imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Dočasné ukončenie linky 2 v centre mesta, ku ktorému viedol pomerne dlhý jednokoľajný úsek
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Autobus #ZV-003CJ prišiel do Žiaru nad Hronom zo Zvolena v roku 2023. Víkendovú prevádzku zabezpečuje 1 vozidlo MHD.
Cez víkend sa vozidlá MHD zvyčajne nevracajú do areálu dopravcu v Ladomerskej Vieske, ale zotrvajú v Žiari nad Hronom. Autobus #ZV-994CI parkuje na konečnej zastávke Tajovského ul.
Linka Išikawa otvorená v roku 1915 v posledných dekádach zažíva úpadok
Ozubnickový monorail do Amanohashidate Viewland je dlhý 393 m, má maximálny sklon 25° a vozidlá dosahujú rýchlosť 3,3 km/h
Zábavný park Amanohashidate View Land sa nachádza uprostred svahu a dopravu k nemu zabezpečuje ozubnicový monorail (slope car)
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
Strata ziskovosti systému bude v roku 2024 viesť k jeho náhrade elektrobusmi
Na horu Šigi s chrámami viedli dve lanovky, staršia z nich, východná, otvorená v 1922, fungovala do roku 1983
Jednotlivé vozne sú očíslované, rovnako aj brány na nástupištiach, takže v kombinácii so schémami staníc si cestujúci vie vybrať konkrétny vozeň tak, aby vystupoval v tej časti stanice, ktorá je preňho najvýhodnejšia
Informácie pre cestujúcich v Ósake patria k najprehľadnejším v Japonsku
Takmer hodinu zaseknutý displej síce zobrazuje správne zastávky, avšak s nesprávnym časom príchodu
K Ženevskému jazeru pôvodne viedla pozemná lanovka, potom zubačka a v súčasnosti k nemu vedie metro na pneumatikách
Letiskový autobus TAM VivAir² 104WL
#E70-K-062, K19-J-976, Telali, zastávka Vijećnica
#BD 2002, linka VAL1, Schwechat, Flughafen Wien, VIE
Elektrobus Modulo C 68 Medio vychádza Viedenskou bránou z hradného areálu
Aj upozornenie pre cestujúcich vie byť originálne a vtipné
Viedeň používa jednotný dizajn označníkov nie len pre zastávky MHD, ale aj pre stanovištia zdielaných aút, bicyklov či pre nabíjacie miesta pre elektromobily
Siemens ULF A #52 v novej štvrti Viedne
Na úbočie Etny v čase fotenia viedla cesta do výšky 1910 metrov a odtiaľ bolo možné pokračovať visutou lanovou dráhou do výšky 2504 metrov
#ZV-014CJ, linka 5, Ladomerská Vieska, cesta I/9, zastávka Nadjazd
SGP E2+c5 smeruje do centra Viedne
Tri generácie viedenských električiek
Koľajové kríženie na viedenský spôsob
Električka ULF na jednej z najnovších viedenských tratí
Opustená električková trať v centre Neapolu
Zastávka "viedeňského typu" sa nachádza aj na berlinskej Karl-Ziegler-Straße
Autobus #ZV-014CJ pred kostolom Krista Kráľa v Ladomerskej Vieske
#3030, linka 31, Nádražní ul., zastávka Hlavní nádraží
#W 3648 LO, WT WALD 7, linka 700, Bahnhofplatz, zastávka Bahnhof
Solaris Urbino 10M #PU-381CI dostal polep Púchovská žabka podľa mladých hasičiek z DHZ Nosice. Zachytený pred Evanjelickou zvonicou v mestskej časti Vieska Bezdedov
Letiskový autobus TAM VivAir² 104WL
Stanice linky 3 metra sa odlišujú od staníc liniek 1 a 2
Spodná stanica výťahov do stanice metra Zazpikaleak/Casco Viejo
Keďže stanica metra Zazpikaleak/Casco Viejo leží hlboko pod kopcom, vedú k nej vysoké výťahy
Horná stanica šikmého výťahu
Irisbus Arway 12.8M prišiel vykonávať dopravu v okolí Grazu ako jazdený z Viedne
Viedenská električka typu A z roku 1944
Americká električka #637 z roku 1939 pôvodne jazdila v New Yorku (Third Avenue Railway System), po 2. sv. vojne slúžila vo Viedni ako #4202
Pôvodne viedenské električky SGP E1 a Lohner E1 v spoločnosti poľských Konstalov 105Na
Scania Citywide LFA 18,0 #4556 na východnom konci sídliska Märkisches Viertel
Jednotka Domino na lokálnej železnici OeBB
Loď verejnej dopravy premávajúca k pozemnej lanovke na Bürgenstock
#HL417, linka 2, Ul. Basztowa
Odchody MHD a prímestských autobusov z viedenskej hlavnej železničnej stanice
ULF A #131 prichádza k hlavnej viedenskej stanici
Jeden z parných rušňov, ktoré sa uchovali z čias Považskej lesnej železnice, ktorá pôvodne viedla medzi Liptovským Hrádkom a Stankovom
Niektoré linky viedenskej MHD premávajú až za hranice mesta
Najnovší typ označníkov vo Viedni
SGP E2+Rotax c5 prechádza po najnovšej električkovej trati vo Viedni
Počas pandémie koronavírusom COVID-19 sa neotvárali predné dvere ani vo Viedni
Mercedes-Benz Citaro C2 #8214 v severozápadnej časti Viedne
Vetranie vozidla na konečnej zastávke sa stalo samozrejmosťou aj vo Viedni
Interiér viedenského metra
Odstavený SOR C10,5 pri železničnej stanici v Žiari nad Hronom
#ZV-154CA, linka 1, Ladomerská Vieska, cesta I/9
Siemens Desiro ML na viedenskom letisku
#122, BS01-WG, linka 52, View St
#135, BS04-QO, linka 50, View St
Pôvodná kabína lanovej dráhy Skyway, ktorá slúžila v rokoch 1958 až 2004
Veľký sklon električkovej trate 12,1 % na Balmoral Street si vyžiadal zaujímavé technické riešenie
Električková linka L1 (oficiálne "ľahká železnica") vznikla v prevažnej miere na miestach bývalých železničných tratí
Motorový voz radu 5047 na osobnom vlaku do Viedenského Nového Mesta
Najnovšie viedenské električky Bombardier možno stretnúť na linke 6
Bombardier Flexity Swift z roku 1995 v centre Viedne
MHD vozidlo #MI-093ET zachytené v 250 km vzdialenej Podbrezovej, kam viezlo mladých futbalistov na zápas
Gräf & Stift NL273 LPG má evidenčné číslo vo viedenskom štýle
Škoda 14 Tr 13/6 #351 s grafikou „Cesta“ od ilustrátora Vytautasa a.k.a Trafik odchádza zo zastávky pred Klinikou litovskej univerzity zdravotníckych vied
Isuzu Citibus #V7057 sa otáča na námestí pred železničnou stanicou
Reklamný panel hlási „Brīva vieta jūsu reklāmai“
Miesto pôvodných slepých koľají Viedenskej električky
Ulica, ktorou odchádzali vlaky Viedenskej električky do Bratislavy
UIica vedúca ku konečnej Viedenskej električky
Miesto začiatku a konca bývalej koľajovej slučky Viedenskej električky
Záver trasy Viedenskej električky vo Viedni
Ulica, ktorou opúšťala Viedenská električka centrum Viedne
Pohľad smerom k bývalým odstavným koľajám Viedenskej električky
Ulica vedúca ku konečnej Viedenskej električky
Bývalá konečná Viedenskej električky
Viedenský pracovný vozeň SP #6033 z roku 1914
Pôvodne viedenský pracovný vozeň TU #6121 a vlečný vozeň m3 #5410, oba z 1920. rokov
Interiér elektrickej jednotky radu 4020, ktorá jazdí na linkách viedenského S-Bahnu
Jeden zo sedemnástich autobusov Mercedes-Benz Citaro C2 GL vo Viedni
Siemens Rampini #8308 v centre Viedne
Citaro C2 G pred hlavnou stanicou vo Viedni
Siemens a Stadlery na viedenskej Westbahnhof
Cityjet #4746 001 krátko po príchode na viedenskú západnú stanicu
Mercedes-Benz Citaro C2, ktoré jazdí na regionálnych linkách v okolí Viedne
Na linke U6 vo Viedni jazdia vozidlá ľahšej stavby
Súprava #4084+#1484 na linke 71, ktorá premáva k 3. bráne centrálneho cintorína vo Viedni
Trasa autonómnych autobusov vo Viedni
Mercedes-Benz Citaro C2 #8156 pred viedenskou hlavnou stanicou
Súprava metra Siemens V/v #3628 pod najvyššou budovou vo Viedni - DC Tower 1
Mercedes-Benz Citaro C2 #90811 dopravcu Blaguss, ktorý prevádzkuje niektoré linky vo Viedni
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie