Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #305:
Tak nie 35minút ale 40? Aj ten sa zle pamätá?! ? Keď by šiel bus 9:00, tak druhý 9:40 a potom 10:20 a potom zas 00,40, next hour 20. Je to ťažké trošku počítať? Nežiadam od ľudí násobky čísel ako 7,9,11,13,16,17 a pod. matematické ťažké úkony, hoc mne ani to nerobí problém si dopočítať,ale tak nechcem molestovať ľudí.
Reply on: Fera #307:
MOŽNO alebo SI SI TÝM ISTÁ? Ja som chcel vedieť na 100% či to tak je? Chápem odchody od TAZ,Skloplastu,Zavar-LP, NVÚ, ale tie odchody z Linčianskej keď si pozrem, že tri linky idú o 7.30 a potom 30minút nič, tak asi neni všetko ok ?
Reply on: zakaznik #301:
Ja uz to nechcem komentovat, ale nikdy tam nedaju nic schpnejsie ako je Karosa 700, z casu na cas crossway 744cx a AXER chodi na Spacince a zelenec a ostatne netusim kde ich maju.
Reply on: enumaelish #304:

To vieš,požiadavky na časové intervaly k MHD sú asi dávané od cestujúcich! Možno tak končí vela firiem a aby mali ludia spoje domov,či k prímestským linkám,bolo to takto navrhnuté..
Reply on: S499.1023 #302:

No ten "lustračný záon" nepoznám,no už presne viem,čo to znamená ? ..Som si myslela,že si voči mne zaujatý.. ? Na výraz mi vôbec nebolo treba pýtať sa nejakého policajta ? !
Reply on: enumaelish #304:
Kydnem Ti teraz alebo až o 5 min.? Dunčo, také vtipy si nechaj do fun-rádia, že ľahko zapamätateľný interval 15/35/15//60. No nič aj mne sa stávajú preklepy. To sedlo si myslel 30´, že?!?!?!?!? Ináč si si istý, že 60 by nestačilo? ?
Reply on: Fera #299:
Mal som namysli zredukovanie liniek no neredukoval by som počty spojov. Hlavné by bolo odstrániť nepravidelnosť spojov. Čiže počet liniek by mohol ostať ak by sa ich odchody zosynchronizovali. Keby sa napr. spojili linky 1 a 2 do jednej linky šlo by vytvoriť linku s ľahko pamätateľným intervalom 15/35/15//60, samozrejme, že by boli spoje končiace/začínajúce na TAZ I. TAZ II., Skloplast,Hrnčiarovce a na druhom konci Letisko a Veľký dvor. Ak by neboli protesty,proti zachádzaniu na Kopánke tak by som do tej linky včlenil aj linku 9, tak by bola ešte silnejšia linka s intervalom : 10/20/10//30, ktorá by mohla ísť až na Linčiansku kde by nahradila zas súbeh tamojších liniek (okrem toho do tej oblasti chodia už vyššie spomínané linky 1,2 a 9) a potom by určite bolo vhodné nejak nastaviť odchody L10 z Kopánky cez Družbu aby nešla zaraz alebo hneď po linke z Kopánky smerom na Linčiansku.
Reply on: zakaznik #298:
? tak ja som neodbytný trochu ? keď tak pozrem tak tie CP sú hrozne chaotické, keď vidím, že jedna linka má aj 5 konečných, potom rôzne obchádzky, hlavne v časti južne od železničnej stanice. Vypisoval som si odchody z rôznych východzých staníc resp. zastávok v centre smerom do sídlisk a vyšlo mi, že do 10 min idú dva alebo aj tri spoje na dané sídlisko a potom 30minút nič.

Ak je tu dakto znalejší pomerov chcel by som sa opýtať, že či v TAZ sa robia 8hodinovky, čiže takt spojov by stačil každé 4hodiny lebo poobede tam vidím spoje idúce z/do TAZ aj neskoršie ako je 14:00, čiže začína/končí sa tam nejaká smena aj o 15? Taktiež tázka či do Skloplastu treba celodenne spoje?

Otázka č.3. - je CP L4 nejak viazaný na smeny v podnikoch SONY a cukrovar?

Vďaka za odpovede ?
Reply on: Fera #290:
Však ja nič v zlom ? . Na výraz sa spýtaj nejakého policajta ? . Lustračný záon nepoznáš?
Haha, na linke Brno - Nitra SAD TT zas akási prímestská Vrakosa. Ale videl som vnútri len asi 3 - 4 obete. No myslím, že aj ja sa budem pre istotu diaľkovým linkám trnavskej SAD zdaľeka vyhýbať. Ja som nenáročný, ale chcem si aspoň hlavu oprieť pri tak dlhej ceste.
Reply on: Fera #299:
Hovorilo sa o redukcii liniek, nie spojov. Predpokladam, ze enumaelish myslel zavedenie prestupneho linkovania a tarfify.
Reply on: enumaelish #295:

Je to bieda,čo teraz chodí a nie ešte,to aj zredukovať a zosynchronizovať..
Reply on: enumaelish #295:
To sa tu už pýtaš snáď tretí krát, ale oceňujem Tvoju snahu oživiť diskusiu. ?
Reply on: milos #296:
Po trnavsky Ne netreba
Nie a nie . ?
Chcel by som sa spýtať či sa nikdy neuvažovalo v Trnave nad redukciou počtu liniek a zosynchronizovaním intervalu?
Reply on: Fera #293:

Tento dotaz skôr patril pre "zakaznika" ?
Reply on: Tootti #292:

Presne tak,robí tam len jeden a ten o tom skoro figu rozumie..no teda už sa priučil,ale..Bývali tam dvaja,jeden zväčša pre prímestskú i dialkovú a druhý pre prímestoII.i nepravidelnú zmluvnú prepravu! Človeka,čo to ale VÉÉÉÉÉLMI BAVÍ,tam prisahám Ti nezoberú! Môžeš poznať všetky autobusy,vyznať sa vo všetkom,a nemáš tam šancu..Asi tam chcú mongolov,či kieho oného.. ?
Mimochodom pre porozumenie,ten inzerát je tam UŽ OD DECEMBRA 06! Teraz tam niekto zastupuje..a pritom hľadajú NOVÉHO.. ?
Reply on: zakaznik #291:
Ponukaju miesto *dispecera*, no "ehm" ked sa niekto prihlasi tak mu nedovolia robit, asi tolko k tejto pofesii.(neni to vymysele, ale tak to skutocne bolo).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.