imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Džemala Bijedića, remiza
Džemala Bijedića, remiza
Pôvodná funkcia objektov remízy
Bývalá rozsiahla električková remíza dnes ponúka priestory pre gastronomickú časť, kino, divadlo, knižnice a hotel
Bývalá rozsiahla električková remíza dnes ponúka priestory pre gastronomickú časť, kino, divadlo, knižnice a hotel
Prestavba priestorov remízy na nový účel prebehla v rokoch 2013 - 2015
Remíza bola postavená v rokoch 1902 - 1905 a pre električky fungovala až do roku 1996
Bývalá remíza Tollensstraat dnes slúži ako kultúrno-gastronomicko-hotelové centrum
Remíza Alte Poststraße
Satra II #511 smer "Za Remizu"
Električka LHB 9G #808 (ex GVB Amsterdam #795) do Sarajeva prišla v roku 2009, no súdiac podľa nezmenených evidenčných čísiel odvtedy stojí vo vozovni
Električka LHB 9G #806 (ex GVB Amsterdam #792) do Sarajeva prišla v roku 2009, no súdiac podľa nezmenených evidenčných čísiel odvtedy stojí vo vozovni a zrejme slúži aj ako zdroj náhradných dielov (má dve chýbajúce okná)
Električka LHB 9G #804 (ex GVB Amsterdam #790) vyrobená v roku 1979 do Sarajeva prišla v roku 2009, no súdiac podľa nezmenených evidenčných čísiel odvtedy stojí vo vozovni
KT8D5 #300 a T3YU #128
Pohľad do vozovne na odstavené električky Satra II a K2YU
Pohľad do vozovne na autobusy MAN SL222 a Ikarbus IK206 a IK201
Pracovné vozidlo #SZ6 ex 1531 z roku 1942
Historická električka #12
KT4D #207 ex Cottbus
T6A2 #904
KT4D #208 ex Cottbus čiastočne modernizovaná v Prahe a čiastočne v Szegede
T6A2 #907
KT4DM budúceho ev. č. #215 ex Potsdam #208
Otáčanie Škody 14 Tr(M) v rekonštruovanej vozovni
Motorový trailer B6A2D-M #953
Technologické (historické) električky
Zgenerálkované električky B6A2D-M #953 a 950 ex Rostock
Modernizovaná električka KTNF6 #172 ex Cottbus (pôvodný typ KT4DM, predtým KT4D) sa mala modernizovať tretíkrát
Koľajové trate v garáži budú zatrávnené
Pôvodne nesympatická budova výpravne zrekonštruovaná do historizujúceho štýlu
Oprava trolejbusov SZKT / Mercedes-Benz O 530 a Škoda 14 Tr(M)
Staršie trolejbusové dielne
Jeden z autobusov náhradnej dopravy - Ikarus 280 #520
Odstavené vozidlá vo vozovni
Náhradné diely v podobe trolejbusu Škoda 15 Tr 10/7 z Českých Budějovíc
Odliepanie reklamy z trolejbusu Škoda 14 Tr
Umývacia linka vo vozovni
Volvo 7000 #324 na rozdiel od iných autobusov tohto typu zatiaľ SZKT neprestaval na trolejbus
Autobusy Škoda 21 Ab čakajúce na rekonštrukciu na trolejbusy
Autobusy Škoda 21 Ab čakajúce na rekonštrukciu na trolejbusy
Volvo 7000 #324
Autobusy Škoda 21 Ab čakajúce na rekonštrukciu na trolejbusy
Škoda 21 Ab čakajúca na rekonštrukciu na trolejbus
Škoda 21 Ab čakajúca na rekonštrukciu na trolejbus
ZiU-9 #9-147 čaká na rekonštrukciu na historické vozidlo
Mercedes-Benz O 530 Citaro zakúpený po ťažkej nehode, pri ktorej zahynul vodič
Ikarus 417 #316 ex Wuppertal
Historický Ikarus 280T #505
Ikarus 280T #502
Škoda 15 Tr(M) #T-613
Ikarus 417 #313 ex Wuppertal
Polozhorený autobus Mercedes-Benz O 530 G Citaro zakúpený ako zdroj náhradných dielov
Ikarus 417 #313 ex Wuppertal
Trolejbus SzKT Tr12/TV.EU / Mercedes-Benz O 530 Citaro
Ikarus 417 #313 ex Wuppertal
Škoda 14 Tr #T-704
Historický Ikarus 280T #505 zasahuje do premávky cez víkendy
Ikarus 280T #502
Škoda 15 Tr 10/7 (modernizovaná na typ 15 TrM v roku 2000) ex České Budějovice #40 ako zdroj náhradných dielov
KT4DM budúceho ev. č. 217 v stave po zakúpení z Potsdamu (ex #222)
KT4DM #216
Škoda 15 Tr 10/7 (modernizovaná na typ 15 TrM v roku 2000) ex České Budějovice #40 ako zdroj náhradných dielov
Generálna oprava trolejbusu Škoda 15 Tr, pri ktorej vozidlo dostáva napríklad nové determálne okná
Finišovanie prototypu trolejbusu SZKT-ARC Tr 187.TV.EU
Autobus Škoda 21 Ab počas prestavby na trolejbus
Autobus Škoda 21 Ab počas prestavby na trolejbus
Mercedes-Benz O 530 Citaro sa mení na trolejbus
KT4DM #214 počas generálky
Celá zadná časť autobusu Mercedes-Benz O 530 Citaro bola prestavaná tak, aby v nej bolo viac sedadiel a zároveň nainštalovaná elektrická výzbroj trolejbusu
Z autobusu trolejbus
Autobusy dopravný podnik používa na náhradnú dopravu za električky alebo trolejbusy
Autobus Mercedes-Benz O 530 Citaro pôvodom z bruselského letiska do Szegedu prišiel v roku 2005
Škoda 15 Tr počas generálky
Historický trolejbus Ikarus 60T počas rekonštrukcie
Škoda 15 Tr pri generálnej oprave dostala nové predné čelo
Generálna oprava trolejbusu Škoda 15 Tr
Prototyp trolejbusu SZKT-ARC Tr 187.TV.EU
Autobus Mercedes-Benz O 530 Citaro pôvodom z bruselského letiska
Prototyp trolejbusu SZKT-ARC Tr 187.TV.EU
Prototyp trolejbusu SZKT-ARC Tr 187.TV.EU je spoločným dielom segedínskeho dopravného podniku a výrobcu autobusov ARC
Ganz Ikarus 280T #270
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie