Cestujúci aj dakedy zveličia to, že je narvaný spoj. Napríklad môj kámoš v BA nadáva už len keď je bus normálne zaplnený - čiže sedadlá obsadené na 100% a miesta na státie na 60% cca. Ja som si zvykol cestovať aj v max. narvatých spojoch, ale keď došiel aspoň včas tak som sa odviezol. No najlepšie to posúdia šoféri ktorí sú v spoji celú trasu takže vedia povedať v ktorých úsekoch je treba posilniť alebo ubrať čo potom v prípade slabej využiteľnosti inej linky v lokalite je možné ju tam presmerovať.
1,:Pretože tí vidia,ako je tá dotyčná linka vyťažená! Nikto z cestujúcich Ti nepríde na dispečing s lístkom vytlačeným s počtom cestujúcich a nepovie,pán dispečer,táto linka je vyťažená naplno,prečo nepridáte o spoj viac alebo iné riešenie ..
2,:Lebo vodiči si "vypočujú" sťažnosti od cestujúcich,že prečo častejšie nechodia,prečo nestoja tam alebo tam..a pod.
Ved kto je "pánom cestovania"?-predsa cestujúci..Kolkokrát denne sa napočúvam od uvažujúcich cestujúcich všeliaké návrhy ohladom cestovania,no NIKTO z nich to nenapíše na dispečing ako návrh,len frflú,aká je doprava!!!!
A je tu kopec iných vecí,prečo by sa mohlo vedenie viac baviť s vodičmi..!
Pozri,Ty pracuješ v BA,nevieš teda,aké je to tu konkrétne v tomto meste../to ale nič v zlom/.
Pred ôsmou napriek intenzívnej vyháňacej kampani praskajú vo švíkoch viaceré linky ku školám, popoludní je to napr. linka 6 kde sa cestuje ako dobytok.
Ale ako som už naznačil, v Trnave sa toto rieši aj tak, že napríklad na linke 6 nejde na smer Prednádražie pred ôsmou ráno NIČ, čiže tam nič vo švíkoch nepraská. Študenti sú nútení šlapať pešo, kúpiť si vlastnú Š120, alebo sa nechať rozviesť rodičmi.
?
Ani v prvej fáze nie je podľa mňa nutné pridávať spoje, pokiaľ tieto jestvujúce nepraskajú vo švíkoch. Malo by ísť o to zosystematizovať linky, zaviesť intervalovú, pravidelnú dopravu pri jestvujúcej výprave vozov a vozokm.
Podľa firemných novín sa ich má kúpiť v tomto roku ešte 7 , neviem však , či je do toho zarátaný aj ten , čo mal pôvodne prísť s 425 a 426-tkou a či všetky ostanú v Trnave na MHD . Škoda , že to budú všetko hrbáče BN 12 a žiaden kĺbák . A čo sa týka cestovných poriadkov , netešte sa priveľa , je nedostatok vodičov a od mája odchádzajú ďalší traja , všetci na MHD v Trnave , takže sa bude skôr okresávať ako pridávať , aj keď sa stále nájdu trhači noriem . ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
http://www.ta3.com/sk/reportaze/83730_trnava-vsetky-hlavne-cestne-tahy-v-meste-su-pretazene
"Na presun po Trnave Trnavčania až v 44 percentách využívajú pešiu chôdzu, v 6 percentách bicykle a v 13,5 percentách MHD."