imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tram-train na sardínsky spôsob: električková trať otvorená v roku 2006 bola postavená s rozchodom 950 mm, aby mohla od roku 2009 využiť úsek vedúci po existujúcej úzkorozchodnej železničnej trati
Nové električkové depo Nord bude postavené neďaleko starého, ktoré bolo otvorené v roku 1974
Kein Alkohol: Vodíkový Solaris v službách Postbusu
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Moderná rýchla električka má rozchod 1000 mm, rovnako ako pôvodné električkové trate
Moderná električková doprava bola sprevádzkovaná postupne v rokoch 1976 - 2012
Dočasné betónové nástupište na dočasnej konečnej linky 2
Dočasné ukončenie linky 2 v centre mesta, ku ktorému viedol pomerne dlhý jednokoľajný úsek
Tunel pre verejnú dopravu pod centrom Seattlu s dĺžkou 2,1 km bol postavený v rokoch 1987 - 1990
Električková trať je postavená so štandardnými parametrami pre nové trate: rozchod 1435 mm, napájanie 750 V DC
Hobbiton z trilógií Pán prsteňov a Hobit je vyhľadávanou turistickou atrakciou
Elektrický double-decker postavený na Novom Zélande na čínskom podvozku
Súčasťou skanzenu Shantytown Heritage Park je muzeálna železnica Infants Creek Tramway
Autobus z roku 2023 postavený na podvozku nákladného auta MAN TGM 18.290 slúžiaci na prepravu turistov medzi výletnou loďou a centrom Dunedinu
Skupina autobusov postavených firmou GBV NZ na podvozkoch nákladných automobilov Iveco Eurocargo
Skupina autobusov postavených firmou GBV NZ na podvozkoch nákladných automobilov Iveco Eurocargo
Christchurch v roku 2011 postihlo ničivé zemetrasenie, ktoré na 1000 dní zastavilo aj električkovú dopravu
#BL-892FD, linka MHD, Holubyho ul., zastávka Pezinok, Radničné nám.
Jednoduchý návod ako používania cestovného lístka na platobnej karte v Ústí nad Labem
Chiba Urban Monorail bol postavený medzi rokmi 1979 a 1999
Yūkarigaoka Line je vlastnená a prevádzkovaná súkromným developerom, ktorý v oblasti Júkarigaoka postavil "Nové Mesto" a zabezpečuje tak všetkým obyvateľom prístup k verejnej doprave do 10 minút chôdze
#1006 s maskotom prevádzkovateľa električiek - postavičkou Libooo
Postupne sa vzhľad Doraemon tram vystriedal na štyroch električkách, keďže vozidlá postupne nabiehali na väčšie (dlhšie) prehliadky, a tak sa prvky komixu Doraemon presunuli na ďalšie vozidlo
Pôvodná stanica Tsuruga úzkorozchodnej železnice sa ani po vybudovaní vysokorýchlostnej železnice veľmi nezmenila, stanica rýchlovlakov bola postavená vedľa
Historický vozeň z roku 1926 slúži na vyhliadkové jazdy
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
Jedna z dvoch električiek postavených v roku 1989 k 100. výročiu založenia Kagošimy
Jednoduchá konečná električiek Hamadera eki-mae
V danom čase najdlhší tunel na svete bol postavený v rokoch 1971 - 1988 aj s pomocou takýchto banských lokomotív
#29081, Akmens Tilts
Regionálne autobusy v Sione
Súpravy M8C (na fotke #551+541) sú postupne nahrádzané vozidlami Vamos
Električka ST13 z roku 1998
#KP GE-762, Kolodvorska cesta, Glavna avtobusna postaja Koperň
Nástupište mestských a regionálnych autobusov
#KP DL-822, linka 1, Kolodvorska cesta, Glavna avtobusna postaja Koper
Historická úzkorozchodka láka turistov, ich počet cestujúcich sa zvyšuje, preto bolo potrebné v roku 2014 postaviť nové, väčšie depo pre vozidlá
"Pavučina" v električkovom tuneli je doplnená o svietidlá kombinujúce červenú, zelenú a modrú farbu
#455, ZH 608455, linka 70, Albisstrasse, zastávka Post Wollishofen
Zastávka Post Wollishofen s nízkym a vysokým nástupišťom
#451, 601, ZH 745601, ZH 907451, linka 185, 70, Albisstrasse, zastávka Post Wollishofen
Vehixel Cytios prechádza okolo Baťovej červenej kolónie - domov postavených pre zamestnancov Baťových závodov (neskoršieho Chemosvitu)
Prístrešok zastávky MHD Svit, Mäsopriemysel postavený na základoch staršieho prístrešku
Scania Citywide LFA 18,0 #4533 v Hennigsdorfe
MHD v Nitre zmenila dopravcu na prelome rokov 2021/2022. Flotila pôvodných cca 90 autobusov stratila využitie. Staršie autobusy boli vyradené, pre niektoré mladšie sa postupne našli nové pôsobiská. Bývalý nitriansky EKOBUS (NR-186CX) našiel využitie v Trnave ako zdroj ND
V stanici mestečka Harderwijk postačujú dve koľaje a ostrovné nástupište, na ktorých zastavujú len regionálne vlaky
Parkovisko K+R pred železničnou stanicou, vľavo miesta pre zdravotne postihnutých
Po prestavbe utrechtskej rýchlej električky z vysokých nástupíšť na nízke zostali v celej sieti dve provizórne nástupištia, ktoré nahradili neďaleké vysoké nástupištia
Stanica metra z Rotterdamu do Haagu bola postavená ako samostatná pri autobusovej stanici
Remíza bola postavená v rokoch 1902 - 1905 a pre električky fungovala až do roku 1996
Stanica metra Vanvitelli s Fibonacciho postupnosťou
Stanica metra Vanvitelli s Fibonacciho postupnosťou
Stanica metra Vanvitelli s Fibonacciho postupnosťou
Lanovka Chiaia bola postavená ako prvá z neapolských lanoviek, a to v roku 1889 ešte s parným pohonom
Trolejbusová trať linky 204 bola postavená v rokoch 2016 - 2021 a nahradila tak autobusovú linku 204
Metro C bolo otvorené v roku 2013, pričom sa postupne predlžovalo a predlžuje (stanica na fotografii bola otvorená v 2018)
Železničná stanica Bilbao-Concordia postavená v roku 1902 v modernistickom šýtle sa nachádza v tesnej blízkosti väčšej stanice Abando Indalecio Prieto
Preprava zdravotne postihnutých sa realizuje špeciálnymi minibusmi s plošinou umiestnenou v dverách na zadnom čele
Najstarší gondolový most na svete, ktorý bol postavený v roku 1893
Na ostrove São Miguel vykonáva verejnú dopravu zmes autobusov postavených prevažne na podvozkoch Volvo a Mercedes-Benz
#VIII, linka 50, Pöstlingbergbahn, Hauptplatz, zastávka Hauptplatz
#503, linka 50, Pöstlingbergbahn, Samhaberstr.
#504, linka 50, Pöstlingbergbahn, Pöstlingberg
#BD 16050, linka 511, Rathausplatz
Kostolík Kaiserin-Elisabeth-Gedächtniskirche bol postavený 4 roky po sprevádzkovaní ozubnicovej trate
Ďalšia lanovka na masív Postăvaru
Ďalšia lanovka na masív Postăvaru
Lanovka na masív Postăvaru
Lanovka na masív Postăvaru
Lanovka na masív Postăvaru
#869, BV 03 NHB, linka 20, Strada Eroilor, obratisko Livada Poştei
Interiér vozidla Škoda 27 Tr v Brašove
#2003, 2008, BV 01483, BV 01489, linka 2, 6, Strada Eroilor, obratisko Livada Poştei
#2008, 834, BV 01489, BV 18 FIE, linka 6, 17, Strada Eroilor, obratisko Livada Poştei
#834, BV 18 FIE, linka 17, Strada Eroilor, obratisko Livada Poştei
#834, BV 18 FIE, linka 17, Strada Eroilor, obratisko Livada Poştei
Terminál Livada Poştei
Námestie pred terminálom Livada Poştei
#2127, BV 19 UZJ, linka 50*, Strada Eroilor, obratisko Livada Poştei
#2006, 2105, BV 01487, BV 19 DSE, linka 1, 36, Strada Eroilor, obratisko Livada Poştei
Každá zastávka bola vybavená cestovnými poriadkami a schémou liniek
Nová trať k Reininghaus pred montážou vrchého trakčného vedenia
Remíza Alte Poststraße
#655, Remise Alte Poststraße
#225, Remise Alte Poststraße
Električky SGP Mannheim a Variobahn odpočívajúce vo vozovni
SGP JM8fs vo vozovni
Jedna z výluk električiek v Grazi postihla aj historickú električkovú linku, zabezpečený je preto prestup na historický autobus náhradnej dopravy
Riadiaci vozeň s previsom na čele, ktorý bol postupne z viacerých vozňov odstránený
6MT vo výhybni Proseč nad Nisou, pošta
Postupné upevňovanie koľajníc na podvaly
Postupujúca modernizácia električkovej trate
#NZ-065DG, linka 8, Komárno, Hlavná ul., zastávka Nová Stráž, pošta
Prvá elektrická lokomotíva na svete bola postavená v Berline v roku 1879 v blízkosti dnešnej stanice metra Siemensdamm
MAN Lion's City 18 EffcientHybrid opúšťa Berlín a smeruje do Postupima
MAN Lion's City 18 EfficientHybrid postupimského dopravného podniku
Mercedes-Benz Citaro C2 K v obratisku Campus Jungfernsee, ktoré je najnovšou časťou električkovej siete v Postupime
SOR NB 12 #3694 v novom nátere PID
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie