imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Po dlhšom čase sa v premávke objavil aj tretí SOR BNG 9.5
Tretia trieda je vyhradená pre MHD a doprava sa tu ešte zintenzívnila po tom, čo boli v roku 2019 presunuté trolejbusy z tunela na povrch
"Vozovňa" pezinskej MHD na parkovisku pri Amfiteátri
Odpredaje autobusov ďalším dopravcom sú na Novom Zélande bežné, toto vozidlo z roku 2008 sa v roku 2024 nachádzalo u svojho tretieho majiteľa, s čím bola spojená aj zmena lakovania
V poradí tretí moderný električkový systém v Dánsku bude mať dĺžku 27 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V =
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
Jedna zo starších Škodoviek 27 Tr
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
Na trati jazdia celkovo tri jednotky, všetky vyrobené firmou Nippon Sharyo
Ikoma Cable je súbor troch pozemných lanoviek
K jediným dvom nízkopodlažným električkám pribudla v roku 2018 tretia rovnakého typu, ktorá je upravená na vyhliadkové jazdy a slúži výlučne na komerčnú dopravu
Konečná autobusovej linky 27 približne v tretine trasy bývalej zubačky
Čiernobiely pásik na tretej koľajnici označuje priestor, kde zastavuje skrátený vlak
Tretie dvere sú určené na nástup s kolobežkou
Trať prešla modernizáciou v roku 2014
Historické depo z roku 1890 a 1915 vyzerá pekne, ale pojme len tretinu z celkového počtu električiek a nie je prispôsobené na údržbu nízkopodlažných električiek
Cestovný lístok v mobile zakúpený cez aplikáciu tretej strany
Crossway LE 10,8M CITY #NZ-885GG je dvojdverový, kedže v Leviciach nie sú potrebné tretie dvere pre rýchlejšiu výmenu cestujúcich
Jednokoľajná konečná tretej najdlhšej (20 km) melbournskej električkovej linky
Tretia atrakcia Scénického sveta je nazvaná jednoducho: Railway
V decembri 2019 bola otvorená druhá novodobá električková linka v Sydney
Jeden z deväťdesiatich 12-metrových Solarisov tretej generácie, ktoré jazdia v Ostrave
Interiér 14Tr #150
Trojica LED displejov v interiéri električky Škoda ForCity Alfa
Namiesto tram-trainu sa Braunschweig rozhodol zlepšiť napojenia existujúcich úzkorozchodných električiek (s atypickým rozchodom 1100 mm) na železničné trate
Autobusy New Routemaster majú dvojo schodov na horné podlažie, jedno medzi prvými a druhými dverami, druhé pri tretích dverách
Súprava troch jednotiek Bombardier B07 na stanici umožňujúcej práve takúto maximálnu dĺžku vlakov
Interiér KTM-8
Solaris Urbino 18 tretej generácie smeruje do Žideníc
Pohľad na vnútorný displej pri tretích dverách
Pohľad na dolné podlažie autobusu New Routemaster
New Routemaster so zadnými dverami otvárajúcimi sa dovnútra
Vo flotile londýnskeho Tramlinku je aj 12 električiek Stadler Variobahn
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Moderný spôsob uchytenia tretej koľajnice na odber elektrického prúdu
Upevnenie tretej koľajnice berlínskeho S-Bahnu s rôznymi druhmi plastových krytov
Plastové kryty tretej koľajnice na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne začali používať v roku 1980
Spočiatku bola tretia koľajnica na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne zakrytá drevom (na fotke typ z roku 1930)
Jednotka metra linky M1, ktoré bolo sprevádzkované v roku 1964, má rozchod 1435 mm a je napájané z tretej koľajnice prúdom s napätím 750 V =
Scania Citywide LF 12,0 CNG: netradične rozdelené krídla tretích dverí
Jeden zo vstupov do stanice Recogidas
Časť trate je vybavená napájaním z tretej koľajnice
Križovanie vlakov v stanici Le Trétien
Železničná stanica v Chamonix, kde je úzkorozchodná železnica medzi Francúzskom a Švajčiarskom napájaná prostredníctvom tretej koľajnice
Detail tretích dverí trolejbusu v Ivano-Frankivsku
Jedna linka - tri ciele
Súprava jednotiek DB-423 pristavuje k nástupišťu stanice Ostbahnhof
Lanová dráha na Stanserhorn má zaujímavú históriu
Navarovanie koľajníc za každého počasia
Dopravný podnik kvôli víkendovej výluke jedinej električkovej križovatky prelepil cestovné poriadky približne tretiny liniek v celom meste a preprogramoval palubné počítače aj zastávkové tabule tak, aby cestujúci mali k dispozícii správne informácie aj počas výluky
MAN Bw (PN3) z roku 1941, kedy bol Krakov okupovaný Treťou ríšou, resp. jej súčasťou
Tretí deň #1575
Jednotka Stadler Beh 4/8 z roku 2011 pod prívalom snehu
Časť trate je napájaná pomocou tretej koľajnice
Jednotka Stadler Beh 4/8 z roku 2011
Jednotka Stadler Beh 4/8 na stanici v strmom svahu
Viernheimské Alpino tretej generácie
Vestibul stanice Nordbahnhof slúži aj ako múzeum popisujúce cestovanie metrom počas existencie Berlínskeho múru
Vozeň lanovky z roku 2004 patrí do tretej generácie vozňov používaných na tejto lanovej dráhe
Trolejbusy v Bologni dvakrát zanikli a dvakrát boli opäť obnovené
Treťogeneračné autobusy Solaris Urbino v garážach Poruba
Interiér trolejbusu Ikarus 412T #703
MAZ-103.468 v službách dopravcu Tretij park
Elektromotor oproti 2. dverám v Škode 27 Tr Solaris
Pôvodné trolejové vedenie na linke 1 nahradila tretia koľajnica
Historická schéma metra
Počas dvoch veľkých rekonštrukcií električkových tratí pred konaním šampionátu UEFA EURO 2012 bola z prevádzky odstavená asi tretina tratí
Tretí nízkopodlažný trolejbus vo Ľvove - LAZ-E183 #102
Interiér stanice metra Marquês de Pombal
Na celú existujúcu prevádzku už slúžia len dve lokomotívy, tretia je v zálohe
Posledná bývalá trať regioelektričky sa modernizuje na "metro-štandard", čo je spojené s demontážou trolejového vedenia a vybudovaním tretej (napájacej) koľajnice
Modernizovaná električka KTNF6 #172 ex Cottbus (pôvodný typ KT4DM, predtým KT4D) sa mala modernizovať tretíkrát
Zasnežená trať v stanici Avløs
Tretie dvere trolejbusu Berna #15231
Trolejbus K12.03 (Kiev-12, tretia modifikácia)
Schéma nočných spojov na zastávke
V pozadí bulváru vidno začiatok trolejového vedenia
Zadná časť interiéru Ikarusu 280
Interiér #244
Interiér #279
Siemens Combino #3527 na tratiach tretej najväčšej električkovej siete na svete
Porovnanie predných čiel vozidiel Düwag / Kiepe #10 a Lohner / Kiepe #8
Škoda 14 Tr #2151 z roku 1990 pri obci Gurzuf, ktorá je tretím letoviskom od Jalty
Čiastočne NP trolejbus na linke 6
Neoplan AN440 #3383 sa blíži na konečnú
Neoplan AN460-A #7103 na Arch St
Tretím mestom na imhd.sk sa stali Košice
ULF B #611 pri Westbahnhof
Trolejbusy NAW BGT 5-25 boli treťou generáciou tohto typu vozidiel v Schaffhausene
Sklápacie sedadlá a priestor na batožinu oproti tretím dverám
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie