imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Autobus výlukovej linky 44 označený len číslom linky
O premávke náhradnej linky 44 sa cestujúci nedozvedeli ani na zastávke Majakovského
Aj v lete 2024 boli označníky zastávky Pod priehradou ďaleko od vybudovaných nástupíšť tejto zastávky
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Schéma električkových liniek v podzemnej stanici električiek po uvedení práve tejto stanice do ostrej prevádzky
Počas niektorých dní premávajú spriahnuté električky do vlaku dlhého viac ako 64 metrov, s čím sa pôvodne nepočítalo
Škoda 15T #9303 prichádza z centra do zastávky Vlastina
Pôvodnú štvorprúdovku so stromami uprostred v tejto časti nahradila zelená električková trať, ktorá ukrojila jeden pruh
Aktuálne vozne boli vyrobené v roku 2003; ide o 2. generáciu vozidiel na tejto lanovke
Doraemon tram mala pôvodne jazdiť len rok, ale po tom, čo sa stala turistickou atrakciou s ročnou návštevou viac ako 100 tis. cestujúcich, sa opakovane predlžovalo trvanie tejto inštalácie
Konečná linky Sanbashi Line, ktorá bola otvorená v roku 1905 (rok po začiatku prevádzky tejto linky)
V tejto konečnej zastávke sa na koľajovej spojke karoséria lokomotívy otáča nad podvozkom, aby vždy išla v čele vlaku správnym smerom
Jednotky radu 20 od firmy Kinki Sharyo jazdia v metre v Kjóte od roku 2022, pričom ide o druhú generáciu vozidiel od otvorenia tejto linky v roku 1981
Tak ako mnohé iné železnice a lanovky, aj táto bola zrušená v roku 1944, aby z nej mohol byť vyzískaný materiál pre zbrojný priemysel
Jednotlivé vozne sú očíslované, rovnako aj brány na nástupištiach, takže v kombinácii so schémami staníc si cestujúci vie vybrať konkrétny vozeň tak, aby vystupoval v tej časti stanice, ktorá je preňho najvýhodnejšia
Vzhľadom na nízku vyťaženosť (náhradnú dopravu za vlaky dokážu zabezpečiť mikrobusy) sa v roku 2023 zvažovalo zrušenie tejto trate
Visutá lanová dráha na Rigi Scheidegg s malou kabínkou bola otvorená v roku 1953 a viackrát modernizovaná
Vlak s historickým riadiacim vozňom #33 z roku začiatku prevádzky tejto dráhy - 1875
Skladacie schody v električke Vamos
Zo slučkového obratiska Hechtsheim, Am Schinnergraben sa vďaka obojsmerným električkám využíva už iba časť po nástupište
Horná stanica lanovej dráhy na úbočie Etny vo výške 2504 m
#1715, linka x12, Purkyňova ul., zastávka Červinkova
#8C8 6750, Autobusové nádraží
#W 3643 LO, linka 3, Mitterweg, zastávka Mitterweg/Hafenstraße
Pohľad na budvu brány A. V pozadí vidno pontóny patriace k tejto bráne s lietadlami spoločnosti Trans Maldivian Airways
Budova s narušenou statikou znamenala v roku 2012 koniec premávky trolejbusov v tejto časti mesta
Trolejbusová doprava na tejto ulici už skončila
Dopravný podnik ANM prevádzkuje nové autobusy Citymood 10 v troch rôznych farebných schémach
Zastávkový označník rímskeho typu
Moderná električková doprava v Madride funguje od roku 2007, kedy boli otvorené hneď tri linky, z ktorých dve končia v tejto stanici
Električkové linky vo Vitorii-Gasteiz sa označujú dvoma resp. troma bodkami (••, •••)
Linka 7, 7N, Djurgårdsvägen, zastávka Liljevalchs/Gröna Lund
MAN Lion's City DD #3357 z roku 2018 ešte v pôvodnom berlinskom nátere so šedým pruhom
#157 v štvrti Toorak
#2090 v štvrti Toorak
Autá na pojazďovanom zastávkovom myse aj na električkovej trati
Autá na pojazďovanom zastávkovom myse aj na električkovej trati
Upozornenie na výluku linky 86 a odchody tejto linky označenej počas výluky ako 86a
V Melbourne sa používa touch-in touch-out tarifný systém, preto je každej dvojici dverí až štvorica označovačov
Dráha do údolia Jamison bola pôvodne vybudovaná pre nákladnú dopravu
Väzenská električka z roku 1909
Linka L1 v tejto časti používa novovybudovanú trať prechádzajúcu centrom
Elektrický Solaris smerujúci do Jaworzna vchádza do zastávky Katowicie Strefa Kultury
Citaro II #305 prichádza k zastávke Paradiso, Geretta, ktorá má oddelené nástupištia pre linku 1 a 2
#2417, linka 4, ulica Strada Vasile Lupu, zastávka Strada Eugen Koka
Križovanie vlakov v stanici Bronte
Škoda 21 Tr ukončila v tejto zastávke svoju linku
Úvraťové obratisko Trnkova je jediné svojho druhu v Olomouci. Z tejto zastávky je už plán na predĺženie trate
Pohľad na úsek rekonštruovaný v roku 2015
Vozidiel v krémovom nátere sa v tejto oblasti nachádza veľmi málo
Škoda 14 Tr #307 ozdobená dielom „Misija Lituanica 80“ od skupiny Spray Way odchádza zo zastávky Kovo 11-osios gimnazija
Solaris Trollino 18 II #16066 prechádza okolo Pravoslávneho kostola sv. Jána Krstiteľa postaveného v rokoch 1913 – 1934
Škoda Artic / Škoda ForCity Smart #433 zastala na výstupnej zastávke Saukonpaasi v rozostavanej štvrti Jätkäsaari
Mercedes-Benz Intouro II #2SV 6963 čaká na ďalší výkon na linke 220058
Kĺbový Mercedes-Benz Citaro na zastávke Breitenlee Schule, ktorá je zároveň konečnou tejto linky
Východzia stanica jednej z 11 lanovkových liniek MHD v La Paze
Ulica, ktorou opúšťala Viedenská električka centrum Viedne
Nezabezpečená šachta
#1707, linka 8, Ul. 28. října, zastávka Náměstí Republiky
MAN NL 313-F GNC / Castrosua City Versus #219
#1715, Martinovská ulice
5-dverový MAN Lion´s City GL #930 604-5 "Dagmar" prichádza na Postplatz
Pohľad na nástupište železničnej stanice Dresden - Pieschen
Rekonštrukcia koľajovej križovatky v centre mesta
Karosa C 734 #LC-439AU pózuje v Madačke
Karosa C 734 #LC-439AU pózuje v Madačke
#LC-439AU na konci Madačky
SOR NB 12 City v obratisku Velká Ohrada
Vehixel Cytios 2 #MI-883DL na okružnej linke 10
Aj v Sanoku na vybraných zastávkach objavíte zastávkové displeje
Aj v Sanoku na vybraných zastávkach objavíte zastávkové displeje
Zastávka Poruba vozovna
Maximálna premávková rýchlosť na električkovej trati je 70 km/h
V Londýne je stále možné stretnúť legendárne poschodové autobusy AEC Routemaster
Súprava 1973 Stock prichádza do stanice Acton Town
1973 Stock sa rozbieha zo stanice Acton Town
Predchodca pobrežnej železnice v Dún Laoghaire - The Metals
Škoda 27 Tr #028 na prezentačnej jazde
Nákladná lanovka medzi kráterom a prístavom
Autobus King Long mal pôvodne nápis King Long na čele; prišiel oň podobne ako ostatné autobusy tejto značky pri prelakovaní z arriváckeho náteru na zeleno-bielu farebnú schému, typickú pre celú Maltu
LCD displej zobrazujúci najbližšie odchody
Niektoré neprevádzkované trate sa dočkali obnovy, to však nie je prípad tejto trate
Elektrický rušeň Siemens Vectron v prvý deň prevádzky
Zapožičaný midibus na novej linke 24 spájajúcej P+R na Nádražnej ulici a historické centrum mesta
Na tejto zastávke by autobus stáť nemal...
Rozchod koľají tejto zaujímavej železnice je 750 mm
Bombardier Flexity Classic NGT12-LEI classicXXL pod pamätníkom Bitka národov
Bývalá električková konečná Markkleeberg-West po tom, čo boli električky v roku 2015 nahradené autobusmi
Električková "rýchlodráha" na ulici Honoré de Balzac
Vozeň C 20 vyrobený firmou Chevalier, Chailus & Cie à Paris v roku 1865 jazdil pôvodne na železnici cez priesmyk Mont Cenis v Alpách na francúzsko-talianskom pomedzí
#22, linka 1, Place Masséna
#26, linka 1, Place Masséna
Škoda 9 Tr #323 v obratisku Škoda VII. brána
Škoda 9 Tr #323 v obratisku Škoda VII. brána
#323 v čoskoro zrušenom obratisku
Vozeň pozemnej lanovej dráhy #2
Škoda 24 Tr #519 na výstupnej zastávke NC Černice
Zárez nikdy nedokončenej dráhy na Tři kříže
Informačná kancelária projektu
#AO 1852 AM, Jaroslava Mudroho vul.
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie