imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Miesto pre cestujúcich na vozíkoch je vybavené dvoma tlačidlami a dvoma kontrolkami
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Električky CAF Urbos 3 v Cagliari majú dĺžku 32,9 metra
Cagliari má k dispozícii 9 električiek Škoda 06T
Škoda 06T sa počas búrky presúva na nástupište linky 1 po koľaji, ktorá by mala slúžiť pre linku 2, ktorá však v čase fotografovania nepremávala
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
Prestupný uzol medzi električkami a vlakmi sa nachádza za Cagliari, v mestečku Monserrato
Trať na Kreuzberg už bez trolejového vedenia a čiastočne aj koľajníc
Trať na Kreuzberg už bez trolejového vedenia a čiastočne aj koľajníc
Chýbajúce časti bývalej električkovej trate na Kreuzberg
Odbočka na Kreuzberg prestala byť obsluhovaná v roku 2016 z dôvodu nízkeho počtu cestujúcich
Mestská koľajová doprava začala v Halberstadte s konkou v roku 1887, sieť bola elektrifikovaná v roku 1903
Koľaj preložená do novej polohy, druhá na preloženie ešte čaká
Automat vedľa reklamy na odhalenie novej električky Flexity Classic NGT 10D
Signalizácia na strednom priechode cez električkovú trať svieti iba v prípade prítomnosti električky
Električka prechádza pri rampe do cestného tunela
Električky v revitalizovanom priestore, ktorý patrí mestskej doprave, chodcom a cyklistom
Trať do neznáma
Ulica s mostom v centre mesta vyhradená pre MHD
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Sieť brandenburských električiek kedysi pokračovala s regionálnym charakterom až do štvrte Kirchmöser
SOR CNG 12 v pezinskej "vozovni"
#12226, SK63 AVE, linka 143, Charles Street
Wright Eclipse Gemini 2 pod hradom Rushen, ktorého výstavba prebiehala v 10. - 16. storočí
Motorový vozeň #29 z roku 1904 čaká na dokončenie rekonštrukcie
Jeden z otvorených motorových vozňov
Citaro prechádza popri pozostatkoch neslávne známeho zábavného parku Summerland
Pohľad z otvoreného vlečného vozňa
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Železnica prechádza cez pasienky
Konka v Douglase jazdí s prestávkami od roku 1876
Ford Transit Custom bol nahradený Renaultom Trafic
Citroën Jumper I #AA-404BF, pôvodom z Francúzska, pred Hriňovskými strojárňami
Od 1.8.2024 zabezpečuje MHD v Hriňovej dopravca Sedlo express s.r.o., súčasťou jeho flotily je aj VW Crafter #AA-211EY
Nové električky na Wiener Lokalbahn jazdia v pravidelnej premávke s cestujúcimi od začiatku roka 2023
T. č. neplatný cestovný poriadok linky 4 a chýbajúci cestovný poriadok výlukovej linky 44
SOR CNG 12 pôvodom od FTL - First Transport Lines vo vozovni MHD Pezinok
Dva CNG autobusy pôvodom od FTL - First Transport Lines
Autobus výlukovej linky 44 označený len číslom linky
Pezinská SORka križuje čerstvo zrekonštruovaný hlavný ťah v Pezinku
Bývalý nitriansky SOR BN 9.5 (#NR-751GK) našiel uplatnenie na linkách MHD Hlohovec, kde v 6/2024 dostal nový žlto - červený náter
O premávke náhradnej linky 44 sa cestujúci nedozvedeli ani na zastávke Majakovského
Hoci sa cestovné poriadky pezinskej MHD v polovici marca 2024 zmenili, na zastávkach zriadených mestom viseli aj v lete 2024 iba pôvodné cestovné poriadky
V lete 2024 sa už nepoužívali doplnkové malé displeje, na ktorých rolovala cieľová zastávka
Rozdiel medzi dvoma generáciami bruselských električiek Cityrunner
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Druhá generácia bruselských električiek Flexity Outlook Cityrunner bola rovnako ako prvá séria navrhnutá dizajnérom Axelom Enthovenom
V lete 2024 bola v plnom prúde výstavba linky metra 3, ktoré nahradí električkovú linku 3 jazdiacu cez tzv. premetro tunely
Navigačná tabuľa k autobusom, z ktorej je zrejmé, že pôvodne označenia liniek vyzerali inak
Vestibul stanice metra Tourcoing Centre
Celková dĺžka tratí metra VAL v Lille bola v roku 2024 45 km
Uzatvorená stanica metra linky 2
Kapacita vozňa VAL 208 je 76 cestujúcich
Bočný pohľad na jednu z novších jednotiek metra od firmy Matra
Dvojvozňová jednotka VAL 208 má dĺžku 26 metrov
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Jedna z prvých staníc prvého plne automatizovaného metra v Európe bola otvorená v roku 1983
Estakáda metra v Lille, ktoré bolo druhým plne automatizovaným metrom na svete a prvým v Európe
V metre v Lille jazdia automatizované jednotky VAL
Od roku 2013 prebieha predlžovanie nástupíšť, pričom od roku 2017 mali v metre 1 jazdiť dvojnásobne dlhé vlaky
Turnikety pri vstupe do metra 1
Nedávno dokončený prestupný terminál pre autobusy a električky
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Hoci mali byť tunely až poslednou možnosťou pri výstavbe metra v Charleroi, nešetrilo sa na nich
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Podzemná stanica električky Waterloo otvorená v roku 1992
Dva a pol generácie električiek v Charleroi v depe Anderlues
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
Električková trať sa vlní na rovnej ulici, aby ju bolo možné čiastočne pojazďovať a čiastočne oddeliť od cestnej premávky
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Moderná električková doprava bola sprevádzkovaná postupne v rokoch 1976 - 2012
Segregovaná električková trať, ktorá má vyššiu niveletu, pričom skosený obrubník umožňuje cestnej doprave vchádzať na teleso trate
V Charleroi sa po 40 rokoch prevádzkovania električiek BN LRV rozhodli pre ich modernizáciu, ktorá im predĺži život
Výlukový oznam a cestovný poriadok
Prevažne segregovaná električková sieť v Charleroi sa oficiálne nazýva ako metro
Stojan s odkazmi na cestovné poriadky jednotlivých liniek vo forme QR kódov
Zastávka, ktorú by sme v cestovnom poriadku hľadali márne
Dočasná koľajová spojka počas uzávierky južnej vetvy cez historické centrum
Dočasné ukončenie linky 2 v centre mesta, ku ktorému viedol pomerne dlhý jednokoľajný úsek
Detektory prítomnosti cestujúcich v dverovom priestore v električke 40T
#3370, FG 240WH, linka 1, Piazza Camillo Benso Conte di Cavour
Koncová stanica regionálnych vlakov sa nachádza pri jazere
Na jazere Como je možné stretnúť aj parník
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
Midibus z roku 2007 na autobusovej stanici
Niektoré autobusy sú také plné, že cestujúci sú doslova na čelnom skle
Zastávkový označník regionálnej linky
Autobusy sa na úzkej ceste musia vyhýbať na vhodných miestach
Cestovný poriadok regionálnej linky
Cestovný poriadok liniek z Bellagia
Lodná doprava na jazere Como
Cesta medzi mestami Como a Bellagio je taká úzka, že si tu autobusy dávajú high five
Vzhľadom na úzke cesty značnú časť regionálnej dopravy zabezpečujú midibusy
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie