Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marek231 #11153:
vodič tiež nie je tvor neomylný...

ďalšou vecou je, že sa snažíš ísť nadoraz - čiže posledným možným spojom chodíš tak, že prídeš presne. Ale zabúdaš, že MHD v ZA je čoraz častejšie paralyzovaná rozsiahlymi kolónami po celom meste alebo poruchami, ktoré sa nevyhýbajú ani MHD v Žiline. Tiež som do práce chodil skorším spojom, aby sa mi nestávalo, že prídem neskoro (nehovorím o tom, že tuna v BA chodím o hodinu skôr, nakoľko cez špičku sa nedá stihnúť absolútne nič).
Reply on: Kvacalova23 #11143:
Kazdy tu hovori o tom ako nam klesaju percenta cestujucej verejnosti prave formou MHD.
No ved ale preco?
Ved ked sa clovek rozhodne po dlhsej dobe cestovat MHD ZA ako som sa rozhodol ja a stretne sa stakymito chybami tak isto uz nabuduce nou nepôjde.
Netvrd mi ani to ze vodic ma pravo sa pomylit na trase a to viest inym smerom. Ved ak v spicke vezie v trolejbuse 100 ludi tak ste pani z DPMZ minimalne o 15% znich prisli...a nehovoriac o tom co tie dalsie percenta narobia hluku ak maju na to kompetencie....
Reply on: simkoslav #11147:
kým existuje, ešte stále nie je neskoro... a dúfam, že nový p. riaditeľ bažiaci po peniazoch neodmietne možnosť RTO odpredať (za nákupnú cenu)....
Reply on: S499.1023 #11149:
určite by som sa angažoval za záchranu RTO a rovnako som už rozhodil siete na prípadný záujem... a zdá sa, že záujem o záchranu by bol...
Reply on: Valec #11148:
Už som pravdepodobné uvoľnenie RTO-čky avíyoval nejakým šotospolkom. Problém je v tom, že väčšinou už RTO majú.
Reply on: simkoslav #11147:
Ja by som len doplnil info o RTOčke. Síce je odstavený v "ohrade" ale pri plote tak, že jeho prípadná deštrukcia by bola možná len z 2 strán. Autobusy "spracovávané" na tomto mieste v minulosti stávali v uprostred. Navyše mu zatiaľ nebolo vôbec (aspoň viditeľne z vonku) ublížené. Je teda možné, že sa neuvažuje s jeho likvidáciou, ale že len zavadzal v dielni. Avšak jeho ďalší plánovaný osud sa však budem snažiť zistiť.
Odhodenie historického vozu Škoda RTO a jeho snahu o zlikvidovanie považujem za hrubú necitlivosť a pohŕdanie históriou. Len zachovaním historických objektov sme schopní čo najvernejšie zachytiť minulosť a necitlivý prístup k jedinečným predmetom, prameňom a pamiatkam, ktorých sa zachovalo niekoľko vzácnych kusov, robí historikom, ku ktorým sa žiaľ radím aj ja, veľké problémy pri poznávaní minulosti a skladaní skladačky dejín.
Prečo nevznikol aspoň pokus odpredať vozidlo niekomu (súkromný zberateľ alebo nejaká inštitúcia), ktorá by sa oň dokázala "postatať"? Osobne som si ako najideálnejšie predstavoval, ak by vozidlo bolo jazdy schopné, aby robilo v lete výhliadkové jazdy po Žiline (s výkladom pre turistov), prípadne svadobné jazdy, a pre fajnšmekrov by mohlo robiť "historickú jazdu" po nejakej zaujímavej trase. To by snáď dnes dokázalo zabezpečovať len občianske združenie nadšencov a schopných ľudí s citom pre danú problematiku. Všetky plány sú však dnes takmer bezpredmetné a ostáva len po´dakovať Jurajovi, že sa o uchovanie histórie aspoň pokúsil.
roseracky klbak 230 obdrzal zadny displej
Zijem v Martine viac ako 25 rokov a nepamatam sa, ze by som cakal na bus a spoj nesiel. skor je to o tom, ze bus meska 4 - 10 minut alebo ide aj o 2 minuty skor... zalezi od linky a mieste zastavky.
Reply on: marek231 #11127:
Ale ja si aj napriek tomu nemyslím že by to bolo v Žiline také katastrofálne, v podstate spoje chodia na čas, to je len náhoda, v takom Martine , čo je oveľa menšie mesto vypadávajú spoje omnoho častejšie, a to tam jazdia autobusy.

Ale aj mne sa už stalo že došlo k zmene linkovaniu, asi v januári som cestoval L.14 a vodič odbočil na Štefánikovo námestie miesto Štúrovho námestia. Alebo ešte pri AVTD sa mi stalo, že vodič na linke 7 mal špeciálnu trasu. Fatranská - Matice - Fatranská- Matice - Obchodná. To už fakt neviem ako sa mu to mohlo podariť, ale aspoň som sa pobavil. ? ?
Reply on: Juraj #11129:
To je fakt, že nie je možné vyhovieť všetkým, keby sa znížila cena pre skupiny ZTP a študenti/dôchodcovia tak pochopiteľne by sa straty museli pokryť nejako ináč.

Ale čo sa týka tých ZTP si myslím že je to zbytočne komplikované. Tak keby nebolo možné aby sa dalo jazdiť na 1sk lístky, tak keby bola cena papierového lístku 2-3 SK tak by to bolo lepšie, lebo by sa celý systém zjednodušil. Podľa môjho názoru by bolo vhodné pre túto skupinu zaviesť aj papierové lístky, pričom by systém čipových kariet ostal v platnosti.
34-ka sa vratila z MT... jazdila do Jasenskej doliny...
Z lyžiarskeho strediska Snow Paradise Veľká Rača - Oščadnica boli v týchto dňoch vrátené autobusy Karosa B 731 a B 732 č. 34, 60, 62, 63, 76, 80, 90 a 105 ktoré tam slúžili ako Skibusy. Či prišiel aj MAN SL 283 EČV CA-218AU neviem, ale vo vozovni nestál.
Reply on: L1011 #11136:
ak si si nie istý za volantom busu, myslím, že žiaden zamestnávateľ nebude robiť problémy, ak požiadaš o niekoľko jázd s autoškolou... v každom prípade po prijatí do pomeru budeš jazdiť so zácvikárom, ale autoškola predtým by bola lepšia... ?
Nazdar, som tu nový a chcem sa spýtať expertov. Myslíte, že by niektorá SADka alebo DP bola ochotná vziať vodiča zo šoferákom skupiny "D", ale bez praxe na autobusoch, iba na nákladiakoch? Viem, že vodič je momentálne nedostatkový tovar, ale nakoľko...
Reply on: marek #11134:
SAD Trencin
VLK: 50 tisic
Pozdravujem Vas...

nebol som tu skoro tri tyzdne a necce sa mi citat celu diskusiu.
Co je nove v zilinskej MHD?

Juraj, kde teraz pracujes?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.