Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #4284:
Nečakaj nič extra, ako vždy v TT - veľa kriku pre nič. Posledných 20 rokov to ide len dole vodou.
Reply on: TomoSK #4277:
To som zvedavý, ako to bude v CP napokon
Reply on: zakaznik #4282:
Ešte doplním, že po vybudovaní západného obchvatu a zjazdu z obchvatu na Prednádražie by sa táto linka mohla úplne zokruhovať. Keďže prepojenie Prednádražia a Linčianskej cez obchvat a TAZ je tiež výhodnejšie, ako trmácanie sa okolo stanice. 😄
Reply on: zakaznik #4280:
Po výstavbe spomínaného prepojenia a ďalšej zmene linkového vedenia by podľa mňa mala existovať aj takáto linka. 😀
(Alternatívne vedenie cez Okružnú namiesto Kopánky.)

Okrem nej by stačili ešte 3 alebo 4 linky.
Reply on: Valec #4278:
Linka 2 by mohla chodiť aj okruhom,
ak by existovalo prepojenie Belgickej a Nitrianskej ulice mostom ponad železnicu. (Bročka trvá na tom, aby to sponzoroval vlastník obchodno/priemyselnej zóny, takže teraz všetci vrátane mhd budú chodiť nokolo.)

... City Aréna - Vozovka - Nová - OBI - Nitrianska - ŽST ...

Z Vozovky naspäť na Kolárovu by stačili len niektoré spoje v špičke.


Reply on: kvorka #4276:
Vzhľadom na trnavskú klientelu detto aj linka č.3, odlíšiť aspoň indexami alebo niečim. Jednu vyhliadkovú jazdu zrušili, ďalšiu urobili obyvateľom z Kamenáča...
Reply on: kvorka #4275:
Spomínané boli nočné odchody o pol jednej, ale nešpecifikovali bližšie. Základný interval by mal byť 30 min., linky 1, 3 (a nezaregistroval som ktorá ďalšia) majú mať v špičkách 15 min. Cestovné poriadky by mali byť vonku do mesiaca.

Veľký zázrak by som nečakal, keďže už vlani zvýšili výkony o 6%, pričom v súťaži mali pôvodný rozsah ±10%. To veľký priestor na zlepšenie počas platnosti zmluvy nedáva.
Reply on: kvorka #4275:
Na štyri hlavné smery (Linčianska, Prednádražie, Družba a Hliny) bude predĺžená premávka denných liniek do 0:32, teda od posledného večerného vlaku podľa nového GVD.
Reply on: kvorka #4275:
Tá linka 1 by ozaj zniesla rozdelenie na 1 v základnej trase a 11 na smer Linčianska...príde mi to veľa variant aktuálne.
Reply on: Valec #4274:
Nočná linka nič? Trasovanie je jedna vec a intervaly druhá. Som zvedavý na konkrétne CP, či konečne sa s miestnou MHD stane zázrak.
Nové trasovanie liniek MHD

Reply on: zakaznik #4270:
Áno, takéto 10,8LE sú 4 na každom stredisku jeden a nemajú takú doplnkovú výbavu ako ostatné čo prišli po nich.
Reply on: Tootti #4269:
Moje fotky sú asi z tohto voza. Tam nie je žiadny pás pre cestujúcich.
https://evidencia-dopravcov.eu/foto/106337

Ale v Trnave vždy nakupovali čudné exempláre. ☺️
9 sedadiel ma trojbodovy pas
Reply on: LUK #4267:
A to sa ešte vyrába bez pásov?
Sú sedadlá v pozíciách, kde sa dávajú pásy aj do mestských autobusov. Toto vozidlo ich nemá nikde.

Tak sa ospravedlňujem za nesprávnu informáciu. Nemá ani trojbodové pásy, tie by bolo asi ťažšie vymontovať.
Reply on: zakaznik #4266:
konštrukcia je rovnaká či s pásmi či bez
LF s demontovanými bezpečnostnými pásmi na prímestskej linke.
Sedlácka firma ostane sedláckou firmou bez ohľadu na logo. 😄

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.