imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Modernizovaná električka BN LRV
Stadler FLIRT taliansko-švajčiarskeho dopravcu TiLo
Cestovné poriadky, schémy liniek a schéma tarifných zón
Po vybudovaní nástupíšť zostali označníky zastávky Pod priehradou v náhradnej polohe
Náter hornej časti vozidiel zodpovedá typu linky, na ktorú sú pridelené, a tiež časti mesta, ktorú daná linka obsluhuje
Na pôvodných displejoch Bustec sa dopravcovi podarilo sprevádzkovať aspoň zobrazovanie čísla linky
Autobus na linke v centre Perthu. Centrum Perthu je zónou bezplatného cestovania na všetkých linkách MHD
Autobus na linke v centre Perthu. Centrum Perthu je zónou bezplatného cestovania na všetkých linkách MHD
Autobus na linke v centre Perthu
Električky v pešej zóne na čele s vozidlom vyrobeným priamo v Christchurch firmou Boon & Co v roku 1922
Christchurch po ničivom zemetrasení v roku 2011 konzultoval obnovu mesta s dánskym architektom Janom Gehlom, ktorý okrem iného odporučil rozvoj električkovej dopravy
Historická električková linka vedie hneď vedľa terás reštaurácií a barov v pešej zóne
Posledné pozostatky, ktoré zostali z pôvodného parkoviska
SORka s maličkým displejom za predným oknom zobrazujúcim text "22 MHD"
Primátor Zoltán Hájos krstí nový elektrobus
Primátor Zoltán Hájos krstí nový elektrobus
Škoda 15T #9303 prechádza cez Vlastinu ulicu
Vlastina ulice po vybudovaní električkovej trate na Dědinu
V týchto miestach sa pred výstavbou električkovej trate nachádzala 4-pruhová cesta a parkovisko, z cesty zostali 2 pruhy a namiesto parkoviska je tu vydláždený priestor
Kedysi šesť pruhov ciest a parkovisko, dnes pešia zóna s cyklistami a električkou - to je prerod centra Odense
Jednou z dopravne upokojených zón, ktorými električka prehchádza, je univerzitný kampus
SOR BN 9.5 #NR-788GK zostal u pôvodného dopravcu a slúžil v MHD Zlaté Moravce až do jej zániku v 4/2024
Vnútorný LCD panel zobrazuje linky, na ktoré je možné prestúpiť na zastávke Lerkendal
Interiér ústeckej Škody 28 Tr
Cez víkend sa vozidlá MHD zvyčajne nevracajú do areálu dopravcu v Ladomerskej Vieske, ale zotrvajú v Žiari nad Hronom. Autobus #ZV-994CI parkuje na konečnej zastávke Tajovského ul.
Zastávková informačná tabuľa nezobrazuje počet minút do príchodu električky, ale graficky zobrazuje, koľko zastávok ďaleko sa nachádza najbližší spoj
Informačný displej jednotiek E235-0 pri odchode zo stanice zobrazuje sezónny motív, v tomto prípade kvitnúce kosatce
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
Združený čiastočne intervalový cestovný poriadok so skromným zoznamom garantovaných nízkopodlažných spojov
Skyrail už spieva svoju labutiu pieseň - v čase fotografovania mu zostával necelý rok prevádzky
Informačná LCD obrazovka LECIP LM-22W01-02T so zoznamom cien podľa čísla nástupnej zastávky
Z "Východo-šigskej" lanovky zostal v jej spodnej časti pamätník
Informácie pre cestujúcich v Ósake patria k najprehľadnejším v Japonsku
Nad každými dverami sa nachádza displej a ak sa dvere na najbližšej zastávke otvoria na opačnej strane, zobrazí sa tento oznam
Nad každými dverami sa nachádza displej a ak sa dvere na najbližšej zastávke otvoria na opačnej strane, zobrazí sa tento oznam
Režim po odchode vlaku zo stanice so zobrazením najbližšej zastávky vo viacerých jazykoch
Režim po odchode vlaku zo stanice so zobrazením najbližšej zastávky vo viacerých jazykoch
Režim po odchode vlaku zo stanice so zobrazením najbližšej zastávky vo viacerých jazykoch
Režim po odchode vlaku zo stanice so zobrazením najbližšej zastávky vo viacerých jazykoch
Vestibul stanice Yagiyama Zoological Park
Pred príchodom do stanice sa zobrazuje schéma stanice a v každom vozni aj jeho poloha
Vozidlové informačné displeje zobrazujú texty v rôznych jazykoch, štandardne to býva japončina, angličtina, čínština a kórejčina
Opustená koncová stanica neelektrifikovanej linky Tsugaru
LCD displeje v izraelských vlakoch zobrazujú informácie aj v angličtine
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr zozadu
Takmer hodinu zaseknutý displej síce zobrazuje správne zastávky, avšak s nesprávnym časom príchodu
Lanovka dosahuje maximálne stúpanie 110 %, čo zodpovedá uhlu 47,7°
Vnútorný informačný displej v režime so zobrazením najbližších odchodov
Vnútorný informačný systém v režime bez zobrazovania času jazdy na najbližšie zastávky
Zastávková tabuľa zobrazujúca odchody autobusov z 12. nástupišťa
Zastávková tabuľa zobrazujúca dva najbližšie odchody v jednom smere vedľa seba
Autobus linky A plynulo prechádza na železničnej stanici na linku C
Ul. Bartola Kašića, Željeznički kolodvor
Niekdajšiu autobusovú stanicu tvorilo len niekoľko nástupišť
Večerná výcviková jazda pre vodičov
Informácie na zastávke električiek
Citybus 12M #TO-099EX čaká na ďalší výkon v priemyselnej zóne na okraji Topoľčian
Pohľad na bočný elektronický transparent
Podzemné stanice linky Elizabeth line sú vybavené automatickými dverami
Informačné displeje zobrazujúce najbližšie odchody vlakov Elizabeth line zo stanice Paddington
Elektronická tabuľa zobrazujúca najbližšie odchody MHD, regionálnych autobusov a vlakov
UNVI Urbis DD CNG / Scania K230
Automaty na cestovné lístky zobrazujú aj najbližšie odchody liniek
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Pohľad od vstupu do električkového tunela v centre mesta na priestor pred mestským divadlom
Niektoré nástupištia sú vybavené dvoma typmi elektronických tabúľ
Vnútorné LCD displeje zobrazujúce možnosti prestupu na regionálne autobusy zo zastávky Centralen
Informačné RGB LED displeje na zastávke
Sociálne zariadenie pre vodičov
Hlavové obratisko Zollstock Südfriedhof nahradilo pôvodnú električkovú slučku na rovnakom námestí
Tram-train v Saarbrücken zabezpečuje aj mestskú dopravu, interiér a počet dverí však zodpovedá prímestskému využitiu
#638, linka U6, Zoo
MAN na linke 36 v pešej zóne v centre Norimbergu
Autobus #HE-222CP pri chráme Zoslania Svätého Ducha obsluhuje linku 3 na Dubník, kde nahradil #MI-566EY
#21, PA A 2721, linka 7, ZOB
Rôzne autobusy na autobusovej stanici v Passau
Pohľad na bočnú reklamu autobusu Mercedes Benz Citaro C2
Pohľad na autobusovú stanicu v Passau
Heuliez GX 337 Linium
"Comfort" zóna v elektrickej jednotke Bombardier Talent
Používaná električková trať v pešej zóne pri hlavnej železničnej stanici Termini
Informačné tabule zobrazujúce trasu vlakov RER
#502, ES VE 502, linka 101, Bahnhof, ZOB
#502, ES VE 502, linka 101, Bahnhof, ZOB
Súprava IK krátko po pristavení k nástupišťu stanice Pankow
Mercedes-Benz Citaro C2 #257
Linka 1, 44, RE10, 33, RB11, 10, 16, Hauptbahnhof
#2312, linka 2, Demianiplatz
V roku 2022 už bola odstránená väčšina vybudovanej infraštruktúry tratí v uliciach mesta, avšak značky s upozornením na (nikdy nespustenú) električku zostali
Zobrazené najbližšie odchody nekorešpondujú so skutočnosťou
Informačný displej v jednotke Titagarh/Firema CT1, ktorý schematicky zobrazuje aktuálnu polohu vlaku v rámci celej siete metra
Informačný displej v jednotke Titagarh/Firema CT1, ktorý schematicky zobrazuje aktuálnu polohu vlaku v rámci okolia vlaku
LCD obrazovka zobrazujúca najbližšie odchody MHD zo stanice Aspern Nord
Zoznam, trasy a cestovné poriadky liniek zaberajú väčšinu plochy niektorých okien
Vzhľadom na rôzne typy používaných vozidiel a rôznu výšku segmentov nástupíšť, električkové vlaky zastavujú v rôznych častiach nástupišťa, čo je zobrazené aj v zastávkovom informačnom systéme
Zastávková tabuľa zobrzujúca ciele liniek s prejazdmi na iné linky
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie