne definovaných časov (aj keď s prvkami dynamiky a uplatňovania preferencie). Za predpokladu, že trolejbus neopustí žiadnu zastávku ani o sekundu skôr, môže nastať meškanie napr. v popoludňajšej špičke cez školské dni pri L5 (najmä v smere na Vlčince) alebo popoludní cez prázdniny pri L16 (na trase Polícia - Štef. nám.).
- okrem ludi zo zmien musis priratat ze ak sa zatvoria obchody okolo 8 mas este velku skupinu zamestancov obchodu ktory sa musia dostat domov a naraz .
Stojí za zváženie, či od 3. marca, keď ma byť zavedený zákaz vychádzania, neobmedziť prevádzku MHD. Možno by stačilo aj rozšíriť L50, len by bolo treba vyriešiť tie výrobné podniky, kde pracujú aj poobede či v noci (typu Kia a spol).
Nezdá sa mi to už som videl autobus stáť mimo zastávky napríklad v kolóne a reálne na tej mapke sa podľa toho aj hýbal, viac krát, nikdy som si nevšimol že by to nesedelo
Nemám vedomosť o tom, že by sa od 28.12. do 31.12. jazdilo ako cez víkendy.
Podľa zverejnených oficiálnych správ platil od 28. do 30.12. CP ako cez pracovné dni - prázdniny. Jediným pracovným dňom, kedy sa jazdilo ako cez víkend bol Silvester 31.12.
Aký má v súčasnosti význam viesť linku 7, keď sa študuje "diaľkovo" z domu? 7ka často krát ide nekoordinovane tesne pred/po L6 alebo 16. Nebolo by lepšie 7ku dočasne zrušiť a nechať 6 a 16 v režime ako počas školského roka? Ráno keď treba tak 6ka ide 2x za hodinu a CP z/na Hájik vyzerajú ako v cirkuse. Najlepšia linka pre Hájik jazdí slabšie a drží sa tu v prevádzke akýsi vymeták, ktorý som použil len keď išla v závese za 6/16, ktorá mi ušla.
Jednalo sa o obdobie od 28.12. do 2.1. Na cp.sk boli odchody ako počas školských prázdnin a v praxi sa jazdilo v ako cez víkendy ... A na webe DPMŽ to bolo správne. Celkom to narobilo zlobu.
Smart.zilina.sk zobrazuje vozidlá podľa šablónových liniek a nie skutočných, na ktorých aktuálne jazdia. To má význam akurát pre dopravných nadšencov, ale pre bežného cestujúceho je to absolútne nepoužiteľné a zmätočné. Pritom tá mapa je celkom prehľadná, takže by stačilo, ako píšeš, spraviť menšie úpravy a pridať voľbu vyhľadávania trasy.
Ešte keby tak poopravovali množstvo chýb a nezmyslov na https://smart.zilina.sk [teraz: #278 je akože L5 a ide po trase L3]
Okrem nich mi najviac vadí, že ikonky vozidiel informujú na prvý pohľad len či ide o Bus/T-Bus
namiesto čísla linky ako to majú inde, napr. https://www.dszo.cz/online/ https://mapa.idsjmk.cz
Odhliadnuc od toho, že sa pýtaš na rozdiel medzi dátami dvoch rôznych webov na webe treťom, mohol by si byť aj konkrétnejší, vďaka čomu by kompetentní (ak to tu čítajú), mohli konať.