imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Nástupište zastávky Pod priehradou
Hoci sa cestovné poriadky pezinskej MHD v polovici marca 2024 zmenili, na zastávkach zriadených mestom viseli aj v lete 2024 iba pôvodné cestovné poriadky
Aj v lete 2024 boli označníky zastávky Pod priehradou ďaleko od vybudovaných nástupíšť tejto zastávky
Trasa linky 1 na Snohy vedie lesom CHKO Poľana popri Hriňovskej priehrade a potoku Hukava
Po vybudovaní nástupíšť zostali označníky zastávky Pod priehradou v náhradnej polohe
Nové nástupište zastávky Pod priehradou v smere k železničnej stanici dostalo aj prístrešok
Novovybudovaný chodník a nástupište zastávky Pod priehradou
Autobus linky 33 na zastávke s nejednotne uvádzaným názvom
Označník zastávky na betónovom podstavci
Označník novej zastávky ešte bez vyveseného cestovného poriadku
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Spodná stanica sa nachádza na úrovni hornej časti priehradného múru
Podzemná pozemná lanová dráha od priehrady Kurobe bola otvorená v roku 1969
Lanovka je známa tým, že medzi stanicami nemá jediný pilier
Visutá lanová dráha otvorená v roku 1970 vedie zo svahu nad najvyššou priehradou v Japonsku, Kurobe Dam s výškou priehradného múru 186 metrov
Po vybudovaní priehrady sa časť trasy ocitla pod úrovňou hladiny
Cyklobus slúži na dopravu cyklistov po priehrade Afsluitdijk, kde by inak cyklisti pri prechádzaní cez zdvíhací most museli prekonať strmé schody
Vrchári pozerajú ohňostroj
Príprava posilovej dopravy z medzinárodnej súťaže ohňostrojov Ignis Brunensis
SOR C 10.5 #RK-078BS prechádza neďaleko Oravskej priehrady
SOR C 10.5 #RK-078BS prechádza neďaleko Oravskej priehrady
Loď Utrecht čaká na záujemcov o plavbu po Brnianskej priehrade
Lanovka Gelmerbahn bola vybudovaná v na účely výstavby priehrady Gelmersee, ktorá bola dokončená v roku 1926
Pozemná lanová dráha bola otvorená v roku 1948 v súvislosti s výstavbou priehrady Handegg 2
Tunel k nepoužívanej časti trate k priehrade
Mercedes Benz Citaro pri priehrade Emosson
K priehrade Emosson sa dá dostať aj autobusom, ktorý tiež umožňuje prepraviť bicykle
Šikmý výťah Minifunic a v pozadí stará visutá lanová dráha - oboje vedie k priehrade Emosson
Železnička k priehrade Emosson pripomína modelovú železnicu
Pohľad z koruny hrádze na zvyšky pôvodnej železničnej trate, ktorá viedla až tesne k priehradnému múru
Dnešná turistická trať vedie na mieste pôvodnej trate, ktorá sa používala pri výstavbe starej priehrady z roku 1920
Železničná trať vedie k šikmému výťahu pod 180 metrov vysokým priehradným múrom
Trať vedie k priehrade, kam občas zavíta aj Tour de France
Na železničnej trati k priehrade Emosson je 6 tunelov
Pôvodne stavebná železnica s rozchodom 600 mm bola vybudovaná na účely výstavby novej priehrady Emosson, ktorá bola dokončená v roku 1973
Akumulátorová lokomotíva Ta 2/2 z roku 1952 na panoramatickej trati k priehrade Emosson
Lanová dráha Châtelard - Les Montuires bola pôvodne vybudovaná na interné účely v rámci výstavby priehrady Emosson
14 Tr prechádza popri priehrade na rieke Seret
Trať metra 6 vedie čiastočne po nitovaných mostoch s priehradovou konštrukciou
Trať metra 6 vedie čiastočne po nitovaných mostoch s priehradovou konštrukciou
Mimoriadny vlak pri priehrade Palcmanská Maša
ZiU-682V #595 na poslednej zastávke na Prospekte Lenina pred priehradou
ZiU-682G #669 na obrovskej priehrade
ZiU-682V #618 v zákrute na priehrade
Stretnutie ZiU-682V #605 a ZiU-682G #715 na priehrade
Karosa B 941E.1962 #2350 stojí na čele radu autobusov čakajúcich na koniec ohňostroja na Brnianskej priehrade
Karosa B 941E.1962 #2350 stojí na čele radu autobusov čakajúcich na koniec ohňostroja na Brnianskej priehrade
Irisbus Citelis 18M #2621 v čele kolóny posilových autobusov počas ohňostroja na Brnianskej priehrade
Irisbus Citelis 18M #2621 vyčkáva na vykonávanie posilovej dopravy počas ohňostroja na Brnianskej priehrade
T3G #1649+1650 jednom z desiatok posilových spojov po skončení ohňostroja na priehrade
T3G #1639+1640 posilňuje linku 1 kvôli ohňostroju na priehrade
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie