imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Vstup do budúcej stanice metra Chiaia linky 6
Kúpa cestovného lístka na rýchlodráhu je možná u sprievodcu
Informácie na nástupišti rýchlodráhy
Historické nástupište rýchlodráhy medzi Gdanskom, Sopotom a Gdyňou
Jedna zo zastávok električkovej rýchlodráhy
Ešte nemodernizovaný úsek, ktorý sa napája na rýchlodráhu, a kde sa jazdí pomaly
Električková rýchlodráha má strednú časť úplne segregovanú a oddelenú plotom
Súprava K-1M + K-1 na rýchlodráhe
T3UA v pozadí precháda z ľavostranného úseku rýchlodráhy na sieť bežných tramvají
Na rýchlodráhe kedysi jazdili trojičky T3, no v septembri 2018 už boli v prevádzke len dvojičky a sóla
Súprava vozňov T3SU z roku 1987
Interiér električky Fiat Ferroviaria série 4900 zostal aj po modernizácii v pôvodnej výške, ktorá počítala s nástupišťami rýchlodráhy vo výške 660 mm
Stanga #4993 je jednou zo 100 električiek zakúpených v druhej polovici 1970. rokov pre plánované rýchlodrážne električkové trate
Električková rýchlodráha bola dokončená k železničnej zastávke Troeščina až v roku 2012. Trať vedie mohutným násypom a končí jednokoľajným obratiskom na estakáde
Električková "rýchlodráha" na ulici Honoré de Balzac
Panelmi zakrytý spodok električkovej trate aj v roku 2016 pripomínal plány na výstavbu električkovej rýchlodráhy, s ktorou sa uvažovalo v rokoch 1980 - 1990
Pamätná tabuľa v stanici Nollendorfplatz
Trať na zastávkach na rýchlodráhe je vydláždená, ale chodiť po nej je zbytočné, pretože koľaje sú oddelené zábradlím
Súprava Konstal 105Na + 105NaD na moste v rámci krakovskej električkovej rýchlodráhy
Stanica S-Bahn Nordbahnhof
Návestidlo na stanici rýchlodráhy S-Bahn Wannsee
Stanica S-Bahn Humboldthain
Stanica S-Bahn Messe Nord/ICC
Ozdobný vstup do stanice Nation
Električková rýchlodráha pri Riverside
Solaris Tramino S105P #550
Solaris Tramino S105P #530
Konstal 105Na #106
Solaris Tramino S105P #545
Solaris Tramino S105P #520
Opustená železničná stanica Coimbra-Parque čakajúca na vybudovanie rýchlodráhy na báze električky
Na rýchlodráhe v pracovných dňoch jazdia v hustom intervale aj takmer prázdne električky typu T7700
Majestátna stanica Alexanderplatz
Šikmý výťah z nástupišťa
Stanica rýchlodráhy Unter den Linden
Vlak prímestskej železnice Fertagus spájajúci oba brehy rieky Tejo
T6B5 #027 na "rýchlodrážnej trati"
Vchod do podzemnej stanice
Rýchlodrážne vozidlo DT8
Kombinovaný rozchod
Zastávka Berliner Platz
Brnianska rýchlodráha s výhľadom na Hrad Špilberk
Prototyp vozidiel metra ČKD R1 (R2) na skúšobnom okruhu vo Velime
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie