Ešte doplním, že po vybudovaní západného obchvatu a zjazdu z obchvatu na Prednádražie by sa táto linka mohla úplne zokruhovať. Keďže prepojenie Prednádražia a Linčianskej cez obchvat a TAZ je tiež výhodnejšie, ako trmácanie sa okolo stanice.
Po výstavbe spomínaného prepojenia a ďalšej zmene linkového vedenia by podľa mňa mala existovať aj takáto linka.
(Alternatívne vedenie cez Okružnú namiesto Kopánky.)
Linka 2 by mohla chodiť aj okruhom,
ak by existovalo prepojenie Belgickej a Nitrianskej ulice mostom ponad železnicu. (Bročka trvá na tom, aby to sponzoroval vlastník obchodno/priemyselnej zóny, takže teraz všetci vrátane mhd budú chodiť nokolo.)
... City Aréna - Vozovka - Nová - OBI - Nitrianska - ŽST ...
Z Vozovky naspäť na Kolárovu by stačili len niektoré spoje v špičke.
Vzhľadom na trnavskú klientelu detto aj linka č.3, odlíšiť aspoň indexami alebo niečim. Jednu vyhliadkovú jazdu zrušili, ďalšiu urobili obyvateľom z Kamenáča...
Spomínané boli nočné odchody o pol jednej, ale nešpecifikovali bližšie. Základný interval by mal byť 30 min., linky 1, 3 (a nezaregistroval som ktorá ďalšia) majú mať v špičkách 15 min. Cestovné poriadky by mali byť vonku do mesiaca.
Veľký zázrak by som nečakal, keďže už vlani zvýšili výkony o 6%, pričom v súťaži mali pôvodný rozsah ±10%. To veľký priestor na zlepšenie počas platnosti zmluvy nedáva.
Na štyri hlavné smery (Linčianska, Prednádražie, Družba a Hliny) bude predĺžená premávka denných liniek do 0:32, teda od posledného večerného vlaku podľa nového GVD.
zakaznik
https://evidencia-dopravcov.eu/foto/106337
Ale v Trnave vždy nakupovali čudné exempláre.