Ok. V pohode. Čiže, teda Trnavčanom vyhovujú také CP ako sú a vôbec in neprekáža ani to keď trebars cez víkend behom 20min idú spoje liniek 2,9 a 10 z Kopánky do mesta a potom ďaľší ide až za 40 minút?
V tomto je to pravda,dnes boli také zácpy,že sme museli ísť/s osobákom/do zákazu vjazdu,aby sme boli rýchlejšie na AS! Ale však to neni iba dnes,a vraj predsa ešte posunuli výstavbu toho obchvatu..
Vieš,ked sa robia CP-ky,tak v prvom rade sa prijímajú požiadavky od cestujúcich/občanov miest,firiem apod./,až potom sa lúbia pýtať na názory vodičov..Ver mi,že v tomto sa nemýlim!
Tak mesto máme stále ucpané a nezmení sa to dokedy nebude otvorený obchvat . Mesto Trnava je holt na prahu doby , kedy je lepšie a rýchlejšie použiť pešibus než autobus . A čo sa týka cestovných poriadkov a intervalov , počkajte na dodávku nových autobusov a potom od nového cestovného poriadku budú aj iné intervaly . ?
Vodren je ako sa vychadza na staru cestu na Piešťany, medzi Tescom a Kauflandom.
Oni trnavaci maju neskustocne zapchate mesto, neviem ci este maju ale bolo to hrozne.
Dokážem to,prečo nie. Okrem toho si ľudia nepamätajú ani odchody pri 10,12 a ani 15minútovom intervale,takže máš to úplne jedno či si niekto niečo pamätá alebo nie. Samozrejme,že nenavrhnem interval 33minút alebo 47a pod strelené čísla. Darmo ja môžem napríklad trúbiť rodičom svojim ako ide linka 83 cez víkend,že prvý spoj ide od nás o 05 a potom si majú prirátať 12minút. A takisto to môžem vysvetľovať kamošom, známym a pod. Ono vieš, CP sú tam pre zábavu. Ak by chceli DP ušetriť tak by mohli na CP. Ľudia ich aj tak nečítajú, informačné schémy detto nepozerajú. Keby pozreli na to aspoň 2x do mesiaca kde všade stojí ich linka tak by nebol problém. Zhrnul by som to tak,že ľudia poznajú len zastávku na ktorej nastupujú a vystupujú. Zastávky medzi, alebo tie ktoré sú pred ich zastávkou a za ich cieľom nepoznajú, takisto ani ostatné linky ktorými nechodia a stoja na ich zastávke.
Tak ako by si potom riešie tú 30minútovú dieru? Tie školy napadli aj mňa, no neni to dôvod na to aby potom pol hodinu nešiel žiadny spoj. Mohli by aspoň jeden posunúť na 40, však do 15minút si v Trnave z jedného sídliska v centre nie? A ľudia určite potrebujú ísť niekam aj medzi 7.30 a 8.00
A tých 7:30, to bude asi tým že v TT začínajú školy o 8:00 ? a žiaci tam chcú byť tak cca 10 min pred zvonením ?
Čím neobhajujem TT systém chaotických CP...
Neviem, či to dokážeš, ale skús sa vcítiť do bežného človeka, s jeho starosťami a problémami. Teraz si má pamätať, či zrovna v tú jeho hodinu to ide x:00 a 40, alebo x:20. A keď si to náhodou vypočíta zle, bude 20 min čakať, smola
Intervaly musia byť delitelia 60tky, teda 30 alebo 60 ?
Tak nie 35minút ale 40? Aj ten sa zle pamätá?! ? Keď by šiel bus 9:00, tak druhý 9:40 a potom 10:20 a potom zas 00,40, next hour 20. Je to ťažké trošku počítať? Nežiadam od ľudí násobky čísel ako 7,9,11,13,16,17 a pod. matematické ťažké úkony, hoc mne ani to nerobí problém si dopočítať,ale tak nechcem molestovať ľudí.
MOŽNO alebo SI SI TÝM ISTÁ? Ja som chcel vedieť na 100% či to tak je? Chápem odchody od TAZ,Skloplastu,Zavar-LP, NVÚ, ale tie odchody z Linčianskej keď si pozrem, že tri linky idú o 7.30 a potom 30minút nič, tak asi neni všetko ok ?
Ja uz to nechcem komentovat, ale nikdy tam nedaju nic schpnejsie ako je Karosa 700, z casu na cas crossway 744cx a AXER chodi na Spacince a zelenec a ostatne netusim kde ich maju.
To vieš,požiadavky na časové intervaly k MHD sú asi dávané od cestujúcich! Možno tak končí vela firiem a aby mali ludia spoje domov,či k prímestským linkám,bolo to takto navrhnuté..
No ten "lustračný záon" nepoznám,no už presne viem,čo to znamená ? ..Som si myslela,že si voči mne zaujatý.. ? Na výraz mi vôbec nebolo treba pýtať sa nejakého policajta ? !
Kydnem Ti teraz alebo až o 5 min.? Dunčo, také vtipy si nechaj do fun-rádia, že ľahko zapamätateľný interval 15/35/15//60. No nič aj mne sa stávajú preklepy. To sedlo si myslel 30´, že?!?!?!?!? Ináč si si istý, že 60 by nestačilo? ?
Mal som namysli zredukovanie liniek no neredukoval by som počty spojov. Hlavné by bolo odstrániť nepravidelnosť spojov. Čiže počet liniek by mohol ostať ak by sa ich odchody zosynchronizovali. Keby sa napr. spojili linky 1 a 2 do jednej linky šlo by vytvoriť linku s ľahko pamätateľným intervalom 15/35/15//60, samozrejme, že by boli spoje končiace/začínajúce na TAZ I. TAZ II., Skloplast,Hrnčiarovce a na druhom konci Letisko a Veľký dvor. Ak by neboli protesty,proti zachádzaniu na Kopánke tak by som do tej linky včlenil aj linku 9, tak by bola ešte silnejšia linka s intervalom : 10/20/10//30, ktorá by mohla ísť až na Linčiansku kde by nahradila zas súbeh tamojších liniek (okrem toho do tej oblasti chodia už vyššie spomínané linky 1,2 a 9) a potom by určite bolo vhodné nejak nastaviť odchody L10 z Kopánky cez Družbu aby nešla zaraz alebo hneď po linke z Kopánky smerom na Linčiansku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Čím neobhajujem TT systém chaotických CP...