imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električka prechádza pri rampe do cestného tunela
Električky v revitalizovanom priestore, ktorý patrí mestskej doprave, chodcom a cyklistom
V lete 2024 bola v plnom prúde výstavba linky metra 3, ktoré nahradí električkovú linku 3 jazdiacu cez tzv. premetro tunely
Dvojica elektrických midibusov Irizar ie bus 10.8m pri jednom z početných tunelov v Janove
Centrum mesta pretínajú dva cestné tunely
Súprava #2021+2127 vchádza do električkového tunela dokončeného v roku 2022
Väčšina trate tram-trainu vedie po estakáde
Tunel pre verejnú dopravu pod centrom Seattlu s dĺžkou 2,1 km bol postavený v rokoch 1987 - 1990
Tretia trieda je vyhradená pre MHD a doprava sa tu ešte zintenzívnila po tom, čo boli v roku 2019 presunuté trolejbusy z tunela na povrch
Tram-train na stanici, kde začína tunelová časť trate
Schéma električkových liniek a metra v San Franciscu platná od januára 2023, kedy bol uvedený do plnej prevádzky nový tunel do Chinatownu
Svetelná hra v tuneli lanovky
Vlak VS 42 + VT 32 vychádza z jedného z troch tunelov na Murtalbahn
Elektrobusy na linke cez tunel Kanden sú prvými v Japonsku s pantografovým nabíjaním
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Po otvorení tunelu verejnosti v ňom premávali trolejbusy, ktoré boli dodané v rokoch 1964, 1966 - 1973, 1976 a 1993 - 1996
Štyri generácie vozidiel v tuneli Kanden, ktorý bol pre verejnosť otvorený v roku 1964
Výhybňa uprostred tunela umožňuje míňanie sa oproti sebe idúcich konvojov
Pôvodne v tuneli otvorenom v roku 1971 premávali autobusy, z dôvodov splodín a vysokej hlučnosti boli v roku 1996 nahradené trolejbusmi
Vždy na jar snežné frézy vyfrézujú hlboký zárez, ktorým následne jazdia autobusy na horskej linke k začiatku trolejbusového tunelu
Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku
Model trolejbusu pri západnom konci tunela pod horou Tatejama
Koniec tunelu metra v stanici otvorenej v roku 2023
Schéma veľkého prestupného uzla Hommachi, kde sa stretávajú tri linky metra
Štandardná navigácia na staniciach s logom v tvare tunelovej rúry
Úzkorozchodná, duálna a normálnorozchodná trať
Opustená úzkorozchodná železnica pod šinkansenom
Vozne pre robotníkov, ktoré sa používajú počas údržby Seikanského tunela
Vráta do tunelu lanovky
V danom čase najdlhší tunel na svete bol postavený v rokoch 1971 - 1988 aj s pomocou takýchto banských lokomotív
V servisnom tuneli sú vystavené banské vozne, ktoré slúžili počas výstavby 54 km dlhého Seikanského tunelu (z toho 23 km pod úrovňou mora)
Koľaj vedúca zo spodnej stanice lanovky do servisného tunela
Spodná stanica lanovky je so svojou podmorskou hĺbkou 140 metrov najnižšie položenou stanicou na svete
Po otvorení Seikanského tunelu v roku 1988 pôvodná stavebná lanovka začala slúžiť turistom
Minibus pred múzeom Seikanského tunelu
Šikmý výťah v úvode stúpa cez tunel
Tunel šikmého výťahu od svätyne na vrchol Moiwa
Začiatok extrémneho klesania je v tuneli
Hneď sa údolnou stanicou v Montreux sa nachádza tunel
Ozubnicová dráha prechádza cez viacero tunelov
#34 TN 1976, M-2116, linka 15S, Abdullahağa Cd., zastávka Tünel
Tunel metra liniek L9 a L10
Pohľad od vstupu do električkového tunela v centre mesta na priestor pred mestským divadlom
Električka 6MGT vchádza do jediného električkového tunela v Mannheime
51-ročná tunelová zastávka
Tunel pod ulicou Luisenring bol sprevádzkovaný v roku 1971 a aj v roku 2022 bol jediným električkovým tunelom v Mannheime
Trvalé "provizórne" riešenie s premávkou električiek v tuneli pod radnicou funguje od roku 1975
Nepoužívaná podzemná električková trať k hlavnej stanici v Ludwigshafene je nemým svedkom problematického plánovania dopravy v tomto meste
Električkový tunel B so zastávkou na mieste pôvodnej hlavnej stanice
Pohľad na tunel s výstavou o električkovej doprave
Zastávkové označníky v kamennej klenbe tunela
Výstava o električkovej doprave v Pule v tuneli pod pevnosťou
Všetkých päť zastávok linky 3
Chodba tunela s výstavou o električkách
Centrálny priestor v križovatke jednotlivých tunelov pod pevnosťou
Tunely ukrývajú rôzne prekvapenia
Jedna z chodieb tunelov pod pevnosťou
Informácie o histórii tunelov pod pevnosťou Pula
Tunel lanovky cez hradný múr
Trať vedie tunelom popod hrad
Parametre tunelovej pozemnej lanovky sú nasledujúce: dĺžka 1244 m, výškový rozdiel 142 m, maximálny sklon 10 %
Spodná stanica tunelovej pozemnej lanovej dráhy Gardena Ronda Express
Niektoré zastávky v tuneli sú na dohľad
"Pavučina" v električkovom tuneli je doplnená o svietidlá kombinujúce červenú, zelenú a modrú farbu
Stadtbahn tunel nahradil časť povrchových električkových tratí v centre Karlsruhe v dĺžke 2451 m (východo-západný tunel) + 891 m (južná odbočka)
Otvorenie električkového tunela bolo sprevádzané kampaňou s anglickým heslom "It's T-Time!"
Trasy jednotlivých liniek predchádzajúcich tunelom
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
Dizajn tunela zvýrazňuje trolejovú "pavučinu" nad nástupišťami a koľajami
Výstavba tunela pod miestnou "obchodnou" ulicou v Karlsruhe trvala 11 rokov
KT8D5R.N2 #1737 (ex DPMK #519) na krátkej linke 11 jazdiacej po jednej koľaji počas výstavby električkového tunela
Expresná autobusová linka vedľa električkovej trate, ktorá bude presunutá do tunela v diaľke
Výstavba električkového tunela na Žabovřeskej ul.
Oznam o uzatvorení prechodového tunela medzi stanicami metra L1 a L2
Prechod medzi stanicami L1 a L2
Pohľad na tunel Funicolare di Chiaia
Krátky tunel pod cestou
Povrchová úprava nástupišťa bez použitia generickej dlažby zvyšuje atraktivitu priestoru
Zrekonštruovaný cestno-električkový tunel v centre mesta môže signalizovať, že električky sa do týchto miest ešte vrátia
Spodná časť trate vedie v tuneli
Metro využíva pôvodný železničný tunel trate Bilbao - Las Arenas
Metro využíva pôvodný železničný tunel
Výjazd z električkového tunela pri hlavnej stanici
Vjazd do električkového tunela pri hlavnej stanici
Tunel od podzemných výťahov na námestie
Jednou z možností ako sa dostať na kopec Schlossberg sú podpovrchové výťahy
V roku 1986 bola pôvodná trať z roku 1928 kompletne prestavaná vrátane vybudovania nového tunelu
Trať prvého úseku (Chantarellabahn) začína tunelom
Lanovka prechádza pôvodným tunelom z roku 1889
Görgeyho tunel pri Skalke
Výstavba tunela pre prímestskú železnicu si vyžiadala obmedzenia na prístupových komunikáciách jednej z univerzít, k čomu bola pripravená takáto informácia
Propagácia tunela pre prímestskú železnicu
Propagácia 9 km dlhého tunela pre prímestskú železnicu, ktorý bol v danom čase vo výstavbe
V roku 2020 bežali práce na výstavbe tunela pre prímestskú železnicu v plnom prúde s predpokladaným dokončením v rokoch 2025 - 2026
Dráha Railway prechádza prírodným tunelom
Elektrická jednotka Stadler Giruno, ktorá jazdí na vlakoch premávajúcich cez Gotthardský tunel
ADe 23 v stanici Adrano Nord
Električka z druhej generácie Citadisov 403 pre Strasbourg vychádza z električkového tunela
Nová generácia štrasburských Citadisov vchádza do električkového tunela
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie