Takze z toho noveho cestovneho poriadku je vidiet,ze ide proti ludom cestujucim autobusom,a na cestach v Trnave bude aut pribudat,dakujeme... keby sa myslelo aj na ludi bez aut a bicyklov,verim,ze sa este poopravia cestovne poriadky,dakujemVieraTT
Prosim Vas,to je hrozne ten novy cestovny poriadok,linka c2,deti na Hospodarskej ulici smer KamennyMlyn nemaju spoj zo skoly,budu hodinu cakat,tiez z Dohnanyho spoj o18,12 presunuty na18,48 spoj zLincianskej
14,35
tiez presunuty,cele zle,potom necestuj autom.Smer Kamenny mlyn aspon doteraz sa dal ale po novom uplne zle,to su sluzby ARRIVY
VieraTT
Blahozelam k "zmene" cestovneho poriadku, keby to niekto sledoval, tak by zistil, ze skoro 100% ludi rano z autobusu MHD cislo 1 vystupuje na ZSR, 5:39 z Kukucinovej a ide na vlak povodne 5:57... ale od pondelka tento vlak posunuli na 5:51 ale spoj cislo 1 SAMOZREJME ostal na rovnakom odchodovom case... tomu sa hovori "synchronizacia""! MHD Trnava je absolutny vysmech! ?
Prvou je spravanie vodica, ktore ak bolo take ako popisujete je samozrejme absolutne neprijatelne. Vodic sa ma spravat zdvorilo a profesionalne.
Druha je to, ze ste nemali platny listok. Tu vam vodic este vysiel do istej miery v ustrety tym, ze vam umoznil prepravu aj bez platneho CL pocas toho ako ste cakali na jeho dorucenie. Po spravnosti ste v takomto pripade na prepravu pravo nemali a mali ste si zakupit listok u vodica.
O tom správaní by sa dalo polemizovať, tak by vystupovať k zákazníkovi nemal, avšak aj Vy by ste si mali dať pre ďalší prípad pozor, pretože podľa prepravného poriadku ste už ten lístok mali mať prijatý v mobilnom telefóne pri samotnom nástupe a nie čakať už počas jazdy kým Vám príde.
Výňatok z PP MHD Trnava, čl. 12 odst. 11
„SMS cestovný lístok je potrebné mať už prijatý na mobilnom komunikačnom zariadení pred nástupom do vozidla.“
Včera večer som zažila čo som si ešte za môj krátky pobyt v TT ani nepredstavovala. Pán autobusár; totálna neochota počkať kým príde spätná smska s lístkom. Celý čas na mňa zvyšoval hlas, urážlivo mi tikal a nazýval ma študentkou, že sa mám naučiť matematiku. Nie žeby som na ten spoj ledva dobehla z práce... na nasledujúcej zastavke ma chcel vyhodiť pri čom videl, že prázdna smska bola odoslaná. Ked som si chcela sadnúť a počkať na lístok, opätovne zvýšil na mňa hlas "tu budeš pri mne stáť!" Správal sa ako taký hulvát! Keby tam sedí môj partner alebo otec, určite by dostal lekciu slušného správania k ženám! Ak by som si ja dovolila takéto správanie v mojom zamestnaní na kohokoľvek, mám minútovú výpoveď. Chápem aké je stresujúce byť vodičom autobusu, ale aj my sme len cestujúci...
Preboha, aj keby som nepoznal činnosť danej firmy, tak na základe takejto sedláckej stránky s poslednými údajmi z roku 2005 si urobím veľmi nelichotivú mienku...
som dlhodobo na pn a vdaka trnavskej mhd nevybavim za 2hod vychadzku nic, pretoze kym sa niekam dostanem (raz za hodinu nieco ide, okolo obeda ani to nie), polka vychadzky je fuc. a naspät mi opät nic nejde... k vikendom sa radsej ani nevyjadrujem. vzdy sa modlim aby mi nedosla kontrola ked nestiham. dakujem "inteligentom", ktori toto vytvorili a hlavne schvalili - je mi jasne ze oni na mhd odkazani nie su, takze to maju u...
Dakujem vodičovi, ktorý včera , Pondelok 30.10. ktorý mi odišiel s jeho autobusom č.4 priamo pred nosom,aj napriek tomu, že som na zastávku prišiel 5:35 a autobus mal odchádzať 5:38 . Ozaj si to cením,ledva som stihol dobehnúť na brigádu ?
Ospravedlnujem sa za neskoru odpoved, pravidelne to tu necitam.. Na karte technicky viac aplikacii byt moze, ale museli by sa na tom predmetni dopravcovia dohodnut. Dohodnut sa s firmou ktorej sa snazis zobrat biznis je vacsinou z pochopitelnych dovodov problem.
Cestovanie v MHD: Dnes odchod z prednádražia 14:25 meškanie 10 min. hospodárska upchatá, cesta z predn. na stanicu 25 min. príchod na kopánku za 40 min.