imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električková trať v Sassari je jednokoľajná s výhybňami napriek tomu, že bola otvorená v roku 2006
Janov má s trolejbusmi veľké plány, na začiatku roka 2024 objednal 112 vozidiel Trollino 18 s batériami a priebežným dobíjaním
#7035, FF 850FX, linka 36, Via Venti Settembre
Trolejbusy to v Janove nemali ľahké
#7026, FF 856FX, linka 46, Via Venti Settembre
Siemens Desiro ML pred Wien Hauptbahnhof
Cestujúci majú výhľad až do pilotnej kabíny
Vľavo jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vpravo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Vpravo vzadu jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vľavo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Ventus na regionálnom exprese do Bratislavy
Elektrická jednotka "Ventus" na RExe do Bratislavy
Iveco Urbanway 18M Hybrid #1937 stojí v združenej zastávke pre autobusy a električky
Otokar Ventio C a Mercedes-Benz Intouro
Pohľad na sedadlá v elektrickej jednotke Ventus, ktorá premáva na niektorých RExoch medzi Bratislavou a Deutschkreuzom
Modely milánskych električiek, tramvají a omnibusu
Električka Ventotto od firmy Officine Meccaniche (OM) propaguje taxíkovú aplikáciu
Električky Ventotto AKA Peter Witt na obraze vo výklade obchodu na Via Giuseppe Ponzio
Električka Ventotto vyrobená firmou Officine Meccaniche di Reggio Emilia pôvodne nemala zadné dvere
Električky Ventotto AKA Peter Witt vystriedali počas svojho (v čase fotografovania) 90-ročného pôsobenia v Miláne tri nátery, až sa vrátili k prvému z nich
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli pred Oblúkom mieru (Arco della Pace)
Električkám Ventotto sa nevyhýbajú celovozidlové reklamy, no na rozdiel od iných typov neprekrývajú okná
Električka Ventotto (výrobca: Società Italiana Ernesto Breda) prechádza popri hand-made ceduli
Električky Sirietto a Ventotto a autobus Citelis 12M pred stanicou Milano Porta Genoa
AnsaldoBreda Sirietto pod bránou Porta Ticinese z roku 1815
Električka Ventotto vyrobená spoločnosťou Società Italiana Ernesto Breda pred svetoznámym divadlom La Scala
Električka Ventotto pred známym nákupným centrom Galleria Vittorio Emanuele II
Pôvodne mali všetky električky Ventotto tyčový zberač
Električka Ventotto vychádza z historického centra bránou Porta Nuova z 12. storočia
Stretnutie starých električiek Ventotto série 1500 (vyrovená firmou Officine Meccaniche di Reggio Emilia) a Caproni série 700
Stropné žiarovkové svietidlo v električke Ventotto
Označovač v električke Ventotto
Mnohé električky Ventotto (na fotografii vyrobená firmou Officine Elettroferroviarie Tallero - OEFT) dostali strešné panely
Električka Ventotto z roku 1928 a generálkovaná v roku 2014 je stále v prevádzke
Jedna z desiatich električiek Ventotto vyrobených firmou Officine Meccaniche Lodigiane (OML)
Električka Ventotto AKA Peter Witt vyrobená firmou Officine Elettroferroviarie Tallero (OEFT) prechádza popri monumentálnom cintoríne
Na začiatku roka 2018 bolo v premávke zhruba 100 z pôvodných 502 električiek Ventotto
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli
Električky Ventotto majú vo výbornom stave interiér, v ktorom sa rozprestiera charakteristický bublavý zvuk kompresora
Každá električka Ventotto má na výrobnom štítku uvedený rok výroby a rok generálnej opravy
Električky série 1500 (#1501 - 2002) sú nazývané Ventotto alebo Peter Witt podľa svojej americkej predlohy
Staré električky Ventotto jazdili na začiatku roka 2018 v mnohých častiach Milána, najmodernejšie nevynímajúc
500 kusov električiek Ventotto bolo objednaných u šiestich firiem
Električky nazývané Ventotto boli pre Miláno vyrobené v rokoch 1928 - 1930
Konečná linky 10 s električkou Ventotto vyrobenou firmou Officine Elettroferroviarie Tallero
Električka Ventotto vyrobená firmou Officine Meccaniche na zastávke bez nástupišťa pri dvojpruhovej ceste
Konduktor má okrem vyvýšeného sedenia k dispozícii aj platformu kam sa môže postaviť. Má tak prehľad o dianí v celom vozidle
KT4SU na trati predĺženej v roku 2013
Počas 1. sv. vojny nemecká armáda vybudovala úzkorozchodnú železnicu, ktorá slúžila na prepravu dreva a osôb vo Ventspils a okolí
MHD v meste Ventspils zabezpečovaná minibusmi
Autobus Volvo B10M-60 / Aabenraa System 2000NL jazdil pôvodne v Dánsku, na fotografii slúži autoškole v prístavnom meste Ventspils
Autobus Volvo B10M-60 / Aabenraa System 2000NL jazdil pôvodne v Dánsku, na fotografii slúži autoškole v prístavnom meste Ventspils
Súprava Siemens Desiro MainLine / Ventus na viedenskej Hlavnej stanici
Pohľad na linkový autobus zo sedačkovej lanovky Wildspitze
Horná stanica lanovky a východisko túr
Jednoduchá dolná stanica lanovky
Dvojsedačková lanovka, ktorá vedie cez nezalesnené svahy, ponúka pekné výhľady
Linka Wildspitze, Sölden, Vent, Venter Straße
Dopravná značka upozorňujúca na sedačkovú lanovku
Kvôli stiesneným pomerom v horskej obci Vent sa musia autobusy aj s prívesom pre bicykle otáčať cúvaním
Ventilátor na stanici metra priviazaný reťazou
Strešný ventilátor v nie príliš lichotivom stave
Bostonskému prehriatemu podzemiu pomáhajú veľké ventilátory
Solaris Urbino 12 #64061
Albion Venturer obkľúčený múzejnými exponátmi
Albion Venturer v múzeu
Interiér autobusu Albion Venturer
Albion Venturer, ktorý jazdil v Glasgowe v rokoch 1949 - 1966
Plniaci ventil vodíkového autobusu Mercedes-Benz Citaro
"Klimatizácia"
Označník zastávky XX Settembre (Ministero Finanze)
Solaris Trollino 18 II #8506 na úseku bez trolejového vedenia
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie