imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Utrecht
Slovenský ležadlový vozeň zavítal do Utrechtu
Výluky v sieti železníc a najbližšie odchody
Napriek tomu, že električkové trate v Utrechte sú fyzicky prepojené, linky prepojené neboli a medzi dvoma časťami siete bolo potrebné absolvovať pomerne dlhý peší presun cez centrálnu stanicu
V Holandsku sa vo verejnej doprave využívajú výlučne čipové karty a elektronické cestovné lístky, pričom v prípade utrechtských električiek je potrebné vykonať check-in a check-out na zastávke
Po prestavbe utrechtskej rýchlej električky z vysokých nástupíšť na nízke zostali v celej sieti dve provizórne nástupištia, ktoré nahradili neďaleké vysoké nástupištia
Utrechtské vozidlá CAF Urbos 100 sú 2,65 metra široké a jazdia rýchlosťou najviac 70 km/h na tratiach charakteru rýchlodrážnej električky
Konečná električiek Nieuwegein-Zuid so sociálnym zariadením pre vodičov
Zrekonštruované nástupište električiek pred centrálnou stanicou
Utrecht bol prvým mestom, ktoré začalo prevádzkovať 25-metrové autobusy Van Hool AGG300
Do Utrechtu boli dodané električky CAF Urbos 100 v dvoch dĺžkových varantoch - 33-metrové a 41-metrové
Slnečná paluba lode Utrecht
Zadné sedenie na slnečnej palube lode Utrecht
Informačný panel
#303 738, 4824, Utrecht, Vodní nádrž Brno
Van Hool newA330 #851 (ex Utrecht #4122) obchádza práce na ceste
Van Hool newA330 #849 (ex Utrecht #4114) smeruje po smere toku rieky Neman popri jej južnom brehu na okružnú jazdu do centra mesta a ďalej proti smeru rieky Neris až do štvrte Kleboniškis
Van Hool newAGG300 #841 (ex Utrecht #4905) odchádza na Panemunský most (Panemunės tiltas)
Van Hool newAGG300 #841 (ex Utrecht #4905) prichádza na zastávku Vaidoto g.
Van Hool newAGG300 #841 (ex GVU Utrecht #4905) stúpa na Most Petrasa Vileišisa
Utrecht používa farby na označovanie najbližšej časti, do ktorej linka premáva
Utrecht používa farby na označovanie najbližšej časti, do ktorej linka premáva
Mercedes-Benz Sprinter City 65
#1053, 98-BHV-8, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#4463, BV-DL-84, linka 37, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#4423, BV-BV-94, linka 77, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#58-BLP-3, 6606, linka 90, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
Slovenský autobus Iveco First / Rošero-P v Utrechte
Priestor okolo centrálnej stanice v Utrechte sa mení desaťročia, v rámci neho vzniklo v tesnej blízkosti stanice aj nákupné centrum
#17-BJT-5, 4606, linka 1, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#17-BJT-5, 4606, linka 1, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#1639, 95-BJP-9, linka 195, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
Citaro a Scania / Higer A30 na spoločnej stanici autobusov, vlakov, rýchlych električiek a v budúcnosti aj električiek
Citaro vedľa sociálneho zariadenia pre vodičov s improvizovaným zastrešením fajčiarskeho kútika
Elektrobus Ebusco 2.1
#18-BDG-7, 4004, 4027, 48-BDG-5, linka 5, 7, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#MUT-886, linka M3, Váci út., zastávka Újpest-Városkapu
Loď Utrecht čaká na záujemcov o plavbu po Brnianskej priehrade
Van Hool newAGG300 jazdil pôvodne 13 rokov v Utrechte pod číslom 4905
Van Hool newA330 #851 jazdil od dodania v roku 2004 až do roku 2015 v Utrechte
VDL Berkhof Ambassador 200
VDL Berkhof Ambassador 200
Van Hool AGG300
2x Van Hool AGG300
Autobusy Van Hool AGG300 a AG300
Van Hool newAG300 pred železničnou stanicou
Pohľad na oba kĺby 25-metrového autobusu Van Hool AGG300
VDL Berkhof Ambassador 200
VDL Berkhof Ambassador 200
Van Hool A300 staršej generácie
Van Hool newAG300
Pohľad na priestor pred centrálnou železničnou stanicou
Rýchla električka premávajúca od roku 1983
Autobusy Van Hool AG300 dvoch generácií
Van Hool AGG300
Van Hool AGG300
Van Hool newAG300
Rýchloelektrička premáva s vozidlami SIG série 5000 z Utrechtu do Nieuwegein, kde sa trať vetví na dve vetvy
Sneltram - rýchla električka v Utrechte s modernizovaným vozidlom SIG série 5000
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie