imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Označenie stanice spoločnosti FGC, použivané dokonca aj na zubačkach či lanovkách
Aj Solarisy v Barcelone majú rovnako zle využitý priestor v interiéri ako v Bratislave
Modré solarisy ako náhrada za modrú električku
Zastávkový označník konečnej linky 111 pred známou bazilikou na Tibidabe
#4303, 8472 LXV, linka 111, Tibidabo
Jazda lanovkou na Tibidabo ponúka výhľady na mesto aj zábavný park
Výhybňa lanovej dráhy na Tibidabo
Lanovka na Tibidabo bola sprevádzkovaná v roku 1901
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy na Tibidabo
Horná stanica lanovej dráhy sa nachádza v zábavnom parku Tibidabo, ktorý bol otvorený v roku 1905 a je jedným z najstarších doteraz fungujúcich zábavných parkov na svete
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na Tibidabo
Náhradná doprava za lanovku
Vozeň Tramvia Blau z roku 1904
MAN NL 223 F / Castrosua City Versus
Historická električka sa dožila aj éry moderných vozidiel v iných častiach mesta
#7, linka Tramvia Blau, Avinguda del Tibidabo
Lanovka na Tibidabo v spodnej stanici
Tramvia Blau pod Tibidabom
Vozeň #6 bol skonštruovaný v roku 1904 a naposledy opravený v roku 2005
Vozeň #6 je jedným z jedenástich, ktoré na historickej linke premávajú
Otáčanie kladkového zberača pre jazdu smerom nahor
Historická električka premáva v 15-30-minútovom intervale
Obratisko historickej električky, pričom zastávka je umiestnená na prechode pre chodcov
Vlak radu 111 na konečnej stanici linky L7 so slepou koľajou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie