imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
Trať do neznáma
Ulica s mostom v centre mesta vyhradená pre MHD
Citaro prechádza popri pozostatkoch neslávne známeho zábavného parku Summerland
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Konka v Douglase jazdí s prestávkami od roku 1876
Navigačná tabuľa k autobusom, z ktorej je zrejmé, že pôvodne označenia liniek vyzerali inak
Vestibul stanice metra Tourcoing Centre
Celková dĺžka tratí metra VAL v Lille bola v roku 2024 45 km
Uzatvorená stanica metra linky 2
Nedávno dokončený prestupný terminál pre autobusy a električky
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Dočasná koľajová spojka počas uzávierky južnej vetvy cez historické centrum
Dočasné ukončenie linky 2 v centre mesta, ku ktorému viedol pomerne dlhý jednokoľajný úsek
Nabíjačka pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Nabíjačky pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
#3042, GE 425AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
BredaMenariniBus Avancity M240LU na jednej z odstavných plôch pre autobusy v centre mesta
Centrum mesta pretínajú dva cestné tunely
Centrum Janova má širšie ulice ledva na premávku vozidiel MHD
BredaMenariniBus Avancity+ LU v centre Janova
Trolejbusová trať pod estakádou privádzajúcou autá priamo do centra
Trollino pri centrálnej stanici
Citadis v centre Dublinu
Automat na cestovné lístky v stanici Lanyon Place, ktorá sa však nenachádza na Lanyon Place
Vstup do autobusovej stanice Europa Buscentre s motívom keltského kríža
Autobus odparkovaný na ploche, ktorá bude slúžiť pre novú centrálnu stanicu (vrátane autobusovej), ktorej výstavba prebieha v pozadí
Dieselmotorové jednotky CAF C3K v dnes už bývalej železničnej stanici Great Victoria Street, ktorá bola zrušená 10. mája 2024 a bude nahradená novou stanicou Grand Central Station, ktorej výstavbu je možné vidieť v pravej polovici fotky
Autobusová stanica Europa Buscentre doslúži v roku 2024 a bude nahradená centrálnou stanicou
Zastávkový označník pripevnený o strechu prístrešku
Autobusy a trolejbusy smerujúce von z centra mesta
Väčšina trate tram-trainu vedie po estakáde
Tunel pre verejnú dopravu pod centrom Seattlu s dĺžkou 2,1 km bol postavený v rokoch 1987 - 1990
City Link prepája navštevované turistické atrakcie v centre mesta
Na Novom Zélande karosovaný autobus MAN SL 202 našiel druhý život v prístave v Pictone na Južnom ostrove, kam prichádzajú trajekty zo Severného ostrova
Autobus pristavený pri zarážke, ktorá korešponduje so signálnym a vodiacim pásom pre nevidiacich
Panoráma centra Perthu a zastávka lodnej linky
Autobusy smerujúce do centra Perthu
Turistický autobus v Kings Park v centre Perthu
Turistický autobus v prístave trajektov v centre Perthu
Autobus na linke v centre Perthu. Centrum Perthu je zónou bezplatného cestovania na všetkých linkách MHD
Autobus na linke v centre Perthu. Centrum Perthu je zónou bezplatného cestovania na všetkých linkách MHD
Autobus na linke v centre Perthu
Vlak na linke Armandale Line v centre Perthu
Vlak linky Mandurah Line na ceste do centra mesta
Lodná linka v centre Perthu
Autobus z roku 2023 postavený na podvozku nákladného auta MAN TGM 18.290 slúžiaci na prepravu turistov medzi výletnou loďou a centrom Dunedinu
Zbrusu nový elektrobus Yutong E10 smeruje do centra
Pri výrobe električky #24 sa použila elektrická výzbroj zo staršej dvojpodlažnej električky
Christchurch po ničivom zemetrasení v roku 2011 konzultoval obnovu mesta s dánskym architektom Janom Gehlom, ktorý okrem iného odporučil rozvoj električkovej dopravy
Depo električiek sa nachádza priamo v centre mesta v rámci budovy s parkoviskom na ulici s názvom Tramway Lane
Práve v nákupnom centre začína odbočka vľavo do depa
Tramvajová a električková doprava v Christchurchi fungovala v rokoch 1880 - 1954 a do mesta sa vrátila v roku 1995, pričom nová trať sa stala súčasťou obchodného centra
Raritou Christchurchu je električková trať prechádzajúca cez nákupné centrum v centre mesta
Monorail v Dubaji spája Palmové ostrovy s centrom mesta. Na fotografii je zachytená modrá súprava, ktorá premáva na západnej koľaji
15-ročný autobus na centrálnej zastávke v centre mesta Hastings
Autobus #ZV-664EP v centre Demänovej
Priemerná vzdialenosť medzi zastávkami linky 1 je 625 m a dlhé medzizastávkové úseky sú aj v centrách oboch obsluhovaných miest
Škoda 15T #9303 prechádza cez Vlastinu ulicu
Škoda 15T #9303 prichádza z centra do zastávky Vlastina
Vlastina ulice po vybudovaní električkovej trate na Dědinu
Pohľad v smere z centra na Drnovskú ulicu
Súpravy na konečnej Slivenec
Autobus #MI-223EZ na linke 1, ktorá spája Ľubovniansky hrad s centrom mesta, sídliskom Západ a priemyselnými areálmi pred Novou Ľubovňou
SOR BN 9.5 #MI-899FR na linke 2 zo sídliska Západ cez centrum Starej Ľubovne do lokality Podsadek
Celkovo bolo v roku 2022 dodaných pre Malmö 21 elektrobusov Exqui.City 24
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Kedysi šesť pruhov ciest a parkovisko, dnes pešia zóna s cyklistami a električkou - to je prerod centra Odense
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Spojenie dvoch vetiev linky L2 netvorí úplný triangel, keďže smerovanie električiek z oboch vetiev je len do centra (vpravo)
Hybridný Solaris Urbino 18 III s peknou reklamou na nákupné centrum
#472, linka 7, Klarabergsgatan, zastávka T-Centralen
#1534, CPZ 484, Klarabergsviadukten, zastávka Centralen
Scania Citywide LE 12,0 CNG v centre Nässjö
Bombardier Regina
Elektrická jednotka X11 ako Krösatägen
Regionálny vlak integrovaného systému Skånetrafiken
Regionálne autobusy Solaris Urbino 15 LE III CNG
Pohľad na budovu výskumného centra ESS a manipulačnú trať pokračujúcu do vozovne
Regionálna vysokopodlažná Scania s pohonom na zemný plyn
Škoda 28 Tr Solaris #413 sa vydáva do centra Ústí nad Labem
Električka smeruje z Libuše cez Modřany do centra mesta
Yamanote Line je okružnou linkou premávajúcou v centre a širšom centre Tokia a patrí medzi najvyťaženejšie v meste
Jednotky E235-0 a E231-1000 reprezentujú čisto tokijskú mestskú železnicu a prímestskú železnicu pokračujúcu desiatky kilometrov za centrum Tokia
Centrum Takaoky s električkou
#7071 na jednokoľajnej trati v centre mesta
Väčšina električkových tratí je jednokoľajná, iba v širšom centre Takaoky existuje dvojkoľajka
Linka Išikawa otvorená v roku 1915 v posledných dekádach zažíva úpadok
Všetky tri trate Kotodenu sú jednokoľajné s výhybňami s výnimkou úzeku v centre Takamacu
Dláždená trať v centre Kóči so zastávkou vybavenou prístreškom
Konečná stanica linky Gomen 11 km z centra Kóči
Konečná električiek v Ino vzdialená 11 km od centra Kóči
Východo-západná električková trať historicky pozostáva z dvoch liniek (tratí) formálne rozdelených v centre Kóči
#612 s komixom Anpanman pri úzkych zastávkach ďalej od centra mesta
Erga pod chrámami v centre Kjóta
Blue Ribbon v centre Kjóta na ulici s krytými chodníkmi
Konečná električiek v širšom centre Ósaky, ktorá v takejto podobe funguje od roku 2016
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie