imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Automat na cestovné lístky v stanici Lanyon Place, ktorá sa však nenachádza na Lanyon Place
Autobus odparkovaný na ploche, ktorá bude slúžiť pre novú centrálnu stanicu (vrátane autobusovej), ktorej výstavba prebieha v pozadí
Dieselmotorové jednotky CAF C3K v dnes už bývalej železničnej stanici Great Victoria Street, ktorá bola zrušená 10. mája 2024 a bude nahradená novou stanicou Grand Central Station, ktorej výstavbu je možné vidieť v pravej polovici fotky
Dieselmotorová jednotka CAF C3K v koncovej stanici Great Victoria Street necelý mesiac pred jej zrušením
Push-pull jednotky na čele z rušňami F40PH-2 od výrobcov EMD a MPI, ktoré pochádzajú z rokov 1985 a 1998
Železničná stanica San Francisco s novými jednotkami Stadler KISS a starými vozňami ťahanými dieselovými rušňami vyrobenými v rokoch 1985 a 1998
Železničná stanica San Francisco nie je príliš živým miestom
Regionálne vlaky vyrobené japonskou firmou Nippon Sharyo v rokoch 1985 a 2000 čakajú na svoj popoludňajší výkon
Zbrusu nové jednotky Stadler KISS, ktorých prevádzka sa v železničnej sieti Caltrain začala v roku 2024
Železničná stanica King Street Station
Vlak Bombardier BiLevel na regionálnej doprave do okolia Seattlu
Jednokoľajný úsek električkovej trate medzi Union Station a konečnou Tacoma Dome
Medzi Tacomou a viac ako 50 km vzdialeným Seattlom premáva autobusová linka 594, ktorú obsluhujú rôzne typy autobusov. Od jednodverových diaľkových až po nízkopodlažné vozidlá (na fotografii Gillig BRT). V pozadí budova už nefungujúcej železničnej stanice Union Station
Medzi Tacomou a viac ako 50 km vzdialeným Seattlom premáva autobusová linka 594, ktorú obsluhujú rôzne typy autobusov
Pozostatky po železničnej trati v blízkosti budovy Union Station
Elektrický double-decker s nabíjačkou dedikovanou pre tento druh elektrobusov
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Prístupy do dvorov sú riešené ťažko badateľnými priecestiami, kde je inak orientovaná dlažba a obrubníky na okrajoch trate sú znížené
Moderný verejný priestor dokončený v roku 2022
Uličný priestor bol modernizovaný pozdĺž celej 15-km dlhej trate
V týchto miestach sa pred výstavbou električkovej trate nachádzala 4-pruhová cesta a parkovisko, z cesty zostali 2 pruhy a namiesto parkoviska je tu vydláždený priestor
Trať je oddelená približne 9 cm vysokými obrubníkmi
#15, linka L, Østre Stationsvej, Odense Banegård
Konečná električiek Hjallese Station
Moderné električky v Odense boli prvýkrát oficiálne navrhnuté v roku 2008, prvá etapa bola otvorená v roku 2022 v dĺžke 14,5 km
Električka bola privedená do tesnej blízkosti železničného nástupišťa
Električky majú v Odense dĺžku 29 metrov, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V
Konečná električiek na železničnej stanici Hjallese
Moderná električková doprava v Odense funguje od mája 2022
Návod, ako stáť v rade pri čakaní na nástup do autobusov
2,5 metra široký vlak na linke Nagahori Tsurumi-ryokuchi
Vozne paralelnej lanovky pochádzajú z roku 1953, kedy bola táto trať obnovená po jej zlikvidovaní v roku 1944
#32, linka L1, Central Station
#35, linka L1, Central Station
Čínsky autobus Golden Dragon XML 6195 CL zachytený na linke 163
Volvo 7900A Electric prechádza okolo Malmö Central Station
#4, VS 145606, linka 362, Rte de la Station
Autoškolské Enviro 400 II
Linka 132, 161, 162, 233, 286, 314, Well Hall Road, zastávka Eltham Station Lassa Road
#11035, SN18 KUB, linka 180, North Greenwich Station
Okolie stanice Battersea Power Station
#53645, linka Nothern line, Battersea Power Station
Konečná stanica Battersea Power station
Pohľad do stanice Nine Elms
Pohľad do stanice Nine Elms
Deti otvorili kryt motora počas státia autobusu v zastávke pred centrálnou stanicou
Vehixel Cytios 34 ponúka cestujúcim bezbariérový nástup, 15 miest na sedenie a 18 miest na státie
Interiér vozňa "metra" štátnych železníc s chýbajúcou polovicou sedadiel
Interiér vozňa "metra" štátnych železníc
Stanica Pozzuoli Solfatara je konečnou linky L2
Autobusy Irisbus Crossway LE 10.8M pod železničnou stanicou
Dobre posolené autobusové nástupištia pred železničnou stanicou Lelystad Centrum
#6453, 75-BBB-4, linka 5, Stationsplein, Lelystad Centrum
Setra pri múzeu
#23-BNZ-3, 42-BPB-1, 7014, 7639, linka 8, 300, Stationsweg
#7422, 84-BNZ-8, linka 4, Stationsweg
#35-BDT-5, 7790, linka 324, Stationsplein, Hoofdstation
#7411, linka 3, Stationsplein, Hoofdstation
Elektrobus pri Groninger Museum
#28-BPJ-4, 7444, linka 5, Stationsplein, Hoofdstation
#7217, 87-BRJ-8, linka 51, Stationsplein, Hoofdstation
#61-BPB-1, 7029, linka 9, Stationsplein, Hoofdstation
Časť nástupíšť terminálu MHD je umiestnená pri hlavnej ceste, časť samostatne v priestore vyhradenom len pre MHD
Súčasťou úzkych nástupíšť v termináli MHD sú aj stromy
#3459, 64-BHP-6, linka 6, Stationsplein, Hoofdstation
Holandsko-čínsky elektrobus Ebusco 2.2 LE
#08-BNX-5, 7053, linka 10, Stationsplein, Hoofdstation
Samostatné nástupištia autobusov pri železničnej stanici so zníženou vozovkou tak, aby cestujúci nemuseli prekonávať výškové rozdiely pri prístupe na nástupištia
#22-BPG-4, 7418, linka 4, Stationsplein, Hoofdstation
#22-BPG-4, 7418, linka 4, Stationsplein, Hoofdstation
Holandsko má síce jednotné čipové karty, ale pri prestupe medzi jednotlivými dopravcami je potrebné sa "odpípnuť" a "pípnuť"
Zatiaľ čo nástupištia sú šikmé, vodiaca reliéfna čiara je priama
Veľká flotila elektrobusov BYD premáva vo Zwolle od roku 2020
Dva typy elektrobusov BYD vo Zwolle
Nabíjanie elektrobusu BYD
Nabíjacie stanice pre elektrobusy
Východ z autobusového terminálu
#2329, 70-BPZ-9, linka C1, Station
K autobusovému terminálu vedie dlhý viadukt ponad železnicu
#13-BPZ-9, 2126, 2315, 65-BPZ-8, linka C1, Station
Informácie pre cestujúcich vo vitríne
#13-BPZ-9, 2126, Station
Šikmé státie elektrobusov v autobusovom termináli
Šikmé státie elektrobusov v autobusovom termináli
#50-BDT-5, 5513, linka 144, Stationslaan
Technické zázemie, sociálne zariadenie pre vodičov, verejné WC a obchod - to je výbava stanice v Harderwijku
#2305, 74-BPZ-8, Stationsplein, Station
Nabíjací polpantograf smeruje k elektrobusu
V mestečku Harderwijk fungujú aj autobusy na telefón
#2305, 74-BPZ-8, linka 205, Stationsplein, Station
Nabíjací polpantograf
#04-BDT-6, 5517, linka 144, Stationsplein, Station
Priestor medzi železničnou stanicou a autobusovými nástupišťami
Belgický a holandský autobus sa stretli v termináli MHD v Maastrichte
Protiepidemické opatrenia na zastávke
#5134, YJD-768, linka 62, Stationsplein, Station
Autobus Jonckheere Transit 2000 na linke z Maastrichtu do Belgicka
Holandská "služobná jazda" je spätá s kódom "linky" 999
#28-BLR-3, 9611, linka 3, Stationsstraat
Belgický hybridný Van Hool zavítal do holandského Maastrichtu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie