imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
Prvý popoludňajší rozjazd liniek 3 a 4 zo Železničnej stanice
Po vybudovaní nástupíšť zostali označníky zastávky Pod priehradou v náhradnej polohe
Autobus #BT-834HP (ex #NR-778GK) je jedným zo štvorice pôvodných autobusov z Nitry, ktoré sa presunuli do Malaciek
Prvky známe aj zo strednej Európy - označovač Mikroelektronika a dopytové tlačidlo - v českej električke v USA
Na pôvodných displejoch Bustec sa dopravcovi podarilo sprevádzkovať aspoň zobrazovanie čísla linky
Stanica tram-trainu vo Federal Way vo výstavbe
Na Novom Zélande karosovaný autobus MAN SL 202 našiel druhý život v prístave v Pictone na Južnom ostrove, kam prichádzajú trajekty zo Severného ostrova
Pri výrobe električky #24 sa použila elektrická výzbroj zo staršej dvojpodlažnej električky
Posledné pozostatky, ktoré zostali z pôvodného parkoviska
Iveco Urbanway #ZV-944ET na Shuttle linke zo záchytného parkoviska na vstupe do Demänovej (P9) do Jasnej
SORka s maličkým displejom za predným oknom zobrazujúcim text "22 MHD"
Primátor Zoltán Hájos krstí nový elektrobus
Primátor Zoltán Hájos krstí nový elektrobus
Upozornenia pre cestujúcich
Škoda 15T #9303 prechádza cez Vlastinu ulicu
Vlastina ulice po vybudovaní električkovej trate na Dědinu
SOR BN 10.5 #PD-533ER pôvodom z Prievidze vychádza zo sídliska Šípok
SOR BN 9.5 #MI-899FR na linke 2 zo sídliska Západ cez centrum Starej Ľubovne do lokality Podsadek
V týchto miestach sa pred výstavbou električkovej trate nachádzala 4-pruhová cesta a parkovisko, z cesty zostali 2 pruhy a namiesto parkoviska je tu vydláždený priestor
Kedysi šesť pruhov ciest a parkovisko, dnes pešia zóna s cyklistami a električkou - to je prerod centra Odense
Jednou z dopravne upokojených zón, ktorými električka prehchádza, je univerzitný kampus
Irisbus First FCLLI #MI-077FM sa po presune zo Starej Ľubovne na jeseň 2023 udomácnil na linke 1, zachytený v Močaranoch pred Pamätnou izbou Gorazda Zvonického
SOR BN 9.5 #NR-788GK zostal u pôvodného dopravcu a slúžil v MHD Zlaté Moravce až do jej zániku v 4/2024
SOR BN 12 #MI-794ES obsluhuje školské spoje linky 4 zo Sídliska pod Sokolejom
Jedna zo starších Škodoviek 27 Tr
Interiér ústeckej Škody 28 Tr
Autobus #ZV-003CJ prišiel do Žiaru nad Hronom zo Zvolena v roku 2023. Víkendovú prevádzku zabezpečuje 1 vozidlo MHD.
Cez víkend sa vozidlá MHD zvyčajne nevracajú do areálu dopravcu v Ladomerskej Vieske, ale zotrvajú v Žiari nad Hronom. Autobus #ZV-994CI parkuje na konečnej zastávke Tajovského ul.
Škoda 27 Tr odchádza zo zastávky ZPA na alternatívny pohon
Zo železničnej stanice Tōkyō odchádza vlak linky Keihin–Tōhoku Line
Jednotka radu Tokyo Metro 02 vychádza zo stanice ukrytej v budove
Zastávková informačná tabuľa nezobrazuje počet minút do príchodu električky, ale graficky zobrazuje, koľko zastávok ďaleko sa nachádza najbližší spoj
Električky radu 7700 boli prestavané v rokoch 2016 - 2017 zo starších vozidiel vyrobených ešte v 1950. rokoch
Informačný displej jednotiek E235-0 pri odchode zo stanice zobrazuje sezónny motív, v tomto prípade kvitnúce kosatce
Visutá lanová dráha otvorená v roku 1970 vedie zo svahu nad najvyššou priehradou v Japonsku, Kurobe Dam s výškou priehradného múru 186 metrov
Schéma prechodu cez Japonské Alpy s použitím verejnej dopravy
Značná časť vozidiel železnice Toyama Chihō Tetsudō (Chitetsu) je z druhej ruky, v tomto prípade zo železnice Tōkyū
Električky pôvodne odtiaľto pokračovali ďalej do mesta Toyama
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
Združený čiastočne intervalový cestovný poriadok so skromným zoznamom garantovaných nízkopodlažných spojov
Dve električky radu 1700 z roku 1999 boli vyrobené s využitím podvozkov zo starších električiek
Skyrail už spieva svoju labutiu pieseň - v čase fotografovania mu zostával necelý rok prevádzky
Pohľad na úvodný úsek zo spodnej stanice, kde dráha nadväzuje na železničnú dopravu
Informačná LCD obrazovka LECIP LM-22W01-02T so zoznamom cien podľa čísla nástupnej zastávky
Z "Východo-šigskej" lanovky zostal v jej spodnej časti pamätník
Výhľad zo Sladkosti
Výhľad zo Sladkosti
Konečná električiek oproti železničnej stanici, kam práve prišla vyhliadková električka v tvare lokomotív zo seriálu Chuggington
Schéma veľkého prestupného uzla Hommachi, kde sa stretávajú tri linky metra
Informácie pre cestujúcich v Ósake patria k najprehľadnejším v Japonsku
Nad každými dverami sa nachádza displej a ak sa dvere na najbližšej zastávke otvoria na opačnej strane, zobrazí sa tento oznam
Nad každými dverami sa nachádza displej a ak sa dvere na najbližšej zastávke otvoria na opačnej strane, zobrazí sa tento oznam
Režim po odchode vlaku zo stanice so zobrazením najbližšej zastávky vo viacerých jazykoch
Režim po odchode vlaku zo stanice so zobrazením najbližšej zastávky vo viacerých jazykoch
Režim po odchode vlaku zo stanice so zobrazením najbližšej zastávky vo viacerých jazykoch
Režim po odchode vlaku zo stanice so zobrazením najbližšej zastávky vo viacerých jazykoch
Vestibul stanice Yagiyama Zoological Park
Pred príchodom do stanice sa zobrazuje schéma stanice a v každom vozni aj jeho poloha
Vozidlové informačné displeje zobrazujú texty v rôznych jazykoch, štandardne to býva japončina, angličtina, čínština a kórejčina
SOR BN 9.5 na mestskej linke č.3 čaká na odchod zo zastávky Vnútorná okružná, Váh.
LCD displeje v izraelských vlakoch zobrazujú informácie aj v angličtine
Alstom Citadis 302 #35 odchádza zo zastávky pri Damašskej bráne
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr zozadu
Výhľad zo zubačky na Zürišské jazero
Veľká obrazovka s najbližšími odchodmi MHD pri východe zo železničnej stanice
Takmer hodinu zaseknutý displej síce zobrazuje správne zastávky, avšak s nesprávnym časom príchodu
Lanovka dosahuje maximálne stúpanie 110 %, čo zodpovedá uhlu 47,7°
Vnútorný informačný displej v režime so zobrazením najbližších odchodov
Dvojkĺbové elektrobusy nasadené na letiskovú linku 50 zo švajčiarskeho Bazileja k letisku EuroAirport sa nabíjajú na francúzskom území, kde leží aj samotné letisko
Vnútorný informačný systém v režime bez zobrazovania času jazdy na najbližšie zastávky
Zastávková tabuľa zobrazujúca odchody autobusov z 12. nástupišťa
PD-541HT odchádza zo zastávky Handlová, Nová Lehota, dedina na smer Handlová, baňa po zasneženej ceste
Zastávková tabuľa zobrazujúca dva najbližšie odchody v jednom smere vedľa seba
Autobus linky A plynulo prechádza na železničnej stanici na linku C
Plechový prístrešok na zastávke Vinohrádok s pôvodným označením zastávky
Kratšia verzia fuchalských Urbisov pred pevnosťou Palácio de São Lourenço zo 16. storočia
Ul. Bartola Kašića, Željeznički kolodvor
Niekdajšiu autobusovú stanicu tvorilo len niekoľko nástupišť
Pohľad na lanovú dráhu Telefèric del Port zo stanice Miramar
Večerná výcviková jazda pre vodičov
Informácie na zastávke električiek
Citybus 12M #TO-099EX čaká na ďalší výkon v priemyselnej zóne na okraji Topoľčian
Na prekonávanie výškových rozdielov v Barcelone sa používajú aj eskalátory
Pohľad na bočný elektronický transparent
Podzemné stanice linky Elizabeth line sú vybavené automatickými dverami
Informačné displeje zobrazujúce najbližšie odchody vlakov Elizabeth line zo stanice Paddington
#59, 6C2 3159, linka 11, Ul. Rudé armády, obratisko Sezimovo Ústí II Kovosvit
Elektronická tabuľa zobrazujúca najbližšie odchody MHD, regionálnych autobusov a vlakov
UNVI Urbis DD CNG / Scania K230
Automaty na cestovné lístky zobrazujú aj najbližšie odchody liniek
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Pohľad od vstupu do električkového tunela v centre mesta na priestor pred mestským divadlom
Niektoré nástupištia sú vybavené dvoma typmi elektronických tabúľ
Vnútorné LCD displeje zobrazujúce možnosti prestupu na regionálne autobusy zo zastávky Centralen
Tram-train v Saarbrücken zabezpečuje aj mestskú dopravu, interiér a počet dverí však zodpovedá prímestskému využitiu
Zo slučkového obratiska Hechtsheim, Am Schinnergraben sa vďaka obojsmerným električkám využíva už iba časť po nástupište
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie