imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Vlaky linky U4 nad budúcou traťou linky U2
Preložka električkovej trate v Universitätsstraße
Dočasné ukončenie električkovej trate pri Radnici Slovany
LED pásik na hrane nástupišťa dlho nevydržal, po roku a pol od spustenia prevádzky na trati už viacero segmentov nesvietilo
Trolejbusová trať pod estakádou privádzajúcou autá priamo do centra
Systém Link má veľké plány, už v roku 2024 by sa mala otvoriť druhá linka, ďalšie desiatky kilometrov tratí sú vo výstavbe
Konečná trate South Lake Union Streetcar
Novodobé električkové trate v Seattle prevzali nevýhodu starých električkových tratí - na mnohých úsekoch nie sú segregované od cestnej premávky
Trať South Lake Union Streetcar bola otvorená v roku 2007 a má štandardné parametre - rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
Väčšina trate tram-trainu vedie po estakáde
Jednokoľajný úsek električkovej trate medzi Union Station a konečnou Tacoma Dome
Na možnosť jazdiť po električkovej trati upozorňuje dopravná značka
Električka SGP E1 #293 pôvodne slúžila u Wiener Linien ako #4706
Zvýraznený priechod cez električkovú trať s upozornením na možnosť jazdy električiek v oboch smeroch (pri bežnom fungovaní sa využíva jednosmerný pravostranný pohyb vozidiel)
Škoda 15T #9303 prechádza cez Vlastinu ulicu
Vlastina ulice po vybudovaní električkovej trate na Dědinu
Uličný priestor bol modernizovaný pozdĺž celej 15-km dlhej trate
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Jemné a predsa zreteľné vymedzenie obvodu električkovej trate na ulici, ktorá ju križuje
Pôvodnú štvorprúdovku so stromami uprostred v tejto časti nahradila zelená električková trať, ktorá ukrojila jeden pruh
V oblasti univerzitného kampusu aj rok po otvorení električky prebiehala intenzívna výstavba a to isté platí aj pre priľahlé územie nemocnice, ktorej stredom trať tiež prechádza
Spolu s prebudovaním železničnej trate na ľahkú železnicu došlo aj k úprave nábrežia
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Električka smeruje z Libuše cez Modřany do centra mesta
Na trati jazdia celkovo tri jednotky, všetky vyrobené firmou Nippon Sharyo
Masívne stožiare na uchytenie trakčného vedenia na ohradenej trati počas jej testovania
Nová električková trať na ulici bez akejkoľvek zelene
Drevené hranoly na trati umožňujú jej pojazďovanie pre potreby priľahlej stavby
#7702 na krátkom úseku, na ktorom trať vedie bez oddelenia od cesty
Zatiaľ čo prístav presekol električkovú trať, autá dostali most ponad vodu
Linka Išikawa otvorená v roku 1915 v posledných dekádach zažíva úpadok
Stanica Fukui prebudovaná kvôli novej trati šinkansenu integruje pôvodnú úzkorozchodnú železnicu, Ečizenskú železnicu a od roku 2024 k nim pribudne aj šinkansen
Všetky tri trate Kotodenu sú jednokoľajné s výhybňami s výnimkou úzeku v centre Takamacu
Niektoré električkové zastávky sú veľmi úzke, rovnako ako priestor medzi traťou a domami
Ukončenie trate električkovej linky 6 kolmo na električkový okruh, pričom tieto trate nie sú v tomto mieste prepojené
Regionálna železnica Iyotetsu má dve úrovňové priecestia s električkovými traťami patriacimi rovnakej firme, pričom všetky tieto trate majú rovnaký rozchod 1067 mm
#208 na trati do Asako vedúcej čiastočne mimo ulíc
Normálnorozchodná trať električky vedie pod vyvýšenou úzkorozchodnou (1067 mm) železnicou
Súbežný úsek železnice a regionálnej električkovej trate s jednotkami Kawasaki Red Wing (227-0) a Alna Kōki radu 3900
Vozne paralelnej lanovky pochádzajú z roku 1953, kedy bola táto trať obnovená po jej zlikvidovaní v roku 1944
Úzkorozchodná, duálna a normálnorozchodná trať
Opustená úzkorozchodná železnica pod šinkansenom
Škoda 36 Tr sa nabíja na Palmovke
Škoda 36 Tr na Palmovke
Výstup z podzemného úseku trate k Nemocnici Bohunice
Zázemie pre vodičov a koncový úsek trate k Nemocnici Bohunici
Ukončenie novej električkovej trate pri železničnej stanici Killwangen-Spreitenbach
Dlhší dvojkoľajný úsek v strede trate s každou koľajou v inej úrovni
Počas zdvojkoľajňovania trate bude zjavne na zastávke umiestnené WC
Záverečný úsek trate do Worbu
Križovatka a súčasne zastávka Aeschenplatz s nástupom (aj) z úrovne trate
Križovatka a súčasne zastávka Aeschenplatz s nástupom (aj) z úrovne trate
Nová trať WB sa doslova nachádza pri plote cintorína
Schweitzerova ul.
Časť novej električkovej trate je zatrávnená
Súprava električiek VarioLF+/o na novej električkovej trati v Olomouci
Depo historických električiek (Tramvia Blau)
Obnovená električková trať na časti Opletalovej ulice s križovatkovou výhybkou a dvojitou koľajovou spojkou
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Uličný priestor s električkovou traťou v Auerbergu
Posledný úsek linky 52 je tvorený jednokoľajnou traťou po ulici Bahnweg
Záverečný úsek trate na Am Schinnergraben je jednokoľajný a utopený v zeleni
Jednokoľajný záverečný úsek trate na Griesheim Platz, kde sa premáva v oboch smeroch medzi zelenými pásmi
Jednokoľajný záverečný úsek trate na Griesheim Platz
Nepoužívaná podzemná električková trať k hlavnej stanici v Ludwigshafene je nemým svedkom problematického plánovania dopravy v tomto meste
Na medzimestskom úseku električkovej trate sa jazdí rýchlosťou 80 km/h
Spoločný úsek trate pre električky a autobusy
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
#106, linka X5/2, Rooseveltova ul., obratisko Trnkova
Rooseveltova ul., obratisko Trnkova
Rooseveltova ul., obratisko Trnkova
Zatrávnená električková trať
Nedokončená trať pred jej likvidáciou
Nedokončená trať pred jej likvidáciou
V roku 2022 už bola odstránená väčšina vybudovanej infraštruktúry tratí v uliciach mesta, avšak značky s upozornením na (nikdy nespustenú) električku zostali
Miestni kritizujú štyri nové električkové trate za to, že sa úplne vyhýbajú centru mesta vedú skôr cez horšie štvrte
Električka CAF Urbos na oddelenej trati na Margit körút
Električková trať s odstavnou koľajou na zastávke Sörgyár
T5C5 prechádza koľajovým krížením na konečnej Sörgyár
Technologické vozidlo Mercedes-Benz Unimog UGE453 na čistenie tratí
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie