imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Trolejbusová trať pod estakádou privádzajúcou autá priamo do centra
Väčšina trate tram-trainu vedie po estakáde
Škoda 15T #9303 prechádza cez Vlastinu ulicu
Vlastina ulice po vybudovaní električkovej trate na Dědinu
Uličný priestor bol modernizovaný pozdĺž celej 15-km dlhej trate
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Jemné a predsa zreteľné vymedzenie obvodu električkovej trate na ulici, ktorá ju križuje
Nová električková trať na ulici bez akejkoľvek zelene
#208 na trati do Asako vedúcej čiastočne mimo ulíc
Škoda 36 Tr sa nabíja na Palmovke
Obnovená električková trať na časti Opletalovej ulice s križovatkovou výhybkou a dvojitou koľajovou spojkou
Uličný priestor s električkovou traťou v Auerbergu
Posledný úsek linky 52 je tvorený jednokoľajnou traťou po ulici Bahnweg
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Rooseveltova ul., obratisko Trnkova
V roku 2022 už bola odstránená väčšina vybudovanej infraštruktúry tratí v uliciach mesta, avšak značky s upozornením na (nikdy nespustenú) električku zostali
Priecestie s električkovou traťou na ešte nedokončenej ulici Huga Hassa
#3613, Koliště
Nová trať na v tom čase nepomenovanej ulici bude vybudovaná v predstihu pred okolitou zástavbou
Nová trať v rozvojovej časti štvrte Reininghaus na v tom čase nepomenovanej ulici
Od roku 2008 opustená trať na Czerwonej ulici
Modernizácia električkovej trate bez úplnej uzávierky ulice pre ostatnú dopravu
Pohľad na koľajovú trať na Českomoravskej ulici
Nová električková trať na Plotní ulici
Nová električková trať na ulici Plotní
Časť električkovej trate vedie dve ulice od pláže
ulica Strada Karl Liebknecht
Riešenie uličného priestoru s električkovou traťou otvorenou v roku 2018
Jednosmerný úsek trate vedený po ľavej strane ulice
Pohľad na zastávku Kazarmu iela na severnom konci úseku električkovej trate, kde sú koľaje vedené po okraji uličného priestoru
Severný začiatok úseku električkovej trate na Miera iela, kde sa koľaje presúvajú zo stredu ulice na ich okraje
Pohľad na rôznorodosť povrchov jednotlivých častí ulice - vrátane električkovej trate
Električky Škoda Artic / Škoda ForCity Smart sa míňajú na čiastočne zatrávnenom úseku trate na ulici Hämeentie
Električková trať na ulici Hämeentie
Riešenie kríženia vyvýšenej električkovej trate s kolmo na ňu vedenou Hradeckou ulicou
Neutešený stav povrchu električkovej trate na jednej z ulíc v centre mesta
Ulica vedúca ku konečnej Viedenskej električky
Bývalá konečná Viedenskej električky
Zvyšky električkovej trate na ulici Кастрычніцкая
Zastávka Vicent Andrés Estellés
Zastávka električky Les Arenes
Rozdiel medzi pravou a falošnou fasádou
Nízke nástupište slúžilo električkám
Opustená trať na ulici Friedhofstraße, ktorej využívanie skončilo v roku 2017 po otvorení nového prepojenia na Hlavnú stanicu
Počas postupného prechodu z električky sa mestskú dráhu (stadtbahn) mali trate duálny rozchod 1000 mm a 1435 mm
Škoda 25 Tr #74 na kruhovom objazde
Zvyšok koľajovej križovatky, kde sa napájala trať na ulicu Hetman Dorošenko, a kde došlo k jednému z najväčších električkových nešťastí
Predpripravená trať v ulici Viale Spartaco Lavagnini
Koľajové rozvetvenie budúceho predĺženia trate
Električková trať prechádza aj úzkymi ulicami
Sirio #2032 na novej trati
#647 na NAD za električky
Ulica kpt. Bartoše aj s trolejbusovou traťou do Polabín
Električková trať vedená stredom ulice
Škoda 27 Tr #028 na prezentačnej jazde
Tadeto viedla kedysi železničná trať a chvíľu aj električka, dnes preložená do hlavnej ulice Union St. v Oldhame
Jednokoľajný úsek trate v uliciach Rochdale tesne pred konečnou
Koncový úsek trate v uliciach Rochdale
Električková križovatka neďaleko vozovne muzeálnej električky
Trať Museispårvägen
Rozlúčková fotojazda
Po trati na ulici Via delle Forze Armate prestali električkové linky jazdiť niekedy medzi rokmi 1964 a 1975, koľajnice však zostávajú aj pri opravách asfaltu zachované
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola bola presunutá na inú ulicu niekedy medzi rokmi 1980 a 1985
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola presunutá na inú ulicu niekedy medzi rokmi 1980 a 1985
Električková trať na ulici Via Palestro zrušená niekedy medzi rokmi 1964 a 1975
Aj keď má Miláno rozsiahlu električkovú sieť, boli časy, keď bolo tratí v meste oveľa viac
Električkové trate v centre Záhrebu sú vedené popri chodníkoch, čo si žiada u nás netradičné riešenie pri odbočovaní
Východ z vestibulu stanice
Dopravná značka upozorňujúca na novú trolejbusovú trať
Trolejbusová trať na Proseckej
Mesto L'Aquila plánovalo postaviť 7,5 km dlhú trať systému Translohr prevádzkovanú so 7 vozidlami
Časť električkových tratí vedie užšími ulicami Atén
Električková trať na Ulici 1. mája
Brama Targowa
Práce na trati - výrub stromov pri novostavbách na ulici Strilecka
Električková "rýchlodráha" na ulici Honoré de Balzac
Rekonštrukcia električkovej trate na Ulici 1. mája
Škoda 26 Tr #532 na novej trolejbusovej trati na Lobezskej ulici
Ochranná konštrukcia chráni električkovú trať počas stavby železničného mosta
Hansa GT4b na trati v strede ulice
Električková trať v strede ulice
Van Hool newA330 #PU-228BF prechádza mostom ponad hlavnú železničnú trať spájajúcu Žilinu a Bratislavu
Kríženie trate s cestou na ulici Jana Kilińskiego
Pamätník zastávky a trate s rozchodom 760 mm a 1435 mm
Škoda 21 Tr #483 kríži električkovú trať
Škoda 26 Tr #560 prechádza cez električkovú trať pri stanici
Škoda 21 Tr #490 na moste ponad železničnú trať k hlavnej stanici
Škoda 26 Tr #553 na najnovšej trolejbusovej trati v Plzni
Škoda 26 Tr #558 stúpa na most ponad železničnú trať
Škoda 26 Tr #557 na novej trolejbusovej trati na Železničnej ulici
Solaris Urbino 18 #420 na priecestí
Kríženie železničnej a električkovej trate
Inekon Trio #205 pred Hlavním nádražím
Popri výstavbe električkovej trate prešiel zmenou usporiadania aj celý uličný priestor
Zrušená električková trať v centre
Vedenie električkových tratí po uliciach spoločne s autami má svoje úskalia
Karosa B 741 #127 v Rudolfove
Zrekonštruovaná električková trať na ulici 18. novembra
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie