imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Lanovka bola otvorená v roku 1930 súbežne s údolnou spojovacou železnicou a horskou železnicou, ktorá začínala v týchto miestach pri lanovke a pokračovala ku chrámom
Zubačka Dolderbahn vchádza do údolnej stanice
Hneď sa údolnou stanicou v Montreux sa nachádza tunel
Nádrž horného vozňa je naplnená vodou s objemom maximálne 7000 litrov
#3012, linka 38, Údolní ul.
Trojdverový Solaris Urbino 18 IV na nosnej skibusovej linke 660, ktorá premáva medzi údolnými stanicami priamych lanoviek do strediska Kitzsteinhorn, lanovkou Maiskogelbahn v centre Kaprunu a centrom mesta Zell am See
Mercedes-Benz Citaro C2G zachytený na linke K, ktorá spája neďaleký hrad Kaprun, lanovku Maiskogelbahn v centre Kaprunu s údolnými stanicami priamych lanoviek do ľadovcového lyžiarskeho strediska Kitzsteinhorn
10-miestna kabínková lanovka Maiskogelbahn. Jej údolná stanica sa nachádza priamo v centre alpskej dediny Kaprun
Mercedes-Benz Citaro na okružnej linke D, ktorá spojuje údolnú stanicu lanovky Maiskogelbahn v centre Kaprunu a vlekmi na Lechnerbergu. Premáva od ôsmej ráno do piatej hodiny poobede v 20-minútových intervaloch
#3280, linka 39, Údolní ul.
#2, stanica Horní Hanychov
#3012, linka 38, Údolní ul.
#3012, linka 38, Údolní ul.
Vjazd do údolnej stanice Hungerburgbahn - Talstation, ktorá je v podzemí
Vjazd do podzemného tunela, ktorý vedie k údolnej stanici Hungerburgbahn
Pohľad z kabíny lanovky Seegrubenbahn na údolný Innsbruck
Príchod ku vlakom ozubnicovej železnice Schafbergbahn
Riadiaci vozeň ozubnicovej železnice Schafbergbahn
Parný rušeň ozubnicovej železnice Schafbergbahn
Výhybky na ozubnicovej železnici Schafbergbahn
Vozidlá ozubnicovej železnice Schafbergbahn
#1731, linka 4, Údolní ul.
#1706, linka 4, Údolní ul.
Súprava zložená z BDe 4/4 a Bt v údolnej stanici
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3208+3508+3108 prechádza okolo odstavených vozňov v údolnej stanici Diakofto (uvádzané tiež Diakopto)
Údolná stanica ozubnicovej železnice zo Chamonix k rýchlo miznúcemu ľadovcu pri Montenvers
Súprava na čele s #VZ 31 prichádza do údolnej stanice
Linka Wildspitze, Sölden, Vent, Venter Straße
Kabínka visutej lanovky odchádza z údolnej stanice
Údolná stanica visutej lanovky
Údolná stanica visutej lanovky a prvá podpera
Detail údolnej stanice lanovky VR101 Sarıalan - Çobankaya
Údolná stanica pozemnej lanovky
Údolná stanica pozemnej lanovky na vrch Montmartre
Interiér zrušenej údolnej stanice
Nástupište HBB
Bývalá údolná stanica Hungerburgbahn
T5C5 #4348 na linke 56
Nástupište zubačky
#53+63 na stanici Fogaskerekű vá.
Škoda 14 Tr #3255 s atypickým predným čelom
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie