TTA 33-59 taka bledo modra, spz nove netusim videl som ho mozno 3 krat.
TTA 20-04 to bola TT-810CB to bola CK1 - prototyp vsetkeho klboveho C744.foto na internete.
obe určite nie sú po kope, teda neni sú vobec.
Dakujem za tvoju odpoved ? Na dvor SAD TT sa ja nedostanem, ale chcel som sa este spytat, nepamatas si aku mala tato karosa SPZ ? Alebo nema niekto jej fotku? na internete som nenasiel. este raz dakujem
Aaaaa,jeje,tá karosa je užž velice dávno odstavená,lebo buď mala problémy s chladičom alebo sa proste stále kazila.Myslím,že je už vyše 2 rokov vyradená! Behala linky Chtelnica-TT,J.Bohunice,AE,-Chtelnica,...občas za dávnych čias "brázdila" na Špačince.Najprv ju obsluhoval vodič z Dechtíc a potom bola majiteľom chtelnického p.vodiča kolegu...Ako mohlo byť všimnuté,Ikarusy už v TT a PN nejazdia a s týmto som sa veru naposledy viezla cez leto pred 2 rokmi,ked sa mu v Špačinciach pokazil-praskol chladič! Ako záloha bol daný TT 726 CB/teraz zamenený na linke s TT 947 BJ/,stačí?
Možno je odstavený na dvore SAD TT! ?
Dobry den ludia, chcel by som sa spytat jednu vec, ktora sa sice netyka MHD v Trnave ale tyka sa SAD TT, v obci Chtelnica vedla budovy miestneho polnohospodarskeho druzstva byvala pocas prestavok odparkovana jedna klbova modra Karosa C 744 (SPZ si uz nepamatam), neviem na aku linku bola vypravovana. Od isteho casu (neviem ako dlho to uz je, pretoze nechodim tade uz prilis casto) na jej mieste stava nejaky kratas (myslim ze C954) v klasickom natere SAD Trnava. Neviete co sa s tymto vozom stalo? Ci sa stala obetou obnovy vozoveho parku, alebo bola presunuta inam, vlastni este SAD TT nejake Karosy C 744? Ak ano tak su aj vypravovane este? Dakujem
"Jemu je na háku,že mu skrátia prémie,lebo sa fajčenia nemôže vzdať!"
- Ale neverím tomu, že by nemohol vydržať do prestávky. Je proste taký typ zamestnancov, s ktorými sa nedá a treba ich vyraziť čím skôr, tým lepšie. Nechápem prečo tak ešte neurobili, veď záujemcov majú v SAD TT asi dosť, keď pani personalistka si vyberá tak, ako vyberá.
? ?
Táto debata mi pripomína jedného chlapíka, ktorý sa ma v Bratislave počas hystérie po vyhorení plynového Solarisu pýtal, či je bezpečné ísť s plynovou Karosou popod trolejbusové vedenie, lebo môže preskočiť iskra... Neviem, prečo horia bratislavské vozy ale určite to nie je od cigariet - keby tie autobusy boli také háklivé, nikdy by ich nepustili na cesty.
Nikto Vám tu nič nemelie a Zakaznik má pravdu! Tento problém dokonale poznám,lebo nám vo vozovni vyšli nejaké nové nariadenia týkajúce sa bezpečnosti a obzvlášť je tam zahrnuté aj Fajčenie!!!
?
1. Neinformovali ma, že tam pravdepodobne dodatočne strčili sťažnosti aj zo starého webu.
2. V škole nás učili vycucávať z textu len podstatné informácie, dátum som z dôvodu uvedenom v bode 1 za podstatnú info nepovažoval.
Vážení, čo to tu meliete? Fajčenie samozrejme nijako neohrozuje požiarnu bezpečnosť. CNG autobusy sú v tomto omnoho bezpečnejšie ako naftové. Dôkazom je požiar SOR-u CNG v Tepliciach, kde zhorel kompletne celý autobus, len plynová výzbroj ostala.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Fera
Aaaaa,jeje,tá karosa je užž velice dávno odstavená,lebo buď mala problémy s chladičom alebo sa proste stále kazila.Myslím,že je už vyše 2 rokov vyradená! Behala linky Chtelnica-TT,J.Bohunice,AE,-Chtelnica,...občas za dávnych čias "brázdila" na Špačince.Najprv ju obsluhoval vodič z Dechtíc a potom bola majiteľom chtelnického p.vodiča kolegu...Ako mohlo byť všimnuté,Ikarusy už v TT a PN nejazdia a s týmto som sa veru naposledy viezla cez leto pred 2 rokmi,ked sa mu v Špačinciach pokazil-praskol chladič! Ako záloha bol daný TT 726 CB/teraz zamenený na linke s TT 947 BJ/,stačí?
Možno je odstavený na dvore SAD TT! ?