imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Lanovka bola otvorená v roku 1930 súbežne s údolnou spojovacou železnicou a horskou železnicou, ktorá začínala v týchto miestach pri lanovke a pokračovala ku chrámom
Zubačka Dolderbahn vchádza do údolnej stanice
Hneď sa údolnou stanicou v Montreux sa nachádza tunel
Prímestská železnica prechádza údolím rieky El Llobregat 35 km od centra Barcelony
Nádrž horného vozňa je naplnená vodou s objemom maximálne 7000 litrov
#3012, linka 38, Údolní ul.
Trojdverový Solaris Urbino 18 IV na nosnej skibusovej linke 660, ktorá premáva medzi údolnými stanicami priamych lanoviek do strediska Kitzsteinhorn, lanovkou Maiskogelbahn v centre Kaprunu a centrom mesta Zell am See
Mercedes-Benz Citaro C2G zachytený na linke K, ktorá spája neďaleký hrad Kaprun, lanovku Maiskogelbahn v centre Kaprunu s údolnými stanicami priamych lanoviek do ľadovcového lyžiarskeho strediska Kitzsteinhorn
10-miestna kabínková lanovka Maiskogelbahn. Jej údolná stanica sa nachádza priamo v centre alpskej dediny Kaprun
Mercedes-Benz Citaro na okružnej linke D, ktorá spojuje údolnú stanicu lanovky Maiskogelbahn v centre Kaprunu a vlekmi na Lechnerbergu. Premáva od ôsmej ráno do piatej hodiny poobede v 20-minútových intervaloch
Lanovka z pohoria Făgăraș do údolia
Lanovka z pohoria Făgăraș do údolia
#3280, linka 39, Údolní ul.
#2, stanica Horní Hanychov
Traťový úsek
Historický vozeň železnice Jungfraubahn ako súčasť výstavky pred železničnou stanicou hlboko v údolí pod vrcholom Jungfrau
Dráha do údolia Jamison bola pôvodne vybudovaná pre nákladnú dopravu
Spodná stanica Railway v údolí, kde sa pôvodne ťažilo uhlie a bridlica
Skyway spája dve miesta rovnakej strany útesu nad hlbokým údolím
#3012, linka 38, Údolní ul.
#3012, linka 38, Údolní ul.
Panoramaticky výťah z údolia Pafendall do centra mesta stál viac ako 10 mil. € a jeho výstavba trvala 7 rokov
Turistické minibusy na vyhliadke nad Mesačným údolím v púšti Atacama
Vjazd do údolnej stanice Hungerburgbahn - Talstation, ktorá je v podzemí
Vjazd do podzemného tunela, ktorý vedie k údolnej stanici Hungerburgbahn
Výhľad na Innsbruck v údolí z hornej stanice pozemnej lanovky
Pohľad z kabíny lanovky Seegrubenbahn na údolný Innsbruck
„Zelený“ Urbanway vyráža na zelenú linku 12 do Zeleného údolia
Vyhliadkový poschodový MAN SD 202 prechádza malebným údolím neďaleko rieky Labe
Pragoimex T3R.PLF #28 + T3R.PV #40 v lese
T2R #18+19 odchádza na jednokoľajku
Príchod ku vlakom ozubnicovej železnice Schafbergbahn
Riadiaci vozeň ozubnicovej železnice Schafbergbahn
Parný rušeň ozubnicovej železnice Schafbergbahn
Výhybky na ozubnicovej železnici Schafbergbahn
Vozidlá ozubnicovej železnice Schafbergbahn
#1731, linka 4, Údolní ul.
#1706, linka 4, Údolní ul.
Novovybudovaná železničná zastávka
Súprava zložená z BDe 4/4 a Bt v údolnej stanici
Trať dráh v údoliach Wynetal a Suhrental má dĺžku 32 km a rozchod 1000 mm s napájaním 750 V =
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3208+3508+3108 prechádza okolo odstavených vozňov v údolnej stanici Diakofto (uvádzané tiež Diakopto)
Pracovisko operátora Schwebebahnu s výhľadom na údolie rieky Labe
Pohľad na pozemnú lanovú dráhu Gelmerbahn, ktorá premáva len v lete, a visutú lanovú dráhu, ktorá pre zmenu funguje len v prípade ohrozenia cesty v údolí lavínami
#429 odpredu
#429 odzadu
Trať Brienz-Rothorn-Bahn sa šplhá alpským údolím
Visutá lanová dráha vedie od koncovej stanice železnice Chemin de fer du Montenvers dole do údolia k ľadovcu
Visutá lanová dráha vedie od koncovej stanice železnice Chemin de fer du Montenvers dole do údolia k ľadovcu
Údolná stanica ozubnicovej železnice zo Chamonix k rýchlo miznúcemu ľadovcu pri Montenvers
Irisbus Citelis 12M #7652 sa v hustom snežení blíži ku križovatke s Libušiným údolím
#3010, linka 37, Libušino údolí
#3260, linka 37, Libušino údolí
#3008, 3056, linka 37, Libušino údolí, zastávka Libušino údolí
#3056, linka 37, Libušino údolí
Trojica trolejbusov 21 Tr na linke 37 sa plazí údolím od Anthroposu po Kohoutovice
#3054, linka 37, Libušino údolí
Karosa C 734.40, ktorá má za 27 rokov najazdených len okolo 160 000 km
Súprava na čele s #VZ 31 prichádza do údolnej stanice
Linka Wildspitze, Sölden, Vent, Venter Straße
Interiér 15-metrového autobusu v hlavnom údolí Ötztalu
Krátky Solaris čaká 600-metrový zostup do údolia
Krátky Solaris čaká 600-metrový zostup do údolia
Autobusové linky v údolí sú obsluhované rôznymi typmi Solarisov, niektoré aj s prívesmi pre bicykle
Stredná časť údolia Ötztal s mestečkom Solden a trojtisícovkami v pozadí
Osobný výťah z roku 1904 slúži na turistické účely, pričom z jeho hornej stanice je pekný výhľad na údolie rieky Labe
Električková súprava na začiatku cesty do údolia Kirnitzsch
Električková súprava na začiatku cesty do údolia Kirnitzsch
Vlaky Rétskej dráhy majú pomerne veľký počet vozňov
Spodná stanica lanovej dráhy v malebnom švajčiarskom údolí Linthal
Pohľad do údolia, z ktorého vedie lanovka
Trať lanovky v údolí
Ul. V Šáreckém údolí, zastávka Šatovka
#2AP 3822, 3154, linka 116, Ulice V Šáreckém údolí
Renault ER 100 #309
Irisbus Crossway 12M na konečnej zastávke a zároveň konečnej obci vo Valle Verzasca (Údolie Verzasca), ďalej už cesta nevedie
Kabínka visutej lanovky odchádza z údolnej stanice
Údolná stanica visutej lanovky
Údolná stanica visutej lanovky a prvá podpera
Detail údolnej stanice lanovky VR101 Sarıalan - Çobankaya
Údolná stanica pozemnej lanovky
Údolná stanica pozemnej lanovky na vrch Montmartre
Stanica Alcântara Terra
Pohľad na údolie Alcântara
Pohľad na východ z vrcholovej stanice výťahu Elevador de Santa Justa
Interiér zrušenej údolnej stanice
Nástupište HBB
Bývalá údolná stanica Hungerburgbahn
Škoda 14 Tr na novom moste
Thomas Saf-T-Liner ER #97998
New Flyer D60LF č. 1902 na Market St
T5C5 #4348 na linke 56
Nástupište zubačky
#53+63 na stanici Fogaskerekű vá.
T8M-900M e. č. 923 odzadu na konečnej Borovo
Výhybňa Zelené údolí
Škoda 14 Tr #3255 s atypickým predným čelom
Koncová stanica Le Montenvers bola vybudovaná nad ľadovcom Mer de Glace
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie