imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Limmattalbahn má obe konečné pri železničných staniciach a obsluhuje ďalšiu stanicu uprostred trasy
Detail čela električky Waldenburgerbahnu
Pôvodné romanticky pôsobiace depo nahradilo nové a väčšie, pričom prednosť dostala účelnosť
Nová trať WB sa doslova nachádza pri plote cintorína
Pri prestavbe, ktorá trvala od apríla 2021 do decembra 2022 došlo k zmene rozchodu z 750 mm na 1000 mm a k výstavbe nového depa aj terminulu
Súčasťou nového terminálu električiek je popri obchode aj zázemie pre autobusy, do ktorého sa vchádza bránou priamo z terminálu
Po prestavbe konečnej stanice a terminálu Waldenburgerbahnu sa nástupište autobusov od električiek mierne vzdialilo, stále však ide o kompaktný uzol
Kompletne prestavaná trať Waldenburgbahnu a s novými 2400 mm širokými električkami bola otvorená v decembri 2022
Informačné tabule od firmy ib datentechnik
Piktogramy na dverách vybavených tlačidlami EAO série 57
Vlaky vo Waldenburgu
Zázemie železnice vo Waldenburgu
Historický vozeň B 48
Koncová stanica Waldenburg s vozidlami z rokov 1985 - 1993
Waldenburgerbahn má rozchod 750 mm a v pláne je jeho zmena na 1000 mm
Horná stanica Waldenburskej dráhy
13-kilometrov dlhá trať Waldenburgerbahn bola vybudovaná v roku 1880 a elektrifikovaná v roku 1953, hoci pôvodne sa plánovala elektrifikácia už v roku 1912
Interiér vozňa Waldenburgerbahn
Prestup medzi autobusom a nadväzujúcim vlakom na jednej hrane
Na Waldenburgerbahn pred elektrickou trakciou slúžila parná
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie