Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #4278:
A oni tie nočne odchody sú..ja si myslim ze je to super spravene konecne intervaly ako sa mesto ako je Trnava patrí.

Reakcia na: kvorka #4284:
Nečakaj nič extra, ako vždy v TT - veľa kriku pre nič. Posledných 20 rokov to ide len dole vodou.
Reakcia na: TomoSK #4277:
To som zvedavý, ako to bude v CP napokon
Reakcia na: zakaznik #4282:
Ešte doplním, že po vybudovaní západného obchvatu a zjazdu z obchvatu na Prednádražie by sa táto linka mohla úplne zokruhovať. Keďže prepojenie Prednádražia a Linčianskej cez obchvat a TAZ je tiež výhodnejšie, ako trmácanie sa okolo stanice. 😄
Reakcia na: zakaznik #4280:
Po výstavbe spomínaného prepojenia a ďalšej zmene linkového vedenia by podľa mňa mala existovať aj takáto linka. 😀
(Alternatívne vedenie cez Okružnú namiesto Kopánky.)

Okrem nej by stačili ešte 3 alebo 4 linky.
Reakcia na: Valec #4278:
Linka 2 by mohla chodiť aj okruhom,
ak by existovalo prepojenie Belgickej a Nitrianskej ulice mostom ponad železnicu. (Bročka trvá na tom, aby to sponzoroval vlastník obchodno/priemyselnej zóny, takže teraz všetci vrátane mhd budú chodiť nokolo.)

... City Aréna - Vozovka - Nová - OBI - Nitrianska - ŽST ...

Z Vozovky naspäť na Kolárovu by stačili len niektoré spoje v špičke.


Reakcia na: kvorka #4276:
Vzhľadom na trnavskú klientelu detto aj linka č.3, odlíšiť aspoň indexami alebo niečim. Jednu vyhliadkovú jazdu zrušili, ďalšiu urobili obyvateľom z Kamenáča...
Reakcia na: kvorka #4275:
Spomínané boli nočné odchody o pol jednej, ale nešpecifikovali bližšie. Základný interval by mal byť 30 min., linky 1, 3 (a nezaregistroval som ktorá ďalšia) majú mať v špičkách 15 min. Cestovné poriadky by mali byť vonku do mesiaca.

Veľký zázrak by som nečakal, keďže už vlani zvýšili výkony o 6%, pričom v súťaži mali pôvodný rozsah ±10%. To veľký priestor na zlepšenie počas platnosti zmluvy nedáva.
Reakcia na: kvorka #4275:
Na štyri hlavné smery (Linčianska, Prednádražie, Družba a Hliny) bude predĺžená premávka denných liniek do 0:32, teda od posledného večerného vlaku podľa nového GVD.
Reakcia na: kvorka #4275:
Tá linka 1 by ozaj zniesla rozdelenie na 1 v základnej trase a 11 na smer Linčianska...príde mi to veľa variant aktuálne.
Reakcia na: Valec #4274:
Nočná linka nič? Trasovanie je jedna vec a intervaly druhá. Som zvedavý na konkrétne CP, či konečne sa s miestnou MHD stane zázrak.
Nové trasovanie liniek MHD

Reakcia na: zakaznik #4270:
Áno, takéto 10,8LE sú 4 na každom stredisku jeden a nemajú takú doplnkovú výbavu ako ostatné čo prišli po nich.
Reakcia na: Tootti #4269:
Moje fotky sú asi z tohto voza. Tam nie je žiadny pás pre cestujúcich.
https://evidencia-dopravcov.eu/foto/106337

Ale v Trnave vždy nakupovali čudné exempláre. ☺️
9 sedadiel ma trojbodovy pas
Reakcia na: LUK #4267:
A to sa ešte vyrába bez pásov?
Sú sedadlá v pozíciách, kde sa dávajú pásy aj do mestských autobusov. Toto vozidlo ich nemá nikde.

Tak sa ospravedlňujem za nesprávnu informáciu. Nemá ani trojbodové pásy, tie by bolo asi ťažšie vymontovať.
Reakcia na: zakaznik #4266:
konštrukcia je rovnaká či s pásmi či bez

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.